Sportsko-edukativni projekt Aktivne Hrvatske

5 savjeta s Mentalnog treninga za poboljšanje motivacije

Mentalni trening Aktivne Hrvatske 1

Mentalni trening Zagrepčane je probudio iz zimskog sna. Bojana Gregorić, Barbara Nola i sportaši usvojili su alate za motivaciju, donosimo ih i vama.

Iako je siječanj uobičajeno jedan od najdepresivnijih mjeseci u godini u Europi, sportsko-edukativni projekt Aktivna Hrvatska, pod pokroviteljstvom Predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović, predstavlja alate kojima ćete poboljšati motivaciju i aktivirati se u svim životnim područjima. Više od stotinu sudionika prvog ovogodišnjeg događaja, koji se u sklopu projekta održao u hotelu Westin, s velikim je zanimanjem usvajalo savjete koji će im u narednim danima i tjednima pomoći poboljšati kvalitetu života.

Psiholozi Ana Kotzmuth i Igor Čerenšek do sada su većinom radili s vrhunskim sportašima kojima su prenosili alate i znanja koji su mnogima bili prekretnica u karijeri. Kroz 2018. godinu pažnja će se posvetiti motivaciji i fokusu, a ovo su neki od savjeta s prvog Mentalnog treninga.

1. Ne započinjite promjenu s Novom godinom i ponedjeljkom, nego onda kad ste spremni – promjena može biti stresna, stoga se za nju trebate dobro pripremati.

2. Postavljajte ciljeve koji su pametni – ciljevi će vas motivirati samo ako su specifični, mjerljivi, dohvatljivi, osobno važni i vremenski ograničeni.

3. Malim koracima ostvarujte velike ciljeve – iako je cilj važan, važniji su ciljevi koji vode do ostvarenja, stoga napravite dobar plan za svoj cilj.

4. Mislite o onome što želite, a ne o onome što ne želite – svojim mislima kontrolirate emocije i u teškim trenucima pomoći će vam da si pružite podršku i ohrabrenje kroz pozitivan samogovor.

5. Zauzmite pobjednički stav – pobjednik stoji kao pobjednik i lako ga je prepoznati po visoko uzdignutim rukama, zauzmite pobjednički stav i onda kad se ne osjećate tako.

Foto: Filip Popović

– U današnje vrijeme kronične nezarazne bolesti postaju sve veći javnozdravstveni izazov. Od najranije dobi pokušavamo utjecati na usvajanje zdravih životnih navika, time očuvati zdravlje mladih generacija i spriječiti nastanak bolesti. U odrasloj dobi nije jednostavno promijeniti ustaljeno ponašanje, a za promjenu je motivacija vrlo važan čimbenik. Važno je ulagati, osim u tjelesno, i u mentalno zdravlje! – izjavila je dr. Iva Pejnović-Franelić iz Hrvatske liječničke komore.

Mentalni trening odradile su glumice Bojana Gregorić Vejzović, Barbara Nola i Nela Kocsis, voditeljica i ambasadorica projekta Darija Mikulandra Žanetić, vaterpolist HAVK-a Mladost Andrija Bašić, MMA borac Luka Ćurković te brojni drugi.

– Uz samo vježbanje, mentalni dio treninga itekako je bitan. Drago mi je da smo novu sezonu projekta oplemenili upravo ovim dijelom. Sudeći po prvom treningu i interesu za njega, ljudi su željni pozitivnih promjena u svakodnevnom životu! – izjavio je doc. dr .sc. Tomislav Madžar, stručni suradnik projekta.

Idući trening Aktivne Hrvatske održava se u Donjoj Stubici u subotu, 3. veljače, u 11 sati u Sportskoj dvorani. Tim Kineziološkog fakulteta u Zagrebu predstavit će trening vlastitom težinom kojem mogu pristupiti svi bez obzira na razinu tjelesne spremnosti. Uz sam trening, kineziolozi Biotreninga, liječnici Hrvatske liječničke komore i nutricionisti Definicije hrane savjetima će i edukacijom predstaviti sveobuhvatan plan zdravog i aktivnog života.

Sve sudionike Mentalnog treninga u Zagrebu partneri projekta razveslili su prigodnim poklonima. Isto tako, sve vježbače na idućem treningu očekuju majice za trening, NIVEA daruje poklon za njegu tijela, Mivela vodu Vašeg srca, najbolji sportaš u gradu – Decathlon – priprema iznenađenje. Merkur osiguranje priprema zdravi Merkur smoothie nakon treninga. Partner je projekta Falkensteiner hotel&spa Iadera.

Sve dodatne informacije i postupak prijave nalaze se na poveznici

Foto: Filip Popović

Komentari na članak

Vezani članci

Učenje

Korisne metode za povećanje produktivnosti

Učite brže i djelotvornije

Brže i lakše učenje ne svodi se samo na dobru raspodjelu vremena koje imate na raspolaganju, nego i na metode koje koristite i koje su se pokazale učinkovitima.

PR

Odnosi s javnošću

10 znakova da je PR posao za tebe

Saznaj je li posao stručnjaka za odnose s javnošću za tebe!

vježbanje

Organizacija vremena

Savjeti kako ugurati vježbanje u pretrpani raspored

Kako ne biste morali raditi prevelike izmjene u svom rasporedu, donosimo vam savjete kako da unatoč tome što gotovo nikad nemate dovoljno vremena obogatite svoj dan vježbanjem.

Mobitel na stolu

Održavanje života elektroničkog ljubimca

Spasite svoj mobitel od kvarova uzrokovanih vodom

Do sada su rijetki znali kako se ponašati u ovakvom slučaju, no uz našu pomoć možda će sada mnogi saznati kako se mobitel još uvijek može spasiti nakon pada u vodu.

Eurasmus ekipa

Intervju: Miško Macolić Tomičić

Eurasmus: Stranica koja nudi prakse, smještaj, vodiče i... sve što studentu treba u inozemstvu!

Projekt najbolje opisuje slogan „Eurasmus.com: Making student mobility easier“ te nudi četiri usluge veoma korisne studentima koji razmišljaju na mobilnost.