Aplikacija koja olakšava studiranje

UniPepper rješava problem pronalaska kvalitetnih materijala za učenje

UniPepper

Radi se o kombinaciji društvene mreže i platforme za učenje s elementima gemifikacije. Studentima omogućava komunikaciju, kreiranje, dijeljenje, ocjenjivanje i korištenje sadržaja (materijala za učenje, oglasa, informacija i slično).

UniPepper aplikacija je koja omogućava komunikaciju i razmjenu korisnih materijala za učenje među studentima istih fakulteta. Cilj aplikacije jest olakšati polaganje ispita i samo studiranje.

Registrirati se mogu samo studenti i to sa svojom akademskom e-mail adresom. Na temelju nje automatski su pridruženi grupi svoga fakulteta. Osim fakultetskih, postoje još i grupe tipa smjer, godina i kolegij. Preko navedenih grupa studenti mogu komunicirati, (anonimno) ocjenjivati te spremiti objavljene materijale.

Ideja aplikacije maksimalno je pojednostaviti proces dolaska do:

  • korisnih informacija (primjeri kako seminar ili projekt trebaju izgledati, koje gradivo ulazi u kolokvij, je li išao popis na predavanju i sl.),
  • kvalitetnih materijala za učenje (skripte, prezentacije itd.),
  • iskustava prijašnjih generacija (je li kolegij koristan ili lagan, kako izgleda ispit i sl.) te
  • studentskih oglasa (prodaja knjiga, traženje cimera itd.).

Uz kolegijalnost, motivi za dijeljenje sadržaja su zarada bodova te dobivanje povratne informacije o točnosti, odnosno kvaliteti objavljenog.

Zarađeni bodovi troše se korištenjem platforme, tako da cilj nije sakupiti najviše bodove. Cilj je da se kroz korištenje platforme i trošenje zarađenih bodova kreiraju korisni sadržaji. Koji su studenti bili najkolegijalniji i dali najveći doprinos, može se vidjeti po njihovom rangu (levelu).

UniPepper je lansiran 15.1.2015. Podržani su svi fakulteti u Hrvatskoj, tako da se svaki student može registrirati i početi graditi uniPepper zajednicu svoga fakulteta.

Za više informacija posjetite službenu stranicu.

Ako se želite registrirati, možete to učiniti preko sljedećeg linka i zaraditi 28 bonus bodova.

Napomena: Promo kod iz prethodnog linka vrijedi do 28. 2. 2015.

Komentari na članak

Vezani članci

Studentice

L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roche-Posay“ od 15 do 25 godina.

Studenti

Anketa o aspektima studentskog života

Poziv studenticama i studentima za sudjelovanje u „online“ anketi

Sudjelujte u anketnom istraživanju o nekim aspektima slobodnog vremena i takozvanog rizičnog ponašanja studentica i studenata Sveučilišta u Zagrebu.

1

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera

Osječko sveučilište raspisalo natječaj za dodjelu stipendija

Osječko sveučilište dodjeljuje 200 stipendija i 10 potpora redovitim studentima. Prijave traju do 14. prosinca.

Referendumsko pitanje

Matej Sunara

ZA obitelj, protiv ZAglupljivanja

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Donje Svetice 38, Zagreb

aplikacija

Novosti iz Microsofta

Nova Microsoftova aplikacija „Twins or Not“

Ova aplikacija putem učitanih fotografija pokušava odrediti sličnost između korisnika aplikacije.