Rezultati istraživanja

Internet spolno odgaja djecu i mlade

Seks

Čak 55% ispitanika o spolnom odgoju informiralo se na internetu, 10% savjetovalo se s roditeljima, dok je tek 7% sudjelovalo na predavanju u školi koje je bilo posvećeno isključivo toj temi.

O uvođenju spolnog odgoja u školski kurikulum u javnosti se vode žestoke rasprave. Portal EduCentar proveo je istraživanje na više od 560 ispitanika o tome gdje se djeca i mladi najčešće informiraju kada je u pitanju spolnost.

Čak 55% ispitanika važne informacije o spolnom odgoju potražilo je surfajući na internetu.

 Poražavajuće, no istinito. U manjoj sredini sramota je pitati za zaštitu jer to znači da stupaš u spolni odnos prije braka i onda "guglaš", pa kasnije o dobivenim informacijama raspravljaš s jednako neupućenim prijateljima. komentira jedan ispitanik, a drugi ističu kako je internet najlakši izbor ako nemaš povjerenja u neku osobu.

Osim interneta, ispitanici navode i tinejdžerske časopise koji su bili logičan izbor nakon što profesori nisu htjeli odgovoriti na pitanje o spolnosti.

 Vrlo često dobivene informacije od drugih, uključujući stručnjake, bile su nepotpune. Nedostajali bi vrlo važni podaci. Na internetu sam mogla pronaći argumente, činjenice i istraživanja, za potporu informacije. Od stručnjaka često ograničena informacija bi bila neargumentirana i očekivalo se puko prihvaćanje. – ističe jedna ispitanica.

Vršnjaci su bili izvor informacija o spolnom odgoju za 15% ispitanika, dok se tek 10% njih savjetovalo s roditeljima.

 Roditelji su tu da podučavaju dječicu, profesori se ne bi trebali miješati u život i odgoj njihovih učenika, to je predmet za roditelje. – riječi su kojima ispitanici ističu važnost roditeljske uloge.

Od učenika koji su o spolnom odgoju slušali na biologiji, njih 13% ima pozitivne dojmove pa tako ističu da su profesori bili odlični predavači i da su na nastavnom satu dosta razgovarali o ovoj temi. Tek 7% ispitanika sudjelovalo je na predavanju u školi posvećenom isključivo toj temi, ali kažu kako je to bilo u sklopu projekta i nije bilo korisno. Tek je nekolicina imala izvannastavnu edukaciju.

 Svakako sam za spolni odgoj, ali ne u obliku u kojem je trenutno predložen. Potrebno ga je prilagoditi dobi i razumijevanju učenika te ih postupno provoditi kroz temu. Bilo kakvo forsiranje i agresija nisu dobar način za podučavanje o ovako važnoj temi.  zaključuje ispitanik.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Korisni savjeti

Rizici korištenja Facebooka

Svakodnevno dijelimo mnoštvo informacija, slika, video materijala. Dijelimo li ih samo s pravim prijateljima ili do njih može doći bilo tko?

Norveška

„World happiness report”

Norveška službeno proglašena najsretnijom državom svijeta

Organizatori projekta ističu kako je sreća jedan od važnijih faktora državnog razvoja, a Norveška kao jedna od mirnijih i ljepših država Europe, ovime dobiva još jedno u nizu priznanja.

Social networks

Patricija Panić

Svako Instagram iskustvo je novo iskustvo, svaka prepirka je novi Story

Zašto očekujemo od djece da se znaju snalaziti na internetu, da znaju razlučiti dobro od lošeg i da znaju razvijati svoj stav, a ne slijepo pratiti sve što vide i čuju, kada to ne možemo ni sami?

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/1920254_600417610034444_2078947267_n.jpg?oh=d12935bfe4410c5bd01927e759f0eede&oe=5998BB5A

Summer Camp Ericsson Nikola Tesla

Prijavite se na Ljetnu radionicu Ericcsona Nikole Tesle

Do 20. travnja možete se o prijaviti na Summer Camp Ericssona Nikole Tesle te steći iskustvo u istraživanju i razvoju softvera!

Sveučilište u Dubrovniku - Logo

Sveučilište u Dubrovniku

Sveučilište u Dubrovniku provodi studentsku anketu o radu sveučilišnih službi

U periodu od 15. do 30. rujna 2014. na Sveučilištu u Dubrovniku se provodi online studentska anketa o kvaliteti usluga sveučilišnih službi.