Zdravlje ispred ljepote

Djevojke, oprez! Visoke potpetice mogu uzrokovati trajne zdravstvene probleme!

Štikle

Dugotrajno nošenje visokih potpetica troši Ahilovu tetivu koja vam može zadati probleme čak i onda kada ne nosite svoje najdraže cipele.

Statistike pokazuju kako su visoke potpetice jedan od najčešćih uzroka koji dovode do problema sa stopalima kod žena, a trećina ih, kao rezultat dugotrajnog nošenja, ima trajne posljedice.

Baš su savršene...

I mogu stvoriti savršenu oluju s trajnim zdravstvenim problemima. Ako često nosite visoke potpetice, sami sebi stvarate podlogu za dugotrajne poteškoće. Dugotrajno nošenje visokih peta i kontinuirano savijanje prstiju u neprirodan položaj može uzrokovati niz bolesti; od uraslih noktiju do nepovratne štete nožnih tetiva. Osim toga, kvrčenje prstiju u uskim (i ukošenim, blago 'špicastim') cipelama mogu izazvati oštećenja živaca i stvaranje kurjih očiju. Između ostalog, visoke pete mogu uzrokovati i preopterećnje ili povrijeđenje mišića nogu, osteoartritis koljena, fascitis stopala i bol u križima.

Posljedice

Tijekom vremena, nošenje visokih peta može skratiti mišiće u listovima i leđima, a to dovodi do boli i grčenja mišića. Prema riječima stručnjaka, mnoge žene koje nose visoke potpetice često pate od skraćenja Ahilove tetive jer jednom kad se peta digne prema gore, tetiva se isteže. Ahilova tetiva dizajnirana je tako da bude fleksibilna pa noga može ležati ravno ili okomito (kada se dignemo na prste), ali uz ponavljano trošenje, može se razviti nezdrav obrazac koji može zadati probleme čak i kada ne nosite visoke potpetice.

Ne morate ih prestati nositi!

Samo morate pripaziti da ih ne nosite svaki dan. Nosite ih kada morate ili kada znate da ćete negdje moći sjesti ili se preobuti. Vrlo je važno da izaberete odgovarajuću veličinu cipele i da vam one budu udobne, jer prijeteljičine cipele koje su 'samo mrvicu premale', nisu mrvica za vaše stopalo. Na kraju dana svakako istegnite mišiće nogu, listova i stopala te ih izmasirajte. Naravno da moramo biti zgodne, ali prvenstveno moramo misliti na zdravlje. 

Komentari na članak

Vezani članci

Stres, panika, tjeskoba (Naslovna)

Nemoj postati rob modernih bolesti

Savjeti za učinkovitu borbu protiv stresa, tjeskobe i napada panike

Stres je dio naših života i na nama je da se naučimo nositi s njim. Zašto? Jer zaslužujemo prekrasan i ispunjen život, bez straha da će nas uhvatiti napad panike u javnom gradskom prijevozu.

Dan zagrljaja

Potvrda najnovijih istraživanja

Opraštanje je dobro za vaše zdravlje

Najnovije istraživanje koje su proveli američki psiholozi dokazalo je da osobe koje su sklonije opraštanju imaju bolje psihičko zdravlje.

Vježbanje u teretani

Prijeko potrebna motivacija

Sedam lukavih načina kako se natjerati na vježbu

Odluka o odlasku u teretanu ne mora biti toliko teška, dovoljno je nekoliko malih trikova.

running

Znate li ih sve?

Deset razloga zašto biste trebali biti tjelesno aktivni

Bavljenje sportom donosi puno više od gubitka viška kilograma i bolje tjelesne kondicije.

Pjegava djevojka

UV svjetlo

VIDEO: Pogledajte kako Sunce vidi nas!

Pogledajte kratki, ali upečatljiv video uradak Thomasa Leveritta te zaključite hoćete li ubuduće koristiti preparate za zaštitu kože.