SOS vježbe

Četiri vježbe za postizanje ravnoga trbuha u zadnji čas

Ljetne pripreme za plažu

 Ukoliko niste imali vremena vježbati i pripremiti se za plažu, probajte ove jednostavne i efikasne vježbe.

Svi želimo izgledati najbolje što možemo kada se na plaži skinemo u kupaći kostim.

Kako bi bili spremni za ljeto, u prošlim smo vam mjesecima već pisali o tome kako smršavjeti ako nemate previše vremena, te kako zategnuti tijelo u samo pet vježbi.

No, ovdje nećemo stati, pa za sve one koji su čekali zadnji tren prenosimo pet jednostavnih i efikasnih vježbi fitness trenerice Marije Andrijašević.

Njene će vam vježbe pomoći definirati i zategnuti trbuh koji će zasigurno privlačiti poglede cijele plaže.

Sve što vam je potrebno za vježbanje su stolac, prostirka i ravna podloga. Uz vježbanje, ne zaboravite na pravilnu prehranu, koja je osnova zdravog gubitka kilograma. 

Vježba 1

Ova vježba za bočne mišiće radi se po 12 ponavljanja po nozi, u četiri serije. Usmjeravamo lakat na suprotno koljeno, a važno je da što više približimo lakat koljenu. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 2

Ova je vježba najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće. Odrađuje se ispred stolca, tako da se legne ispred njega, a noge postavi na stolac tako da kut između natkoljenice i potkoljenice bude 90 stupnjeva.

Ruke trebaju biti na potiljku, leđa treba podignuti do vrhova lopatica te tako raditi trbušnjake u 15 do 20 ponavljanja, ponovno u četiri serije.

Treba pripaziti da se izdahne kada je tijelo gore. Najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće.

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Vježba 3

Ova je vježba odlična za bočne trbušne mišiće, odrađuje se 10 do 12 ponavljanja u tri serije, a za početak je potrebno osloniti se na stolac podlakticom.

Zatim treba podići tijelo u jednoj ravnini, te nastaviti podizati kuk prema gore. Pritom ćete osjećati kontrakciju u bočnom trbušnom mišiću. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 4

Ova vježba nije samo idealna za trbušne mišiće, već je i efikasna u borbi protiv celulita.

Ponovno je potrebno leći ispred stolca, dok se noge nalaze na njemu. Mišići moraju biti čvrsti jer je kod ove vježbe važna i stabilnost. Zatim jednu nogu držite u zraku dok pomoću druge podižete stražnjicu od poda. Potrebno je napraviti 10 do 12 ponavljanja. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Komentari na članak

Vezani članci

Vježbanje u teretani

Prednosti zdrave tjelovježbe

Šest učinkovitih vježbi za mršavljenje

Ako već niste, onda svakako morate isprobati ovih šest vježbi koje će vam pomoći u mršavljenju i održavanju zavidne forme.

Ležaljke na plaži

CISOK Varaždin

Saznajte sve o poslu turističkog animatora

Ako želite ovo ljeto provesti na Jadranu radeći kao turistički animator, svakako dođite na besplatnu prezentaciju u CISOK Varaždin i saznajte sve što vas zanima o tom poslu.

nocno učenje

Ispitni rokovi

Kako izbjeći stres u ispitno vrijeme

Bliži se najstresnije razdoblje za studente - ispitni rokovi. Iako je teško pobjeći od stresa, postoje načini kako ublažiti rekaciju na njega. Zato preuzmite kontrolu i nedopustite da stres vlada vašim životom.

Ljetne pripreme za plažu

Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.

Gym Baje

Znanstvenici iz Engleske potvrdili

Osobe koje objavljuju svoje priče iz teretane imaju psihičkih problema

S druge strane, dokazano je i da takve vrste objava na Facebooku dobivaju i najviše „lajkova“, iako to ne mora značiti da ih svi vole.