25 minuta intenzivnog vježbanja za maksimalan učinak

Focus Interval T25 – najnoviji fitness program

T25 workout

Probajte Focus Interval T25! Najnoviji i najdjelotvorniji fitness program kojeg je popularni Shaun-T izbacio na tržište.

Nemate vremena, prezaposleni ste ili pak vam smeta gužva u teretanama i želite individualni pristup?

Probajte Focus Interval T25! Najnoviji i, kako većina kaže, najdjelotvorniji fitness program kojeg je popularni Shaun-T izbacio na tržište.

Kod ovog programa vježbe su dinamične, visokog intenziteta, dizajnirane za maksimalnu učinkovitost i djelotvornost. Fokus je na jednoj skupini mišića i vježba se do iznemoglosti, od stražnjih mišića do ramena, od trbušnih mišića do kvadricepsa te od bicepsa do bočnih trbušnih mišića. Budući da je trening visokog intenziteta, Focus Interval T25 će vam omogućiti da skinete neželjene kilograme i izgradite puno mišića u kratkom periodu, a to je idealni motivacijski alat za svakoga. Cilj je usredočiti se i maksimalno odraditi 25 minuta treninga i rezultati će biti više nego vidljivi! 

Program je podijeljen u tri faze, Alfa, Beta i Gamma, ovisno o intenzitetu i zahtjevnosti vježbi. Za svaku fazu postoji kalendar u kojem su upisane vježbe za određene dijelove tijela za svaki dan.

Ono što je pozitivno kod ovog programa vježbi je da one traju samo 25 minuta i kod vježbanja nisu potrebni dodatni predmeti i pomagala. Vježba se 5 dana u tjednu, od ponedjeljka do petka, kad se radi dupli trening. Subota je dan odmora, a nedjelja dan za istezanje. Program se sastoji od mnogo skokova, čučnjeva i sklekova i taman kad se snađete i „ufurate“, vrijeme će proći i ostat ćete znojni i sretni zbog potrošenih kalorija. Nekima se možda neće svidjeti što kod ovog programa vježbi nema odmora. Znači da 25 minuta morate biti fokusirani na svoje pokrete za željene rezultate. Zvuči zahtjevno ali i uzbudljivo, zar ne?

Uz vježbu, važna je i prehrana. Priručnik koji dolazi u paketu sa programom, a tiče se prehrane, predlaže da 40% obroka budu ugljikohidrati, drugih 40% proteini, a ostatak masti. Također, priručnik sadrži recepte za 25 zdravih obroka koje je lako pripremiti kod kuće.

Već se pitate gdje nabaviti program? Najeftiniji način je programe nabaviti preko ljudi koji su ih kupili i nikad ih nisu dovršili. Internet je prepun raznih verzija programa, a detalje o naručivanju i dodatni poticaj možete pronaći i na linku. I ne zaboravite, isprike ne troše kalorije ;)

T25
 

Komentari na članak

Vezani članci

Tipovi trbuha naslovna

Savjeti za ravan i zategnut trbuh

Koji je vaš tip trbuha? Doznajte i riješite se viška!

Trbuh je područje tijela koje je često bolna točka većini ljudi. Doznajte koju vrstu trbuha imate i načine na koji se možete zategnuti i riješiti se problema koji vas muče.

Istezanje

Motivacija za vježbanje

Vježbajte radi zdravlja, a ne radi mršavljenja

Mlade se žene danas motiviraju na različite načine kako bi svojim vježbanjem poboljšale svoj izgled, svoj um i svoje zdravlje. No nisu sve vrste motivacije ispravne – neke vas jako lako mogu udaljiti od cilja koji ste si postavile i dovesti vas do još većeg nezadovoljstva.

Vježbe istezanja

Zdravlje i forma tijela

VIDEO: 11 vježbi istezanja koje možete prakticirati svaki dan

Istezanje je vrlo važan dio treninga, ali ga je dobro prakticirati i kod kuće kako bi se smanjila mogućnost svakodnevnih ozljeda. Stoga vam donosimo 11 jednostavnih vježbi istezanja koje će vam pomoći da se osjećate odlično od početka dana.

Andrea Dugandžić - Fit vodič - naslovna vodiča

Naučite kako pravilno vježbati

Studentica svima poklanja besplatan vodič za mršavljenje!

Andrea se već duže vrijeme bavi bodybuildingom i fitnessom pa je odlučila na temelju svojega znanja napisati ovaj vodič te, iako je student, pokloniti ga.

andrea dugandžić

Intervju s Andreom Dugandžić

Osnivačica stranice „FitMess Diary" prepričava kako joj je vježbanje pomoglo u borbi protiv depresije

„Rekreacija je nešto što nam svima treba. Nakon treninga smo ispunjeni hormonom sreće, opušteni i, realno govoreći, preumorni za fokusiranje na nebitne stvari."