Zašto mislimo da smo ružni?

Dove kampanje za podizanje samopouzdanja

Dove "Speak Beautiful" kampanja

Globalna direktorica Dove Self-Esteem projekta Meaghan Ramsey prošle je godine održala inspirativan govor na TED Talku.

Oko 10 000 ljudi mjesečno "gugla" pitanje "Jesam li ružan/a?", a većinu, nažalost, čine djevojke. Iznenađuje, ali i uznemiruje činjenica koliko današnja slika ljepote utječe na mlade, pogotovo na populaciju mladih djevojaka. Već smo pisali o kampanji tvrtke Always, no i Dove je u posljednjih godinu dana pokrenuo nekoliko kampanja kako bi podigao samopouzdanje žena i djevojka. 

Promatrajući svoju jednogodišnju nećakinju kako se smije i ljubi svoj odraz u ogledalu, Meaghan Ramsey zapitala se kada smo isto prestali raditi? Previše djevojaka u adoloscenciji razvija sumnju i nezadovoljstvo vlastitim izgledom. 

Kao globalni direktor Dove Self-Esteem projekta, Ramsey i njezini kolege postavili su si za cilj podići samopoštovanje kod više od 15 milijuna djevojaka i mladih žena do kraja 2015. godine. 

Današnje žene i djevojke moraju postati otporne na medije i današnju kulturu koja ih napada s nedostižnim i nestvarnim slikama ljepote i mršavosti.

Prvi je video reklama Real Beauty Sketches u kojoj žene opisuju svoj izgled forenzičkom crtaču lica, a zatim istu ženu crtaču opisuje druga osoba. Na kraju se u crtežima vide velike razlike u tome kako vidimo sami sebe i kako nas vide drugi. Rezultat je iskrivljena slika o samima sebi.

 
U drugom je video još jedan eksperiment gdje je Dove postavio dvoja vrata, jedna za prosječne, a druga za lijepe, te su žene birale na koja će ući - većina je sebe doživjela prosječnima.


Ove reklame stvarno otvaraju oči - koliko imamo lošu sliku o sebi i koliko je to nezdravo. Najbitnije je shvatiti da slika koju imamo o sebi nije stvarna, ona je iskrivljena današnjim mjerilima ljepote. Moramo prestati razmišljati onako kako mediji ili društvo zahtijeva, moramo naučiti voljeti sebe.

Za kraj pogledajte inspirativan govor Meaghan Ramsey na konferenciji Ted. 


 

Komentari na članak

Vezani članci

Drinkagon

Društvene igre

Podržite Drinkagon i mamurluk koji vam obećava

Drinkagon je društvena igra namijenjena svima koji žele kombinaciju dobre zabave i strateškog taktiziranja. Osigurajte svoj primjerak na vrijeme!

Samuel Beckett

Na današnji dan

Pesimizam i težnja za opsesivnom kontrolom u stvaralaštvu osebujnog Samuela Becketta

Unatoč pomalo teškom karakteru i želji za kontrolom, Beckett se pomnijem čitatelju otkriva kao duboko emotivan autor.

Održan božićni susret mladih

Održan božićni susret mladih grada Splita

„Brak je žrtva, bojno polje na kojem dvoje ratnika kleče na krvavim koljenima“

O braku, bračnim krizama i rasklimanim odnosima raspravljali su mladi Splićani na božićnom susretu Hrvatskog Nadzemlja.

Moana

Od Hollywooda do animea

VIDEO: Deset sjajnih crtanih filmova koji omogućuju bijeg od ružne realnosti ovoga svijeta

Ponekad se i odrasli vole opustiti uz sjajnu animaciju koja se danas nudi. Provjerite ovih deset animiranih filmova koji će vas oduševiti.

Isplati se znati

Mjesec financijske pismenosti

Nauči nešto o odgovornoj potrošnji ili snimi baku i otputuj u Gardaland

Na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu održavaju se različite aktivnosti povodom Mjeseca financijske pismenosti. U sklopu projekta, organizacijski odbor nudi priliku za osvajanje bogatih nagrada.