SOS vježbe

Četiri vježbe za postizanje ravnoga trbuha u zadnji čas

Ljetne pripreme za plažu

 Ukoliko niste imali vremena vježbati i pripremiti se za plažu, probajte ove jednostavne i efikasne vježbe.

Svi želimo izgledati najbolje što možemo kada se na plaži skinemo u kupaći kostim.

Kako bi bili spremni za ljeto, u prošlim smo vam mjesecima već pisali o tome kako smršavjeti ako nemate previše vremena, te kako zategnuti tijelo u samo pet vježbi.

No, ovdje nećemo stati, pa za sve one koji su čekali zadnji tren prenosimo pet jednostavnih i efikasnih vježbi fitness trenerice Marije Andrijašević.

Njene će vam vježbe pomoći definirati i zategnuti trbuh koji će zasigurno privlačiti poglede cijele plaže.

Sve što vam je potrebno za vježbanje su stolac, prostirka i ravna podloga. Uz vježbanje, ne zaboravite na pravilnu prehranu, koja je osnova zdravog gubitka kilograma. 

Vježba 1

Ova vježba za bočne mišiće radi se po 12 ponavljanja po nozi, u četiri serije. Usmjeravamo lakat na suprotno koljeno, a važno je da što više približimo lakat koljenu. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 2

Ova je vježba najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće. Odrađuje se ispred stolca, tako da se legne ispred njega, a noge postavi na stolac tako da kut između natkoljenice i potkoljenice bude 90 stupnjeva.

Ruke trebaju biti na potiljku, leđa treba podignuti do vrhova lopatica te tako raditi trbušnjake u 15 do 20 ponavljanja, ponovno u četiri serije.

Treba pripaziti da se izdahne kada je tijelo gore. Najjednostavnija, ali jedna od najučinkovitijih vježbi za trbušne mišiće.

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Vježba 3

Ova je vježba odlična za bočne trbušne mišiće, odrađuje se 10 do 12 ponavljanja u tri serije, a za početak je potrebno osloniti se na stolac podlakticom.

Zatim treba podići tijelo u jednoj ravnini, te nastaviti podizati kuk prema gore. Pritom ćete osjećati kontrakciju u bočnom trbušnom mišiću. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava
 

Vježba 4

Ova vježba nije samo idealna za trbušne mišiće, već je i efikasna u borbi protiv celulita.

Ponovno je potrebno leći ispred stolca, dok se noge nalaze na njemu. Mišići moraju biti čvrsti jer je kod ove vježbe važna i stabilnost. Zatim jednu nogu držite u zraku dok pomoću druge podižete stražnjicu od poda. Potrebno je napraviti 10 do 12 ponavljanja. 

Fitness
 
FOTO: Zdrava krava

Komentari na članak

Vezani članci

Međunarodni dan studenata

Na današnji dan

Kako se u Hrvatskoj obilježava Međunarodni dan studenata?

Danas mladi širom svijeta slave različitost, toleranciju, ravnopravnost, multikulturalizam i međusobnu suradnju. Slave li hrvatski studenti svoj dan?

Jednakost

Na današnji dan

Devet aktivnosti koje su ženama bile zabranjene u povijesti

Koliko god nam danas bilo nepojmljivo u povijesti žene nisu smjele raditi određene aktivnosti koje nam se sada čine najnormalnijima.

Diet

Rješenje za višak kilograma

Top tri dijete za mršavljenje

Ne čekajte zadnji trenutak, već spojite ugodno s korisnim. Istovremeno pripremajte omiljena božićna jela i osmislite plan kako vratiti željenu težinu.

Još jedna "Biciklopopravljaonica"

Posebno izdanje Biciklopopravljaonice

Ako još niste popravili svoj bicikl, učinite to ove subote u Info zoni

U subotu se održava posebno izdanje Biciklopopravljaonice u Info zoni. Ovog će puta udruga Permakultura Dalmacija predstaviti svoj rad.

FOTO

Savjeti za bolje oblikovanje tijela

Promjenama u treniranju do boljih rezultata

Pripreme ste za plažu ove godine shvatili ozbiljno – idete u teretanu, vježbate, hranite se zdravo (koliko studentske mogućnosti dopuštaju), ali rezultata nema? Možda vam naši savjeti pomognu da napredak bude što bolji!