AIESEC Hrvatska

Youth to Business Forum nudi priliku da naučite razmišljati kao poduzetnik

Youth to Business

Jednodnevna konferencija u organizaciji AIESEC-a Hrvatska nudi mogućnost studentima da se upoznaju s vodećim tvrtkama i poslovanjem njihovih odjela.

Croatia Youth to Business Forum projekt je u organizaciji AIESEC-a Hrvatske koji želi spojiti tvrtke i poduzetnike sa studentskim svijetom. Organizira se treću godinu za redom, a do sada ih se održalo  šest.

Sedmi Youth to Business Forum odvija se 16. travnja 2015. na Građevinskom fakultetu u Rijeci. Glavni cilj projekta je omogućiti studentima da nauče nešto novo o poslovnim trendovima za budućnost, inovativnim rješenjima i poduzetničkom načinu razmišljanja - svemu onome što nas čini konkurentnima na svjetskom tržištu.

Forum je namijenjen svim studentima i mladima koji su zainteresirani za ovogodišnju temu foruma "Generacija Y". Zašto baš ta tema? Generacija Y su ljudi rođeni između osamdesetih godina i novog milenija, te imaju mnoge zajedničke karakteristike koje su najočitije kada završe školovanje i krenu raditi.

Inače, forum je zamišljen kao niz predavanja, rasprava i radionica vezanih za glavnu temu. Očekujemo vodeće stručnjake i uspješne poduzetnike: Nenada Vukušića (Copyraonica) , Daniela Ackermanna (Degordian) , Damira Juga (stručnjaka za odnose s javnošću i strateško komuniciranje i dekana Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment), Ivana Kovačevića (Agrokor), Ladislava Jurića (Who-Hack start-up) i Elizabetu Novaković (Acro rokovnik).

Osim govornika, kroz radionice predstavljaju se tvrtke INA, TMF, LIDL i HUB IMPACT te na taj način približavaju svoju djelatnost, imaju mogućnost predstaviti se mladim studentima kao lider na tržištu i poželjan poslodavac koristeći ideje mladih u unapređivanju poslovanja.

Zamislite Youth 2 Business kao platformu u kojoj se spajaju poduzetnici i tvrtke sa studentima svih struka, smjerova i fakulteta. Po čemu je onda ta konferencija toliko specifična?

Šest govornika imat će priliku podijeliti svoj životni poslovni put koji je prekriven usponima i padovima, tvrtke će organizirati radionice u kojima će predstaviti načine na koje funkcioniraju određeni odjeli, razmjenjivati ideje sa studentima, a studenti će naučiti mnogo toga o poslovanju tvrtke, saznati koji su glavni kriteriji da se dobije posao. Tvrtke dobivaju priliku za rad s mladim ljudima koji misle izvan okvira.

Jednodnevna konferencija odvija se na brojnim lokacijama diljem svijeta. Ona spaja najbolje mlade lidere s poslovnim liderima, misliocima i stručnjacima kako bi pokrenuli diskusiju oko najbitnijih globalnih problema s ciljem stvaranja novih, primjenjivih ideja koje će utjecati na svijet i njegovu budućnost.

Upravo iz tog razloga, o „Generaciji Y“ raspravljat će govornici, tvrtke će organizirati radionice. Pojekt je dobio potporu ureda predsjednice, a cijeli program vodi Andrea Andrassy. Sve se odvija na Građevinskom fakultetu u Rijeci, 16.4.2015. godine, u organizaciji AIESEC-a Hrvatske.

Komentari na članak

Vezani članci

dataCROnomics

Europski tjedan novca u Hrvatskoj

LEGO kockicama do bolje financijske pismenosti

Pomoću 28 750 šarenih kockica LEGO klub vjerno će prikazati stanje ekonomije u razdoblju od 2010. do 2015. godine

Heartefact baloni

Primjena tehnologije u umjetnosti

Heartefact u potrazi za partnerima u natječaju "Kreativne Europe"

Do 1. studenog otvorene su prijave za sudjelovanje u natječaju programa "Kreativna Europa." Organizacija Heartefact traži partnere s iskustvom.

stres

Predavanje u Klubu mladih Split

Stručni savjeti za preživljavanje stresnih ispitnih rokova

– Dođite na naše predavanje gdje ćete naučiti kako ublažiti ili spriječiti negativne stresne reakcije koje iz njih proizlaze. – pozivaju stručne predavačice.

Brucošijada 1

Tri faksa i tri stagea - za svačiji ukus ponešto

Izvještaj: Sveučilišna brucošijada

Ako niste bili, pročitajte kako se gotovo 5000 studenata zabavljalo u petak, na najvećoj brucošijadi u gradu. Ako jeste - osvježite pamćenje.

SIA2

Društveno poduzetnštvo

Otvoren projekt za studente „Social Impact Award”

Ako imate društveno angažiranu poslovnu ideju, prijavite se do 15. travnja na Social Impact Award. Sudjelujte u radionicama, razradite poslovni plan i osvojite vrijedne nagrade!