Vježbanje očnih mišića

Devet prirodnih načina za očuvanje vida

https://cdn.pixabay.com/photo/2016/03/09/15/21/glasses-1246611_960_720.jpg

Kada se govori o važnosti vježbanja, često se zaboravlja na potrebu vježbanja očnih mišića. Zato vam donosimo nekoliko savjeta za očuvanje vida na prirodan način.

Jedno je od osnovnih medicinskih načela: ako ne koristiš mišić, postat će slabiji. Ipak, često se zaboravlja važnost vježbanja očnih mišića. Postoji nekoliko provjerenih prirodnih načina kojima se može očuvati ili čak popraviti vid.

1. Izbjegavajte naprezanje očiju tijekom dana. Zatvorite ih na nekoliko minuta i uživajte u miru svakih 2 do 3 sata. Osim što odmarate oči, odmarate i svoje misli. Svakome dobro dođe kratki predah.

FOTO: Flickr

2. Postoji 16 osnovnih vježbi za oči. Pokrećite oči u smjeru koji pokazuju strelice na poveznici. Bitno je da se držite zadanoga redoslijeda za izvođenje vježbi.

3. Ako nosite naočale, pokušajte ih nositi što manje. Koristite ih samo kad ne možete bez njih. Ako su vam često na očima, mišići se ulijene i ne rade punom snagom, što rezultira slabijim vidom.

4. Masirajte oči nježnim kružnim pokretima prstiju. Pomičite prste od točaka 1 do 6 kao što je prikazano na slici. Za masažu koristite kažiprst i srednji prst. Trebali biste osjetiti lagani pritisak, ali ne i bol.

5. Kad ste u šetnji na otvorenom, pokušajte što više gledati u daljinu, a ne se previše fokusirati na svoje noge ili predmete koji su vam blizu.

FOTO: Pixabay

6. Sjećate se kad su vas kao male tjerali da jedete mrkvu i objašnjavali da je to zato da biste bolje vidjeli? E pa bili su u pravu. Za očuvanje vida preporučuje se svakodnevno ispijanje mrkvina soka. Još je bolje ako soku dodate nekoliko kapi maslinova ulja.

FOTO: Pixabay

7. Kad su vam oči umorne, operite ih toplom vodom.

8. Pokušajte izbjegavati gledanje u ekran računala, TV-a ili mobitela minimalno dva sata prije odlaska u krevet.

9. Isprobajte indijsku Trataku – vježbu za treniranje fokusiranja očiju, ali i misli. Sjednite nasuprot maloga nepomičnoga predmeta. To, primjerice, može biti svijeća. Usmjerite pogled i svu svoju pažnju na predmet. Pokušajte ne treptati. Trebali biste imati detaljnu sliku predmeta u mislima. Potom zatvorite oči, fokusirajte se na prostor između svojih obrva i pokušajte istovremeno u mislima držati sliku predmeta. Radite ovu vježbu 10-ak minuta.

Komentari na članak

Vezani članci

Aerobik

Aerobik uz glazbu

Vježbajte uz poznate hitove

Želite li dosadašnje vježbanje učiniti zanimljivijim i plesati uz velike hitove? Nudimo vam određene vježbe za svaku pjesmu.

https://pixabay.com/en/toner-skin-skincare-cooling-facial-906142/

Problemi odrasle dobi

Nosiš sve akne, a nisi tinejdžer

Akne kod odraslih osoba uobičajena su pojava, a ako se pridržavaš određenih savjeta nećeš imati taj problem.

Morske radosti

Pet savjeta da vam mozak ostane aktivan kroz ljeto

Neka vam mozak ostane u formi do početka faksa!

Ljeto je vrijeme zasluženog odmora. Puštanja mozga na pašu, reklo bi se. Potrebno je to vrijeme iskoristiti za najbolji mogući odmor u kojemu vaš mozak ipak nešto radi, kako na jesen ne biste učili kako se pravilno drži kemijska!

Voće i povrće

Nezdrava hrana

Namirnice za koje često mislimo da su zdrave, a zapravo nisu

Kako bismo vas motivirali da jedete zdravije, otkrivamo pet namirnica za koje ste mislili da su zdrave, a zapravo mogu biti prilično štetne za vaš organizam.

Sunce

Sunce i opekline

Najčešće pogreške pri zaštiti od sunca

I dok još lovimo zrake sunce na plaži i pripremamo se za nove obveze koje dolaze s jesenskim danima, nije naodmet podsjetiti se koje greške u vezi sa sunčanjem neprestano radimo.