AIESEC Hrvatska

Youth to Business Forum nudi priliku da naučite razmišljati kao poduzetnik

Youth to Business

Jednodnevna konferencija u organizaciji AIESEC-a Hrvatska nudi mogućnost studentima da se upoznaju s vodećim tvrtkama i poslovanjem njihovih odjela.

Croatia Youth to Business Forum projekt je u organizaciji AIESEC-a Hrvatske koji želi spojiti tvrtke i poduzetnike sa studentskim svijetom. Organizira se treću godinu za redom, a do sada ih se održalo  šest.

Sedmi Youth to Business Forum odvija se 16. travnja 2015. na Građevinskom fakultetu u Rijeci. Glavni cilj projekta je omogućiti studentima da nauče nešto novo o poslovnim trendovima za budućnost, inovativnim rješenjima i poduzetničkom načinu razmišljanja - svemu onome što nas čini konkurentnima na svjetskom tržištu.

Forum je namijenjen svim studentima i mladima koji su zainteresirani za ovogodišnju temu foruma "Generacija Y". Zašto baš ta tema? Generacija Y su ljudi rođeni između osamdesetih godina i novog milenija, te imaju mnoge zajedničke karakteristike koje su najočitije kada završe školovanje i krenu raditi.

Inače, forum je zamišljen kao niz predavanja, rasprava i radionica vezanih za glavnu temu. Očekujemo vodeće stručnjake i uspješne poduzetnike: Nenada Vukušića (Copyraonica) , Daniela Ackermanna (Degordian) , Damira Juga (stručnjaka za odnose s javnošću i strateško komuniciranje i dekana Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment), Ivana Kovačevića (Agrokor), Ladislava Jurića (Who-Hack start-up) i Elizabetu Novaković (Acro rokovnik).

Osim govornika, kroz radionice predstavljaju se tvrtke INA, TMF, LIDL i HUB IMPACT te na taj način približavaju svoju djelatnost, imaju mogućnost predstaviti se mladim studentima kao lider na tržištu i poželjan poslodavac koristeći ideje mladih u unapređivanju poslovanja.

Zamislite Youth 2 Business kao platformu u kojoj se spajaju poduzetnici i tvrtke sa studentima svih struka, smjerova i fakulteta Po čemu je onda ta konferencija toliko specifična?

Šest govornika imat će priliku podijeliti svoj životni poslovni put koji je prekriven usponima i padovima, tvrtke će organizirati radionice u kojima će predstaviti načine na koje funkcioniraju određeni odjeli, razmjenjivati ideje sa studentima, a studenti će naučiti mnogo toga o poslovanju tvrtke, saznati koji su glavni kriteriji da se dobije posao. Tvrtke dobivaju priliku za rad s mladim ljudima koji misle izvan okvira.

Jednodnevna konferencija odvija se na brojnim lokacijama diljem svijeta. Ona spaja najbolje mlade lidere s poslovnim liderima, misliocima i stručnjacima kako bi pokrenuli diskusiju oko najbitnijih globalnih problema s ciljem stvaranja novih, primjenjivih ideja koje će utjecati na svijet i njegovu budućnost.

Upravo iz tog razloga, o „Generaciji Y“ raspravljat će govornici, tvrtke će organizirati radionice. Pojekt je dobio potporu ureda predsjednice, a cijeli program vodi Andrea Andrassy. Sve se odvija na Građevinskom fakultetu u Rijeci, 16.4.2015. godine, u organizaciji AIESEC-a Hrvatske.

Komentari na članak

Vezani članci

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.