Projekt portala posao.hr

Uspješno priveden kraju drugi Career Boot Camp: mjesto spajanja studenata sa tržištem rada

2.CBC_posao.hr_Njivice_2

U atmosferi kampa, 20 odabranih najmotiviranijih studenata s područja cijele Hrvatske sudjelovalo je na zanimljivim edukacijama, kreativnim radionicama i slušalo predavanja vodećih HR stručnjaka.

Prošlog se tjedna u Njivicama na otoku Krku održao  drugi po redu Career Boot Camp (CBC) - projekt portala posao.hr koji na originalan način studente završnih godina fakulteta priprema za skori ulazak na tržište rada te im pomaže ostvariti kontakte s vodećim domaćim i stranim tvrtkama – budućim poslodavcima.

U atmosferi kampa, 20 odabranih najmotiviranijih studenata s područja cijele Hrvatske sudjelovalo je na zanimljivim edukacijama, kreativnim radionicama i slušalo predavanja vodećih Human Resources (HR) stručnjaka.

Dinamičan program koji je kombinirao timski i individualni rad studentima je dao uvid u to što se od njih očekuje na tržištu rada i koja znanja i vještine budući poslodavci očekuju.

Jedan od predavača Career Boot Campa bio je direktor tvrtke Oglasnik Saša Jurković koji je studentima govorio o važnosti ciljeva u karijeri te planu kojeg je potrebno napraviti kako bi se ti ciljevi ostvarili. Na konkretnim primjerima studentima se pokazalo kako treba izgledati životopis, motivacijsko pismo, kako se treba ponašati na razgovoru za posao, a mnogo je govora bilo i o prednostima i manama zapošljavanja u tvrtkama u odnosu na pokretanje vlastitog poduzetništva.

O važnosti rada na sebi i svojim vještinama govorila je Gordana Kastrapeli koja je kao NLP stručnjak sudionike CBC-a naučila koja je važnost kongruentnosti u komunikaciji – važnosti usklađenosti verbalnog i neverbalnog komuniciranja. Također, Kastrapeli je naglasila i važnost samopouzdanja i pozitivnog stava koji također mogu utjecati na dobivanje posla.

Career Boot Camp slika 1

Ratka Jurković, konzultant s područja poslovanja, studentima je prenijela iskustva koja se tiču cjeloživotnog učenja – odnosno važnosti konstantnog učenja na različitim razinama koje nadograđuje formalno obrazovanje te čini osobe konkurentima na tržištu rada. Sanja Hrvojević Beganović iz tvrtke SAAB Gripen studentima je prenijela svoje iskustvo promjene karijere te istakla zašto je važno raditi na sebi te biti spreman za sve izazove i promjene koje nas očekuju.

Predstavnice partnera projekta iz Kafuland Hrvatska, Gordana Frgačić, HR Manager i Martina Trslić, Viši stručni suradnik, studentima su kroz dva dana radionice prenijele svoja znanja i iskustva o tržištu rada te što poslodavci očekuju od kandidata. Kroz individualne vježbe i timske zadatke osvijestile su važnost kvalitetnih odnosa sa kolegama, ali i sa šefom. Studenti su učili o tome kako ostvariti svoje ciljeve te koliko je važno biti dosljedan u svojim postupcima kako bi bili uspješniji u poslu, ali i životu.

Kako bi se sudionici CBC-a stavili u „stvarne situacije“ sudjelovali su u case studyju u kojem su rješenja prezentirali direktno budućim poslodavcima, uz pomoć predstavnika tvrtke Ex Alto fizički su vježbali te sudjelovali u radionici Foto lov te sudjelovali u različitim vježbama koje su im pokazale njihove prednosti i mane. Uz to saznali su i koji je pravni okvir zaposlenja, koje su obveze djelatnika, a koje poslodavca te na što pripaziti prilikom zapošljavanja te kako izgleda proces testiranja kandidata.

Career Boot Camp slika 3

Uz sve navedeno, sudionici CBC-a imali su simulacije razgovora za posao s HR managerima velikih domaćih i stranih tvrtki kao što su  Kaufland, Pliva, PwC, Koncern Agram i Hrvatska pošta.

Sudionici - odabrani studenti, nakon održanog Career Boot Campa izrazili su svoje zadovoljstvo prezentiranim edukacijama, naučenim korisnim znanjima, kontaktima koje su ostvarili te su posebno istakli pozitivnu energiju i opuštenu atmosferu u kojoj su saznali mnoštvo korisnih informacija koje će im uskoro biti od velike pomoći u traženju posla.

Human Resources (HR) stručnjaci koji su sudjelovali u CBC-u komentirali su kako su ugodno iznenađeni motivacijom, ambicioznošću i kreativnošću studenata te činjenicom da su vrlo brzo počeli koristiti predstavljena znanja. Također su istakli kako su uočili određene studente koje bi rado zaposlili, a Kaufland je odlučio studentima ponuditi praksu  - što je potvrdilo uspješnost još jednog Career Boot Campa.

Projekt 2. Career Boot Camp je ostvaren u suradnji s partnerima Kaufland Hrvatska, PricewaterhouseCoopers, SAAB, Styria Hrvatska, HAMAG-BICRO, EX-ALTO, HR Centar i Oglasnik te razni fakulteti i studentske udruge. 

Komentari na članak

Vezani članci

Glavni cilj TVZ Mc2-a je pripremiti studente za tržište rada

Studentsko natjecanje

Glavni cilj TVZ Mc2-a je pripremiti studente za tržište rada

– Kvaliteta ulaganja u startup poduzetništvo počinje već u najranijim danima fakultetskog obrazovanja. – ističe Ivana Čuljak, voditeljica TPZ-a.

Sveučilište Jurja Dobrile, PULA

Aktiviraj se i educiraj!

Budi spreman za tržište rada: prijava za sudjelovanje na projektu

Neke od aktivnosti koje će se provoditi obuhvaćaju upoznavanje mladih s aktualnim mogućnostima usavršavanja za tržište rada, radionice o radnom pravu, komunikacijskim vještinama i pokretanju vlastitog biznisa te druženje mladih s uspješnim poduzetnicima.

Karlo Kolesar, Mirando Mrsić

Uređeno pitanje oko suradnje na projektima od zajedničkog interesa

Svečano potpisivanje Sporazuma o suradnji Ministarstva rada i mirovinskog sustava i Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola RH

Prema potpisanom Sporazumu, na prijedlog Vijeća studenata veleučilišta i viskokih škola RH, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava sudjelovati će na tematskim događanjima vezanim uz osvještavanje o važnosti reformskih procesa u području obrazovanja.

Vijeće studenata veleučilišta i visokih škola

Alarmantni rezultati istraživanja

Većina studenata namjerava konkurirati na tržištu rada izvan Hrvatske

Vijeće studenata veleučilišta i visokih škola RH napravilo je istraživanje javnog mnijenja na temu zapošljavanja. Rezultati su alarmantni.

HZZ: liste

Inicijativa Za rad spremne

Sudjelujte u istraživanju „Mladi na tržištu rada“

Anketa je u potpunosti anonimna, a rezultati istraživanja koristit će se s ciljem unaprijeđenja položaja mladih.