SOS vježbe

Četiri vježbe za postizanje ravnoga trbuha u zadnji čas

Ljetne pripreme za plažu

 Ukoliko niste imali vremena vježbati i pripremiti se za plažu, probajte ove jednostavne i efikasne vježbe.

Svi želimo izgledati najbolje što možemo kada se na plaži skinemo u kupaći kostim.

Kako bi bili spremni za ljeto, u prošlim smo vam mjesecima već pisali o tome kako smršavjeti ako nemate previše vremena, te kako zategnuti tijelo u samo pet vježbi.

No, ovdje nećemo stati, pa za sve one koji su čekali zadnji tren prenosimo pet jednostavnih i efikasnih vježbi fitness trenerice Marije Andrijašević.

Njene će vam vježbe pomoći definirati i zategnuti trbuh koji će zasigurno privlačiti poglede cijele plaže.

Sve što vam je potrebno za vježbanje su stolac, prostirka i ravna podloga. Uz vježbanje, ne zaboravite na pravilnu prehranu, koja je osnova zdravog gubitka kilograma. 

Vježba 1

Ova vježba za bočne mišiće radi se po 12 ponavljanja po nozi, u četiri serije. Usmjeravamo lakat na suprotno koljeno, a važno je da što više približimo lakat koljenu. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 2

Ova je vježba najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće. Odrađuje se ispred stolca, tako da se legne ispred njega, a noge postavi na stolac tako da kut između natkoljenice i potkoljenice bude 90 stupnjeva.

Ruke trebaju biti na potiljku, leđa treba podignuti do vrhova lopatica te tako raditi trbušnjake u 15 do 20 ponavljanja, ponovno u četiri serije.

Treba pripaziti da se izdahne kada je tijelo gore. Najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće.

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Vježba 3

Ova je vježba odlična za bočne trbušne mišiće, odrađuje se 10 do 12 ponavljanja u tri serije, a za početak je potrebno osloniti se na stolac podlakticom.

Zatim treba podići tijelo u jednoj ravnini, te nastaviti podizati kuk prema gore. Pritom ćete osjećati kontrakciju u bočnom trbušnom mišiću. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 4

Ova vježba nije samo idealna za trbušne mišiće, već je i efikasna u borbi protiv celulita.

Ponovno je potrebno leći ispred stolca, dok se noge nalaze na njemu. Mišići moraju biti čvrsti jer je kod ove vježbe važna i stabilnost. Zatim jednu nogu držite u zraku dok pomoću druge podižete stražnjicu od poda. Potrebno je napraviti 10 do 12 ponavljanja. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Komentari na članak

Vezani članci

Mozak

Razvijanje inteligencije

Hobiji koji će dovesti vaš mozak u top formu

Donosimo vam deset hobija koji će povećati vašu inteligenciju i održati vaš mozak u vrhunskoj formi.

Aerobik

Aerobik uz glazbu

Vježbajte uz poznate hitove

Želite li dosadašnje vježbanje učiniti zanimljivijim i plesati uz velike hitove? Nudimo vam određene vježbe za svaku pjesmu.

Susret udruga mladih

Susret mladih

Okupljanje dalmatinskih aktivnih udruga mladih

Ovaj će se vikend u Splitu održati susret udruga mladih u svrhu međusobne razmjene iskustava.

Trčanje

Promjena svakodnevnih navika

12 načina kako izgubiti 200 kalorija bez odlaska u teretanu

Već dugo vremena vježbate, a još uvijek niste postigli ono što ste htjeli. Trebali biste razmisliti o promjeni svakodnevnih navika koje vam mogu doslovno promijeniti život. Potrebno je samo malo truda da rezultati budu vidljivi.

Naslovna

Projekt  „Aktivna Hrvatska"

Vježbe koje će umanjiti bolove donjeg dijela leđa

„Aktivna Hrvatska" i Barbara Nola predstavljaju set vježbi koje će umanjiti bolove u donjem dijelu tijela. Upravo je vježbama potrebno djelovati na pokretljivost kukova, pokretljivost kralježnice, ali i čvrstoću trupa te time direktno rješavati uzroke problema.