Oglas za radno mjesto - volontiranje

Traži se voditelj/ica marketinga i komunikacija!

Studentski.hr

Izbjegnite gužvu na burzi, portal Studentski.hr nudi vam priliku života!

Središnji hrvatski studentski portal, Studentski.hr, nudi ti priliku da stekneš radno iskustvo prije završetka fakulteta i tako izbjegneš gužve na burzi. Tražimo voditelja/icu marketinga i komunikacija. U nastavku pročitaj što tražimo od idealnog kandidata!

Radno mjesto zahtijeva iznimne organizacijske sposobnosti za uspješnu koordinaciju svih timova unutar odjela (digitalni i kreativni tim, glasnogovornik, dizajneri, video tim i CM tim).

Radni zadaci uključuju:

- izradu marketinškog plana, kontrolu njegove provedbe, nadziranje svih marketinških aktivnosti (Facebook, Google Analytics i AdWords, Newsletter ...) - od ideje preko provedbe pa do realizacije i evaluacije uspješnosti pojedine aktivnosti

- najvažnije nam je da imaš razvijene organizacijske vještine te da si spreman/a konstantno učiti i savladavavati nove, a ostalo je na nama

Što ti nudimo:

- mogućnost da savladaš vještine osmišljavanja i provođenja Facebook i Google AdWords kampanja, kreiraš uspješan newsletter te stekneš znanje o tome kako funkcioniraju društvene mreže i Google Analytics

- mogućnost sudjelovanja u radionicama: rad u dCMS sučelju, osnove SEO optimizacije (iliti kako napisati članak koji će na Google tražilici iskočiti među prvim rezultatima kad se traže pojmovi navedeni u članku)

- usavršavanje pravopisnih i gramatičkih načela kroz pravopisne radionice, stjecanje komunikacijskih vještina (osnovne komunikacijske vještine, pisanje molbi i životopisa i sl.)

- stjecanje istraživačkih vještina (kreiranje upitnika/ankete, statistička obrada podataka, pisanje znanstvenog izvještaja i sl.) i tako dalje i tako dalje

- izvrsnu referencu u životopisu kao i hvalevrijedne preporuke voditelja projekta

- fleksibilne radne uvjete: rad od kuće, fleksibilno radno vrijeme koje biraš sam, sukladno vlastitim obavezama i planovima

- mogućnost napretka na više pozicije unutar portala

- rad u ugodnoj, opuštenoj, poticajnoj i kreativnoj okolini

- stjecanje novih poznanstava i prijateljstava te poslovnih kontakata koji mogu pomoći pri kasnijem zaposlenju

Također, bitno je naglasiti da potičemo svaku ideju, prijedlog i kritiku pod motom: „Svaki je prijedlog dobrodošao!”. Voditelji projekta osim odgovornosti i pouzdanosti najviše cijene inicijativu suradnika, odnosno predlaganje i realizaciju vlastitih ideja, bilo u vidu novih projekata i radnih zadataka, bilo kao proširenje postojećih planova i ideja.

Ako si se prepoznao u gore navedenom tekstu pošalji nam motivacijsko pismo i životopis na martina.barbir@studentski.hr do 30. 5. 2015.

Komentari na članak

Vezani članci

Obrazovanje u Njemačkoj

Mogućnosti za nezaposlene od 18 do 27 godina

Mogućnosti obrazovanja u Njemačkoj

Njemačka i ove godine nudi mogućnost dualnog obrazovanja za hotelskog tehničar/a/ku, konobar/a/icu i kuhar/a/icu u trajanju od 3 godine. Prijave su moguće još samo u veljači.

Emocionalna inteligencija

Sveučilište u Dubrovniku

Uloga emocionalne inteligencije u poslu tema je radionice za dubrovačke studente

Veća emocionalna inteligencija možda je ključ do boljega poslovnog uspjeha. Saznajte sve o važnosti emocionalne inteligencije u poslu na radionici koja će se održati u Sveučilišnom kampusu u Dubrovniku.

Facebook: djevojka na laptopu

GEYC Resources Center

Postanite ambasador novih medija

Ako volite medije, vođenje društvenih mreža i općenito ste naklonjeni tehnološkim napredcima, a nedostaje vam referenca u životopisu ‒ ovo je prilika za vas.

Žene u poduzetništvu

Hrvatska udruga mladih i Ekonomska klinika

Uspješno održan prvi popularni MeetUp „Žene u poduzetništvu”

Mlade studentice, poduzetnice i svi zainteresirani za ovo zanimljivo društveno događanje sudjelovali su u panel-diskusiji i druženju.

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.