Zašto mislimo da smo ružni?

Dove kampanje za podizanje samopouzdanja

Dove "Speak Beautiful" kampanja

Globalna direktorica Dove Self-Esteem projekta Meaghan Ramsey prošle je godine održala inspirativan govor na TED Talku.

Oko 10 000 ljudi mjesečno "gugla" pitanje "Jesam li ružan/a?", a većinu, nažalost, čine djevojke. Iznenađuje, ali i uznemiruje činjenica koliko današnja slika ljepote utječe na mlade, pogotovo na populaciju mladih djevojaka. Već smo pisali o kampanji tvrtke Always, no i Dove je u posljednjih godinu dana pokrenuo nekoliko kampanja kako bi podigao samopouzdanje žena i djevojka. 

Promatrajući svoju jednogodišnju nećakinju kako se smije i ljubi svoj odraz u ogledalu, Meaghan Ramsey zapitala se kada smo isto prestali raditi? Previše djevojaka u adoloscenciji razvija sumnju i nezadovoljstvo vlastitim izgledom. 

Kao globalni direktor Dove Self-Esteem projekta, Ramsey i njezini kolege postavili su si za cilj podići samopoštovanje kod više od 15 milijuna djevojaka i mladih žena do kraja 2015. godine  

Današnje žene i djevojke moraju postati otporne na medije i današnju kulturu koja ih napada s nedostižnim i nestvarnim slikama ljepote i mršavosti.

Prvi je video reklama Real Beauty Sketches u kojoj žene opisuju svoj izgled forenzičkom crtaču lica, a zatim istu ženu crtaču opisuje druga osoba. Na kraju se u crtežima vide velike razlike u tome kako vidimo sami sebe i kako nas vide drugi. Rezultat je iskrivljena slika o samima sebi.

 
U drugom je video još jedan eksperiment gdje je Dove postavio dvoja vrata, jedna za prosječne, a druga za lijepe, te su žene birale na koja će ući - većina je sebe doživjela prosječnima.


Ove reklame stvarno otvaraju oči - koliko imamo lošu sliku o sebi i koliko je to nezdravo. Najbitnije je shvatiti da slika koju imamo o sebi nije stvarna, ona je iskrivljena današnjim mjerilima ljepote. Moramo prestati razmišljati onako kako mediji ili društvo zahtijeva, moramo naučiti voljeti sebe.

Za kraj pogledajte inspirativan govor Meaghan Ramsey na konferenciji Ted. 


 

Komentari na članak

Vezani članci

Tisak Snapchat kampanja

Prvi u Hrvatskoj

Inovativna Snapchat kampanja namijenjena mlađoj publici

Najbrže rastuću društvenu mrežu Snapchat i najpopularniji koncept sadržaja s YouTubea Tisak je objedinio u kampanju kojom se obraća mlađoj publici.

Sajam stipendija 2015. - naslovna

Predstavlja se kao idealno odredište za hrvatske studente koji žele studirati u inozemstvu

Slovenija po prvi puta Zemlja partner 11. Sajma stipendija i visokog obrazovanja

Na ovogodišnjem Sajmu Zemlju partnera, Sloveniju zastupat će predstavnici čak 16 institucija, uključujući sva 4 slovenska sveučilišta.

Stres

Na današnji dan

Pozitivnim mislima, smijehom i čokoladom protiv stresa

Udruga ISMA proglasila je 2. studeni Međunarodnim danom podizanja svijesti o stresu. Zamislite stres kao napornu osobu koja vam smeta dok nešto radite. Otjerajte tu osobu pozitivnim mislima i ne dozvolite da se vrati i pokvari vam planove.

A.H.

"Žurke bez harmonike"

VIDEO: Upečatljive skladbe iz horor filmova

Neovisno o tome podržavate li ideju obilježavanja Noći vještica ili ne, zasigurno mnogi od vas vole hororce pa u nastavku poslušajte listu najstrašnijih „soundtrackova“ iz horor filmova.

Surogat

Na današnji dan

VIDEO: Hrvatski animirani film "Surogat" osvojio Oscara

Prije 54 godine hrvatski je animirani film "Surogat" osvojio Oscara. Bio je to prvi Oscar dodijeljen hrvatskom filmu i prvi dodijeljeni nekom ne-američkom filmu. "Surogat" je nastao kao kritika potrošačkog društva u kojem je sve lažno i prividno.