SOS vježbe

Četiri vježbe za postizanje ravnoga trbuha u zadnji čas

Ljetne pripreme za plažu

 Ukoliko niste imali vremena vježbati i pripremiti se za plažu, probajte ove jednostavne i efikasne vježbe.

Svi želimo izgledati najbolje što možemo kada se na plaži skinemo u kupaći kostim.

Kako bi bili spremni za ljeto, u prošlim smo vam mjesecima već pisali o tome kako smršavjeti ako nemate previše vremena, te kako zategnuti tijelo u samo pet vježbi.

No, ovdje nećemo stati, pa za sve one koji su čekali zadnji tren prenosimo pet jednostavnih i efikasnih vježbi fitness trenerice Marije Andrijašević.

Njene će vam vježbe pomoći definirati i zategnuti trbuh koji će zasigurno privlačiti poglede cijele plaže.

Sve što vam je potrebno za vježbanje su stolac, prostirka i ravna podloga. Uz vježbanje, ne zaboravite na pravilnu prehranu, koja je osnova zdravog gubitka kilograma. 

Vježba 1

Ova vježba za bočne mišiće radi se po 12 ponavljanja po nozi, u četiri serije. Usmjeravamo lakat na suprotno koljeno, a važno je da što više približimo lakat koljenu. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 2

Ova je vježba najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće. Odrađuje se ispred stolca, tako da se legne ispred njega, a noge postavi na stolac tako da kut između natkoljenice i potkoljenice bude 90 stupnjeva.

Ruke trebaju biti na potiljku, leđa treba podignuti do vrhova lopatica te tako raditi trbušnjake u 15 do 20 ponavljanja, ponovno u četiri serije.

Treba pripaziti da se izdahne kada je tijelo gore. Najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće.

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Vježba 3

Ova je vježba odlična za bočne trbušne mišiće, odrađuje se 10 do 12 ponavljanja u tri serije, a za početak je potrebno osloniti se na stolac podlakticom.

Zatim treba podići tijelo u jednoj ravnini, te nastaviti podizati kuk prema gore. Pritom ćete osjećati kontrakciju u bočnom trbušnom mišiću. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 4

Ova vježba nije samo idealna za trbušne mišiće, već je i efikasna u borbi protiv celulita.

Ponovno je potrebno leći ispred stolca, dok se noge nalaze na njemu. Mišići moraju biti čvrsti jer je kod ove vježbe važna i stabilnost. Zatim jednu nogu držite u zraku dok pomoću druge podižete stražnjicu od poda. Potrebno je napraviti 10 do 12 ponavljanja. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Komentari na članak

Vezani članci

Teretana-vježbanje

Priprema za ljeto

Kako početi s vježbanjem?

Svi želimo izgledati lijepo i privlačno, a za taj je cilj potrebno malo više upornosti, discipline i poznavanje nekoliko osnovnih pravila.

running

Kratak program vježbi za smanjenje masnog tkiva

7 kardio vježbi u 15 minuta za povratak u formu

15-minutni program kardio vježbi koji pomaže u mršavljenu i popravljanju kondicije.

Citat o vježbanju

Buđenje iz zimskog sna

Kako se jednostavno i povoljno vratiti u formu

Zvoni proljetni alarm za kraj ljenčarenja i početak tjelesnih aktivnosti. Vrijeme je da se krene!

Limun i peršin

Mali trikovi koji život čine ljepšim

Izgubite kilograme uz 5 minuta truda dnevno

Zdrav i jednostavan napitak koji pomaže u sagorijevanju masnih naslaga!

Andrea Dugandžić - Fit vodič - naslovna vodiča

Naučite kako pravilno vježbati

Studentica svima poklanja besplatan vodič za mršavljenje!

Andrea se već duže vrijeme bavi bodybuildingom i fitnessom pa je odlučila na temelju svojega znanja napisati ovaj vodič te, iako je student, pokloniti ga.