SOS vježbe

Četiri vježbe za postizanje ravnoga trbuha u zadnji čas

Ljetne pripreme za plažu

 Ukoliko niste imali vremena vježbati i pripremiti se za plažu, probajte ove jednostavne i efikasne vježbe.

Svi želimo izgledati najbolje što možemo kada se na plaži skinemo u kupaći kostim.

Kako bi bili spremni za ljeto, u prošlim smo vam mjesecima već pisali o tome kako smršavjeti ako nemate previše vremena, te kako zategnuti tijelo u samo pet vježbi.

No, ovdje nećemo stati, pa za sve one koji su čekali zadnji tren prenosimo pet jednostavnih i efikasnih vježbi fitness trenerice Marije Andrijašević.

Njene će vam vježbe pomoći definirati i zategnuti trbuh koji će zasigurno privlačiti poglede cijele plaže.

Sve što vam je potrebno za vježbanje su stolac, prostirka i ravna podloga. Uz vježbanje, ne zaboravite na pravilnu prehranu, koja je osnova zdravog gubitka kilograma. 

Vježba 1

Ova vježba za bočne mišiće radi se po 12 ponavljanja po nozi, u četiri serije. Usmjeravamo lakat na suprotno koljeno, a važno je da što više približimo lakat koljenu. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 2

Ova je vježba najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće. Odrađuje se ispred stolca, tako da se legne ispred njega, a noge postavi na stolac tako da kut između natkoljenice i potkoljenice bude 90 stupnjeva.

Ruke trebaju biti na potiljku, leđa treba podignuti do vrhova lopatica te tako raditi trbušnjake u 15 do 20 ponavljanja, ponovno u četiri serije.

Treba pripaziti da se izdahne kada je tijelo gore. Najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće.

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Vježba 3

Ova je vježba odlična za bočne trbušne mišiće, odrađuje se 10 do 12 ponavljanja u tri serije, a za početak je potrebno osloniti se na stolac podlakticom.

Zatim treba podići tijelo u jednoj ravnini, te nastaviti podizati kuk prema gore. Pritom ćete osjećati kontrakciju u bočnom trbušnom mišiću. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 4

Ova vježba nije samo idealna za trbušne mišiće, već je i efikasna u borbi protiv celulita.

Ponovno je potrebno leći ispred stolca, dok se noge nalaze na njemu. Mišići moraju biti čvrsti jer je kod ove vježbe važna i stabilnost. Zatim jednu nogu držite u zraku dok pomoću druge podižete stražnjicu od poda. Potrebno je napraviti 10 do 12 ponavljanja. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Komentari na članak

Vezani članci

Tamna čokolada

Hedonistički režim

Mršavite uz vino, kavu i čokoladu

Naoko nevjerojatna dijeta o kojoj sanjaju svi koji žele smršaviti, a pritom uživati u hrani, najpopularniji je režim mršavljenja u 2016. godini. Riječ je o inovativnom načinu skidanja kila koji svoju uspješnost duguje skupini proteina zvanima sirtuini koji se nalaze u namirnicama poput zelenog čaja, crnog vina i čokolade.

Božićni stol

Borba protiv uzaludne borbe s kilogramima

Najpoznatiji mit o mršavljenju

Mediji i okolina će nas uskoro obasipati savjetima i metodama za mršavljenje. Najpoznatija tvrdnja na tu temu ispostavila se potpuno pogrešnom.

spavanje

Znanstvenici otkrili idealno vrijeme za obavljanje svake vrste aktivnosti

Postoji razlog zašto nikako ne uspijevate pratiti ono predavanje koje počinje u 8 ujutro

Saznajte kada je savršeno vrijeme za buđenje, učenje, pisanje seminara ili seks.

Djevojka u teretani

Lagano i brzo do ljepšega tijela

VIDEO: Vježbe koje će transformirati vaše tijelo u četiri tjedna

Ako nemate vremena za odlazak u teretane, a želite lijepo i čvrsto tijelo, donosimo vam nekoliko vježbi koje ćete moći lagano izvoditi kod kuće, a donijet će vam velike rezultate.

Ženski čučnjevi

„Indoor” vježbe

Kratke vježbe za one koji nemaju vremena

Studentice koje nemaju puno vremena, a imaju volje za tjelovježbu sigurno će zavoljeti ovaj kratki program vježbi čučnjeva.