Jednodnevna konferencija za poduzetnike i studente

Youth to Business konferencija – „Generacija Y“

Izlaganje na Youth to Business Forumu

Generacija Y su ljudi rođeni između osamdesetih godina i novog milenija, vezano za njih postoji mnogo karakteristika koje su najočitije kada završe školovanje i krenu raditi.

Croatia Youth to Business Forum projekt je u organizaciji AIESEC-a Hrvatske koji želi spojiti tvrtke i poduzetnike sa studentskim svijetom. Organizira se treću godinu za redom, a do sada ih se održalo ukupno šest.

Sedmi Youth to Business Forum odvija se 16. travnja 2015. na Građevinskom fakultetu u Rijeci . Prvenstveni cilj projekta je omogućiti studentima da nauče nešto novo o poslovnim trendovima za budućnost, inovativnim rješenjima i poduzetničkom načinu razmišljanja - svemu onome što nas čini konkurentnima na svjetskom tržištu.

Forum je namijenjen svim studentima i mladima koji su zainteresirani za ovogodišnju temu foruma "Generacija Y". Zašto baš ta tema?

Generacija Y su ljudi rođeni između osamdesetih godina i novog milenija, vezano za njih postoji mnogo karakteristika koje su najočitije kada završe školovanje i krenu raditi.

Forum je zamišljen kao niz predavanja, rasprava i radionica vezanih za glavnu temu. Očekujemo vodeće stručnjake i uspješne poduzetnike : Nenada Vukušića (Copyraonica) , Daniela Ackermanna (Degordian) , Damira Juga (stručnjaka za odnose s javnošću i strateško komuniciranje i dekana Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment), Ivana Kovačevića (Agrokor), Ladislava Jurića (Who-Hack start-up) i Elizabetu Novaković (Acro rokovnik).

Osim govornika, kroz radionice predstavljaju se tvrtke INA, TMF, LIDL i HUB IMPACT, te na taj način približavaju svoju djelatnost, imaju mogućnost predstaviti se mladim studentima kao lider na tržištu i poželjan poslodavac koristeći ideje mladih u unapređivanju poslovanja.

Zamislite Youth 2 Business kao platformu u kojoj se spajaju poduzetnici i tvrtke sa studentima svih struka, smjerova i fakulteta Po čemu je onda ta konferencija toliko specifična? Šest govornika imati će priliku podijeliti svoj životni poslovni put koji je prekriven usponima i padovima, tvrtke će organizirati radionice u kojima će predstaviti načine na koje funkcioniraju određeni odjeli, razmjenjivati ideje sa studentima, a studenti će naučiti što više o poslovanju tvrtke, saznati koji su glavni kriteriji da se dobije posao. Tvrtke dobivaju priliku za rad sa mladim ljudima koji misle van okvira.

Jednodnevna konferencija također se odvija na brojnim lokacijama diljem svijeta; spaja najbolje mlade lidere s poslovnim liderima, misliocima i stručnjacima kako bi pokrenuli diskusiju  oko najbitnijih globalnih problema s ciljem stvaranja novih, ali i najbitnije od svega, primjenjivih ideja koje će utjecati na svijet i njegovu budućnost.

Upravo iz tog razloga, o „Generaciji Y“ raspravljat će govornici, tvrtke će organizirati radionice, AIESEC je dobio potporu ureda predsjednice, a cijeli program vodi Andrea Andrassy.

Link za prijavu

Komentari na članak

Vezani članci

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.