Uravnotežena prehrana

FOTO: 7 ideja za brze i zdrave obroke za svaki dan u tjednu

https://pixabay.com/en/breakfast-food-eating-meal-morning-690128/
Pogledaj fotogaleriju
Jaja, špinat i grah
Tortilja, piletina i salata
Rajčica, mozzarella i bosiljak
Rukola, tunjevina i avokado
Riba, mrkva i grašak

+3

Studenti teško pronalaze malo vremena kako bi nešto sami skuhali. Lakše je kupiti gotov proizvod koji možda nije uvijek najzdravija opcija. No postoje brzi i zdravi obroci koje je lako skuhati u vlastitom domu, poput rižota s gljivama ili ribe s povrćem.

Za vrijeme kolokvija rijetko se pazi na prehranu. Fast food ili pekara usput su od faksa do stana ili doma. Ponekad menza nije blizu ili jednostavno lijenost prevlada, pa se dostava tada čini kao dobra ideja. No na kraju mjeseca osjećaju se posljedice, kako fizičke, tako i financijske. Moguće je održavati balansiranu prehranu čak i kada su ispiti za petama. Nitko nema tri sata dnevno za kuhanje obilnih ručkova ili večera, no 15 minuta za zdravu, ali i ukusnu večeru lako je pronaći.

Važno je u prehranu uključiti voće i povrće na dnevnoj bazi, pogotovo u vrijeme prehlada i raznih virusa. Također se meso i riba, namirnice bogate proteinima, ne smiju izostaviti iz svakodnevne prehrane. Bitno je obilno doručkovati, posebice ako slijedi dug i težak dan, te jesti različito voće ili orašaste plodove kao međuobrok. Večeru ne treba zanemarivati, no ona mora biti lagana te uravnotežena.

Problem koji se ponekad javlja kod kuhanja nedostatak je kreativnosti ili ideje. Stoga donosimo fotogaleriju sa sedam ideja za svaki dan u tjednu kako bismo s dnevnog rasporeda skinuli vječno pitanje A što za ručak/večeru? te oslobodili više prostora za fakultetske obaveze.

Komentari na članak

Vezani članci

Spavanje

Na današnji dan

Svjetski dan spavanja

Ovaj neobični praznik obilježava se od 2008. godine s ciljem podizanja svijesti o poremećajima spavanja.

meditacija

Zdrave navike

Četrdeset sitnica koje će uvelike poboljšati vaše zdravlje

Donosimo četrdeset savjeta koji će vam pomoći da bez puno truda očuvate zdravlje i poboljšate tjelesnu formu.

1

Tribina studenata FBF-a

Biti ili ne biti cijepljen? – pitaju se studenti Farmacije

Studentski zbor FBF-a poziva sve zainteresirane za temu cijepljenja na javnu tribinu na kojoj će priliku da izraze vlastiti stav o ovoj temi dobiti pet stručnjaka. Tribina se održava 7. prosinca u 17 sati u Kinu SC-a.

Pijani student

Kada alkohol preraste u ozbiljan problem

Kelly Fitzgerald: 7 stvari koje sam naučila u godinu dana bez alkohola

Možete li zamisliti svoje izlaske bez alkohola? Za Kelly je to bilo nemoguće, a što se dogodilo kad je shvatila da ima ozbiljan problem, pročitajte u članku.

Dva para nogu koje proviruju ispod pokrivača

Vaše zdravlje je u vašim rukama

Vodič kroz spolno prenosive bolesti

Zaboravite na sram i saznajte sve činjenice o seksualno prenosivim bolestima kako bi zaštitili svoje, ali i zdravlje vašeg partnera.