Intervju s Martinom Jelić i Davorom Runje

Uzbudljivi svjetski primjeri digitalnog oglašavanja na Danima komunikacija

Digitalno oglašavanje

Razgovarali smo s Martinom Jelić i Davorom Runje, dvoje stručnjaka iz digitalnog sektora koji će voditi zanimljivu radionicu za studente na Danima komunikacija.

Bliži se uzbudljiv vikend za sve zaljubljenike u komunikacije, odnose s javnošću i oglašavanje. Dani komunikacija upravo će za njih svoje zanimljivo peto izdanje doživjeti sljedeći tjedan u Rovinju. Uz brojne predavače, domaće i inozemne komunikacijske stručnjake, svoje su mjesto pod istarskim suncem nadolazećeg vikenda pronašli i studenti. Riječ je o radionicama u kojima će studenti imati priliku poslušati nešto više i raditi s uspješnim marketinškim i komunikacijskim znalcima.

Uz radionice o komunikaciji bojama te digitalnoj praksi nakon faksa, treća po redu za studente jest radionica Top lista digitalista. Ovu će, nadasve inspirativnu radionicu, voditi i moderirati Martina Jelić, Digital Account Director u agenciji McCann Zagreb te Davor Runje, osnivač i direktor agencije Drap. Martina i Davor otkrili su nam nešto više o svom digitalnom svijetu te kako će ga prenijeti studentima na radionici.

Ovu radionicu vodite i moderirate kao dvoje iskusnih stručnjaka iz digitalnog sektora. Molim vas, predstavite nam se i opišite studentima čime se bavite.

Martina: Ja sam strateški voditelj projekata u digitalnom odjelu agencije McCann. Moja uloga je postaviti najbolji strateški smjer kampanje s obzirom na mogućnosti digitalnih kanala te koordinirati izvedbu prema dogovorenom smjeru kako bi digitalno razmišljanje bilo provedeno kroz sve razine na intuitivan, logičan i zanimljiv način. Zvuči komplicirano, ali zapravo je zabavno.

Davor: Pojednostavljeno rečeno, moja primarna uloga je predvidjeti što će se dogoditi sutra, sljedeće godine ili za pet godina, te pripremiti agenciju i klijente na budućnost. Npr. moja uloga 2008. godine bila je prepoznati činjenicu da će društvene mreže dominirati digitalnom komunikacijom sljedećih deset godina, stvoriti tim ljudi koji će se time baviti i napraviti prvu veliku kampanju za klijenta. Trenutni fokus mi je na umjetnoj inteligenciji i tektonskim promjenama koje će uzrokovati u svim područjima. Ako vas zanima koji poslovi će nestati, a koji će biti vrhunski plaćeni, u sljedećih deset godina, onda sam ja osoba koja se time bavi.

Martina Jelić (McCann) i Davor Runje (Drap), zajedničko predavanje; IZVOR: Žarko Bašić/PIXSELL

Kako to da su se McCann i Drap našli zajedno na ovoj radionici?

Martina: Na razini cjelokupnog tržišta prepoznata je važnost edukacije mladih i kvalitetno predstavljanje svijeta digitalnog marketinga prema kadru koji će taj svijet definirati u narednim godinama. McCann i Drap oduvijek odlično funkcioniraju zajedno, a u ovoj prilici jednostavno smo odmah kliknuli u našem viđenju predavanja koje će navući studente na digitalno oglašavanje.

Davor: Martina i ja smo nedavno organizirali jedno vrlo zanimljivo predavanje iz digitalnih komunikacija, a ovo nam je bila prilika da ga nadopunimo i prilagodimo studentima.

Što će Top lista digitalista predstaviti studentima? 

Smatramo je da se najbolje uči na primjeru pa smo odlučili izdvojiti one koji su nama na trenutnom vrhu. Pokrit ćemo najuzbudljivije primijenjene tehnologije u oglašavanju, s naglaskom na one koje su za mainstream prilike još uvijek ispod radara.

Hoće li studenti iz prve ruke imati priliku naučiti nešto o planiranju i izvedbi digitalnih kampanja?

Ovo predavanje je zamišljeno kao povod za razgovor o nekoj budućoj radionici o planiranju i izvedbi, ali za sada se držimo analize super primjera. Dakle ponesite grickalice, ne bilježnice.

Očekujete li velik broj studenata?

Sve koji su jutarnji tip.

Kakvu budućnost predviđate digitalnom marketingu u Hrvatskoj?

Dinamičnu.

Naši sugovornici na kraju su poručili studentima:

Nikad nije prerano za dobre odluke, navratite!

Komentari na članak

Vezani članci

Mrzljak, Tomičić, Mikulec

„Proizvodnja sušenog ušećerenog voća“

INTERVJU: Studenti osmislili poslovnu ideju koja bi mogla stati na kraj bacanju voća

Tim sastavljen od trojice poduzetnih studenata osmislilo je poslovnu ideju proizvodnje sušenog ušećerenog voća i pobijedio na nagradnom natječaju tvrtke AgroFructus. Nadaju se i kako će im ovaj uspjeh biti odskočna daska u karijeri nakon završetka studija.

ZA GRAD

Politička stranka ZA GRAD

INTERVJU: Besplatne knjige na Zrinjevcu i ljuljačke na Črnomercu najnovije su akcije mladenačke političke stranke

Političku stranku ZA GRAD čine mladi ljudi koji unose promjene u grad Zagreb s namjerom da učine život njegovih građana kvalitetnijim i ugodnijim.

Zagreb Fantasy Convention 2016.

Zagreb Fantasy Convention

Zakoračite s vilenjacima, patuljcima, ratnicima i magovima u oživjeli svijet fantazije

Zagreb Fantasy Convention nezaboravan je događaj na kojem vas očekuju natjecanja u videoigrama i cosplayu, društvene igre, radionice, igraonice za djecu, vitezovi te kuhinja s autentičnom srednjovjekovnom hranom.

Radionica "LEGO Mindstorms"

„LEGO Mindstorms” radionice u zagrebačkim osnovnim školama

Znanost, robotika i programiranje sve su popularnije teme među hrvatskim učenicima

U tri zagrebačke osnovne škole od 3. do 10. ožujka održavaju se radionice „LEGO Mindstorms” s ciljem popularizacije znanosti, robotike i programiranja među djecom i mladima.

Mašnica

Studenti kreativci – intervju s Ivanom Vokal

„Oduvijek sam bila zaljubljenica u slatke rokovnike i bilježnice te sam svoju ljubav uspješno pretvorila u biznis''

Studentica Ivana Vokal spojila je ljubav i poduzetništvo i pokrenula brend Mašnicu. Prvo je osmislila Studentsku Mašnicu, a potom su se ideje samo nizale. Iako sve to iziskuje mnogo vremena i truda, Ivana ni za čim ne žali i kaže da svoje vrijeme iskorištava na najbolji mogući način.