Budite energični i u formi

Gubitak kilograma i veća energija na drugačiji način

https://pixabay.com/en/yoga-pacific-healthy-meditation-2184811/

I male stvari mogu vam pomoći u velikim životnim promjenama.

Ako zbog brojnih tjednih obaveza nemate vremena za treninge i vježbanje ovih 10 načina pomoći će vam da svih pet radnih dana u tjednu imate dovoljno energije i pritom gubite kilograme.

Priprema prehrane

Na početku svakog radnog tjedna pripremite si tjedni meni, doručke i ručkove za svaki dan, a u svakodnevnu prehranu pokušajte uključiti i orašaste plodove. Dobar izbor hrane svakako su smeđa riža, piletina i svježe povrće poput zelja.

FOTO: Pixabay

Plan treninga

Ponekad pokušajte ugurati teretanu u svoj tjedni raspored ili je zamijenite vježbama kod kuće jer ne samo da ćete na taj način izgubiti kilograme, nego se i riješiti viška stresa.

Motivacija

Na internetu pronađite motivirajuće poruke koje će vas svaki dan podsjećati koliko su kretanje i vježbanje bitni.

Odspavajte

Iako neki tvrde da im je i pet sati sna dovoljno da bi mogli funkcionirati, stručnjaci smatraju da osam sati sna bitno utječe na koncentraciju i pamćenje.

FOTO: Pixabay

Manje automobila

Smanjenje korištenja raznih prijevoznih sredstava znači da više i češće hodate. Ako vam fakultet ili posao nisu predaleko od kuće, odaberite laganu šetnju umjesto vožnje automobilom. Tako ćete učvrstiti tijelo i izbaciti višak masnoća i toksina iz tijela.

Okupite prijatelje

Poznato je da je vježba u društvu puno lakša nego kada se sami na nju odlučite. Stoga uključite svoje prijatelje s fakulteta u svoje svakodnevne vježbe, trčanja ili odlaske u teretanu.

Virtualna vježba

Ako ste tip koji više voli vježbanje kod kuće, radite vježbe prema uputama trenera s interneta ili se putem Skypa povežite s prijateljem i zajedno vježbajte.

Uključite jogu

Joga je jednako dobar način izbacivanja stresa i smirivanja kao i drugi oblici vježbanja, a redovito treniranje joge može vas ispuniti energijom za nadolazeći radni tjedan.

FOTO: Pixabay

Vježba s knjigama

Iako knjige služe za učenje, torba puna knjiga na vašim ramenima tijekom izvođenja čučnjeva može biti još jedan oblik tjelovježbe koji vam nikada nije pao na pamet.

Napravite istraživanje

Jedno popodne provedite u vožnji gradom i napravite mini istraživanje kako biste vidjeli prehrambene navike ljudi u vašem gradu te što biste još od hrane mogli probati, a da je hranjivo i financijski prihvatljivo.

Komentari na članak

Vezani članci

Studentski restoran u Varaždinu

Otvorenje u Varaždinu

FOTO: U Varaždinu uskoro gotov novi studentski restoran

Otvara se još jedan studentski restoran koji će se prostirati na više od tisuću kvadratnih metara.

s

Trening osječkog sveučilišnog zbora

Strah te javnoga nastupa – prijavi se na komunikacijski trening!

Od 14. do 16. ožujka u prostorijama Studentskoga zbora Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku organizira se komunikacijski trening i trening javnog nastupa. Prijave za sudjelovanje zaprimaju se još danas!

https://cdn.pixabay.com/photo/2016/03/09/15/21/glasses-1246611_960_720.jpg

Vježbanje očnih mišića

Devet prirodnih načina za očuvanje vida

Kada se govori o važnosti vježbanja, često se zaboravlja na potrebu vježbanja očnih mišića. Zato vam donosimo nekoliko savjeta za očuvanje vida na prirodan način.

Početnik

Prilagodite vježbanje sebi

Izaberite svoju idealnu teretanu pomoću ovih pet pitanja

Nisu sve teretane za svakoga. Ovisno o Vašim željama i predispozicijama, nudimo Vam nekoliko savjeta kako odabrati pravu teretanu.

Cvjetno

MZOS i IRO pristupili izradi plana

Reforma studentskog standarda: MZOS će ukinuti sufinanciranje prehrane i smještaja?

Država za sufinanciranje studentskog smještaja i prehrane godišnje izdvoji oko 200 milijuna kuna, a smanjenjem sufinanciranja u području prehrane uspjeli su uštedjeti oko 50 milijuna kuna.