eSTUDENTov projekt

Zlatni indeks u potrazi za studentskim Povjerenstvom

Nagrada Zlatni Indeks

Dobitnike nagrade Zlatni indeks odabire Povjerenstvo kojega čine studenti predstavnici studentskih udruga i zborova.

Udruga eSTUDENT drugu godinu zaredom traži predstavnike studentskih udruga i zborova sa svih javnih sveučilišta u Republici Hrvatskoj kako bi zajedno donijeli odluku o dobitnicima Zlatnog indeksa 2014. godine Ovo je peta godina projekta koji nagrađuje poduzeća koja su pridonijela podizanju kvalitete studentskog života.

Zlatni indeks je projekt koji nagrađuje poduzeća koja su pridonijela kvalitetnijem studentskom životu, obrazovanju i stručnom usavršavanju studenata. Kao jedinstven takav projekt na području Hrvatske, Zlatni indeks ima potporu Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta u Zadru, Ureda predsjednika Republike Hrvatske, MZOS-a, Instituta za razvoj obrazovanja, HUP-a i Hrvatske gospodarske komore.

Dobitnike nagrade Zlatni indeks odabire Povjerenstvo, a čine ga studenti predstavnici studentskih udruga i zborova.

Osim časti odlučivanja o dobitnicima Zlatnog indeksa, udruge i zborovi dobivaju mogućnost promoviranja svog djelovanja i svojih aktivnosti poduzećima i studentima. Također, dobivaju i iskustvo sudjelovanja u projektu ovakve veličine te odličnu priliku za suradnju s ostalim studentskim udrugama.

Natječaj je otvoren do 9. siječnja 2015. godine i mogu se prijaviti sve aktivne studentske udruge i zborovi iz cijele Hrvatske.

Svi detalji, kao i obrazac za prijavu, dostupni su na službenoj i Facebook stranici.

Komentari na članak

Vezani članci

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.