eSTUDENT poziva na sudjelovanje

Uskoro počinju studentska natjecanja orijentirana na poslovne slučajeve

CSC poziv

Studentska udruga eSTUDENT u mjesecu ožujku organizira dva zanimljiva projekta namijenjena svim studentima u Hrvatskoj, ali i u regiji.

Tražite izazov? Timski rad?

Nova znanja i vještine?

Iskustvo? Dobru zabavu? Nagrade?

Donosimo vam kratak pregled projekata eSTUDENTa, a prijave kreću uskoro.

Case Study Competition je natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva, u kojem poduzeća partneri iznose problematiku, a studenti u timovima od dvije do četiri osobe moraju ponuditi odgovarajuće rješenje. Timovi se mogu sastojati od studenata s različitih fakulteta, a jedna osoba može biti prijavljena u 2 različita tima, uz uvjet da timovi sudjeluju u različitim poslovnim slučajevima.

Tijekom natjecanja svi sudionici imaju pravo konzultirati se s predstavnikom poduzeća (mentorom), kao i s profesorima i asistentima s fakulteta. Novčani fond nagrada u 2015. iznosi 234 000 kuna.

Uvodno predavanje održat će se 2. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (dvorana 3) u 12 sati.

Detalji su dostupni na poveznici.

Smartup je edukativno natjecanje u razvoju poslovne ideje, u svrhu promicanja poduzetništva među mladima i boljeg razumijevanja Lean metodologije (novog pristupa u razvoju poslovanja i proizvoda). Također, projekt uključuje brojne edukativne radionice, sastanke i stručna mentorstva. Natjecatelji se prijavljuju u timovima od dviju do pet osoba, a jedna osoba može sudjelovati samo u jednom timu.

Na natjecanju se može prijaviti poslovna ideja koja je već bila prijavljena i na nekom drugom natječaju. Smartup je ujedno i nasljednik nekadašnjeg natjecanja u pisanju poslovnih planova (Business Plan Contest).

Otvorenje i prijave kreću od 16. ožujka te će trajati do 27. ožujka. Najbolje timove očekuju nagrade u iznosu od 6 000 do 12 000 kuna, ali i prilika da budu primljeni u inkubator poduzetništva.

Detalji su dostupni na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

Kampusijada 2017

Sport i zabava na Kampusu Borongaj

Na Kampusijadi u četvrtak čak 21 sportska disciplina, kvizovi uz dobru zabavu i druženje

Kampusijada je projekt pokrenut 2009. godine na Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj. Projekt su oživjeli studentski zborovi triju spomenutih fakulteta te se u kontinuitetu održava od 2014. godine u mjesecu svibnju.

I nepotrebno je nekome potrebno

eSTUDENTov novi projekt

Nepotrebno je nekome potrebno: donirajte knjigu koja vam ne treba!

Svi prihodi ovoga humanitarnog projekta bit će donirati udruzi Mali zmaj koja brine o poboljšanju kvalitete života siromašne i nezbrinute djece.

Besplatno savjetovanje za studiranje u inozemstvu

Institut za razvoj obrazovanja

Besplatno savjetovanje za one koji žele studirati u inozemstvu

Institut za razvoj obrazovanja u Zagrebu organizira besplatno savjetovanje učenicima i studentima koji žele nastaviti sa svojim obrazovanjem u inozemstvu. Prijavite se i saznajte sve potrebne informacije.

Saznajte kako doći do globalnog tržišta i milijunskih investicija

Motivacijsko predavanje u sklopu App Start Contesta

Kako do globalnog tržišta i milijunskih investicija

– Na predavanju ćemo proći tijek razvojnog ciklusa projekta od ideje do trenutne pozicije s kupcima u preko 150 zemalja. Očekujem interaktivno predavanje s puno pitanja, a tematski ćemo pokriti istraživanje tržišta, izradu MVP proizvoda za tržište, pronalazak investitora, pronalazak pravih ljudi za tim i skaliranje na vanjska tržišta. – izjavio je Matija Žulj, CEO Agrivija

Studentice

L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roche-Posay“ od 15 do 25 godina.