Završna ceremonija natjecanja Regional Case Study

Uspješno završeno drugo izdanje natjecanja RCS u Puli

RCS 2014: Zelena karta

Na drugo izdanje RCS-a prijavilo se rekordnih 122 natjecatelja i 40 timova iz cijele Hrvatske, a imali su priliku rješavati poslovne slučajeve koje su predstavile kompanije Adris Grupa, Infobip i Prestige.

Završna ceremonija natjecanja Regional Case Study (RCS) koje uspješno, drugu godinu zaredom, realizira Start-Up udruga, održana je u pulskom klubu Pietas Julia.

Nakon mjesec dana provedbe, drugo izdanje natjecanja RCS završilo je proglašenjem pobjednika koji su imali priliku rješavati poslovne slučajeve kompanija Adris Grupa, Infobip i Prestige.

Svim sudionicima koji su riješili jedan od tri poslovna slučaja dodijeljeni su certifikati o sudjelovanju. Osim toga, za svaki poslovni slučaj proglašena su i prva tri mjesta.

Prvonagrađeni timovi dobili su po tri tisuće kuna, a to su za poslovni slučaj Adrisa Veterani IKR (Martina Draščić, Anja Banovac, Matija Maurović). Drugi i treći tim nagrađeni su utješnim nagradama, a to su ZGwintim (Azra Begulić, Katarina Bulić, Deni Dabo) i HIIT tim (Engel Ikić, Dejan Mirić).

Najbolji u rješavanju poslovnog slučaja tvrtke Infobip jest tim Cimmer frei (Dorotea Travalja, Jelena Čudić, Roberta Pavlović). Drugonagrađeni je tim Blic (Larisa Kontošić, Marko Kontošić), a treći AD Expert (Anja Ribarić, Denia Krivičić). Kod kompanije Prestige, najboljim je proglašen tim Zelena karta (Ivana Palić, Simona Turudić, Kristina Cvitković), drugi je Klamar (Klara Madunić, Martina Turkalj), a treći Plavi tim (Ivon Cetina, Alison Jurkota).

RCS 2014: Veterani
 
RCS 2014: Veterani, FOTO: Start-up
 
 

Voditelj projekta Amel Hadžipašić (Start-Up udruga) istaknuo je da se nisu nadali tolikom interesu za ovogodišnji RCS te da mu je drago što su u njemu sudjelovali natjecatelji iz cijele Hrvatske (najviše iz Zagreba, Rijeke, Pule, Osijeka i Zadra). Naveo je da ih kao organizatore veseli činjenica da za iduće izdanje, RCS 2015., interes pokazuju i međunarodne kompanije, što dovoljni govori o prepoznatljivosti koje je natjecanje s vremenom steklo.

Upravo ovakvi projekti omogućuju povezivanje obrazovnog sektora, odnosno kvalitetnih mladih pojedinaca i poslodavaca, što doprinosi lakšem i bržem zaposlenju natjecatelja. Kroz natjecanje Regional Case Study, ali i ostale projekte Start-Up udruge poput StartMeUp i Istrian Tourism Competition (ITC), zaposleno je na desetine mladih osoba, izjavio je voditelj projekta Amel Hadžipašić.

Voditelj projekta Emil Šetić (Start-Up udruga) zahvalio je partnerima i sponzorima te svima onima koji su na neki način doprinijeli uspješnoj realizaciji ovogodišnjeg natjecanja. U svim radovima natjecatelja vidio se uloženi trud, što je u konačnici rezultiralo i boljom kvalitetom radova od prošle godine Također, napredak je vidljiv i kroz činjenicu da je od 40 prijavljenih timova, njih čak 31 predalo konačna rješenja poslovnih slučajeva. Na kraju je izrazio želju da se vidimo na istom mjestu i naredne godine s daljnjim širenjem projekta na nacionalnu razinu.

RCS 2014: Proglašenje pobjednika
 
RCS 2014: Proglašenje pobjednika, FOTO: Start-up
 
 

Na drugo izdanje RCS-a prijavilo se rekordnih 122 natjecatelja i 40 timova iz cijele Hrvatske, a imali su priliku rješavati poslovne slučajeve koje su predstavile kompanije Adris Grupa, Infobip i Prestige. Riječ je o jedinstvenom projektu koji, osim natjecanja u poslovnim slučajevima, obuhvaća predavanja domaćih i inozemnih predavača iz prakse, posjete poduzećima te panel diskusije.

U sklopu natjecanja održan je i HR panel (govornici panela: Loreta Žmak, Vedrana Zovak, moderator: Amel Hadžipašić), te sljedeća predavanja: Marko Despot (Fit za prodaju), Stefania Skender (Eu fondovi), Vlasta Vujačić (Novinarske vještine u odnosima s javnošću), Amel Hadžipašić i David Horvat (Poslovni planovi), David Horvat, Amel Hadžipašić i Emil Šetić (Izrada i prijava projektnog prijedloga na EU natječaj).

Jedna od najzanimljivijih aktivnosti RCS-a bila je i posjeta Adris Grupi, tijekom koje su studenti razgledali hotel Lone - prvi dizajnerski hotel s pet zvjezdica u Hrvatskoj te obišli proizvodne pogone TDR-a i Istragrafike.

Komentari na članak

Vezani članci

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.