Hit na društvenim mrežama i u stvarnom životu

FOTO: Upoznajte se s pojmom BILF, apsolutnim seksi hitom među ženama

brada
Pogledaj fotogaleriju
BILF
BILF
BILF
BILF
BILF

+8

Izgleda da muškarci ne uzgajaju brade samo zbog Movembera, nego imaju i dodatne razloge da spreme svoje britvice na dno ladice i na duže vrijeme od 30 dana.

Pokret „Movember“ obilježio je studeni tijekom kojega su brkovi i brade bili pravi hit među muškarcima diljem svijeta.

No, izgleda da osim samog pokreta, muškarci imaju i dodatne razloge da spreme svoje britvice na dno ladice i na duže vrijeme od 30 dana.

BILF - brada s kojom bi se voljela maziti (eng. beard I'd like to fondle) zadnji je u nizu -ilfova koji postaje hit na društvenim mrežama, kao i u stvarnom životu.

Što je muškarac bez brade?

BILF-manija je preplavila društvene mreže i udomaćila se u govoru, stoga su naglo izrasle brade koje su preplavile svijet i zaslužile istraživanje koje je ovih dana proveo Daily Mail. Na uzorku od 1000 žena došli su do rezultata prema kojima se 82% ispitanica slaže da muškarci s bradom izgledaju muževnije, a isti postotak žena smatra da bi bilo razočaranje ako njihovom muškarcu ne bi uspjela narasti gusta brada.

51% njih smatra seksualno privlačnijima muškarce s bradom, a dvije trećine žena radije bi izašle na spoj s nekim tko ima bradu, nego s nekim tko je nema.

Muškarci diljem svijeta već neko vrijeme nose masivne i čupave brade kao modni dodatak, a BILF-manija je prisutna i kod nas. Brade su u modu vratili hipsteri, koji su počeli „uzgajati“ što veće brade kako bi bili u suprotnosti s, ne tako davnim, trednom glatkih muških lica.

Termin BILF javnosti je podarila Vicky Scarfield napravivši istoimenu stranicu na Facebooku. Stranica je nastala kao rezultat divljenja muškim bradama, ali isto kao i Movember, ima humanitarnu stranu te joj je svrha prikupljanje novaca za borbu protiv raka.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.

Studiranje u inozemstvu

Studiranje u Europi i izvan nje

Erasmus Mundus otvorio natječaj za diplomski studij Novinarstvo, mediji i globalizacija

Erasmus Mundus raspisao natječaj za diplomski studij Novinarstvo, novi mediji i globalizacija. Prijave traju do 10.1.2016. godine.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.