LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko marketinško natjecanje

Zagrebački tim RIT borit će se u Parizu za nagradu vrijednu 10 000 eura

„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost", naglašava Brigitte Streller.

„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost", naglašava Brigitte Streller.

U zagrebačkom Matisu održano je prvo regionalno finale projekta L'Oreal Brandstorm, internacionalnog studentskog marketinškog natjecanja, koje se u svijetu održava 24. godinu zaredom okupljajući pobjednike nacionalnih natjecanja zemalja sudionica, a samo ove godine sudjelovat će 3 318 timova studenata iz 55 svjetskih zemalja.

Tim RIT s fakulteta Rochester Institute of Technology iz Zagreba pobjednički je tim koji je svojim idejama oduševio žiri te će predstavljati regiju na svjetskom natjecanju u Parizu, a čine ga Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak. Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz naglasak na digitalni i tehnološki iskorak, predstavila su, uz pobjednike, još tri tima: Tim KIK – Zagrebačka škola ekonomije i managementa, CroTIM – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Tim Digital Consulting – Fakultet organizacionih nauka iz Beograda.

Pobjednik je odabran sukladno jasno definiranim odrednicama, pa se tako četvrtina ukupne ocjene temeljila na strateškom pristupu brendu i kanalima (max. 25 bodova), četvrtina od ukupnog broja bodova mogla se ostvariti ovisno o stupnju inovativnosti (max. 25 bodova). Kao kriteriji ocjenjivanja slijedili su utjecaj i inovacija komunikacijske strategije (max. 20 bodova), prezentacijske vještine i timski duh (max. 15 bodova) te analitičke vještine (max. 15 bodova).

 Ovo priznanje nam je velika čast, a istovremeno i prilika da odmjerimo svoje kreativne snage s kolegama u regiji, a onda i u cijelom svijetu. Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. Jako se veselimo svjetskom natjecanju u Parizu, najviše upoznavanju i druženju s mladima iz cijelog svijeta koji razmišljaju na isti način. – istaknuo je Daren iz pobjedničkog tima.

Grupe studenata iz cijelog svijeta tako se u prvoj fazi prijavljuju na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, a pobjednički timovi iz svih zemalja sudionica dobivaju rijetku priliku, predstaviti svoj rad na internacionalnom natjecanju Brandstorm u Parizu, uz snažnu konkurenciju velikog broja timova studenata iz cijelog svijeta. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade. Tako pobjednički tim biva nagrađen putovanjem iz snova na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10 000 eura, drugonagrađeni tim odlazi na putovanje prema izboru, vrijedno 5 000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje na bilo koju lokaciju na zemaljskoj kugli u vrijednosti od 2 500 eura.

 Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost. Osim toga, velika važnost ovoga projekta za nas u L'Oreal-u je upravo to što djeluje kao snažan alat koji privlači različite profile talentiranih, ambicioznih i kvalitetnih mladih ljudi. – naglašava Brigitte Streller, generalna direktorica L'OrealAdria-Balkan.

 

FOTO: MILLENIUM PROMOCIJA