LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
"Istrian Tourism Competition"

Svečano otvoreno natjecanje u rješavanju izazovnih poslovnih slučajeva

Službeno je otvoreno 3. izdanje natjecanja "Istrian Tourism Competition". Broj prijavljenih natjecatelja nadmašio je sva očekivanja.

Službeno je otvoreno 3. izdanje natjecanja "Istrian Tourism Competition". Broj prijavljenih natjecatelja nadmašio je sva očekivanja.

U prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković u Puli, održana je ceremonija otvaranja 3. izdanja natjecanja Istrian Tourism Competition koju je upriličila udruga Start-up kao organizator natjecanja, a kojoj su prisustvovali predstavnici ovogodišnjih partnera, predstavnici Studentskog centra Pula, Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, natjecatelji te zainteresirana javnost. Ovogodišnji broj prijava za natjecanje premašio je prošlogodišnji, ali i sva očekivanja organizatora.

Uvodne govore održali su Amel Hadžipašić iz Start-Up udruge, predsjednik Studentskog Zbora Sveučilišta Jurja Dobrile Kristian Tomičić te predstavnici partnera natjecanja, načelnik Općine Vižinada Marko Ferenac, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine Svetvinčenat Igor Macan i direktorica tvrtke Idea Istra Lorena Boljunčić. Tom je prilikom naglašena važnost natjecanja, kako za natjecatelje koji imaju priliku svoje stečeno znanje iskazati u rješavanju konkretnih poslovnih slučajeva, tako i za same partnere koji su kroz ovo natjecanje već stekli pozitivna iskustva te su iznimno zadovoljni kreativnošću studenata i kvalitetom njihovih rješenja s prethodna dva natjecanja.

Ovogodišnjim natjecateljima najzanimljiviji dio otvorenja svakako je bilo predstavljanje poslovnih slučajeva koje će u timovima imati priliku rješavati. Općina Vižinada predstavila je poslovni slučaj razvoja Bike centra Parenzana. Načelnik općine Marko Ferenac, istaknuo je kako je bivša željeznička trasa, a danas biciklistička i pješačka staza, Parenzana važna atraktivnost na području Općine koja predstavlja veliku priliku za razvoj turizma. Na natjecateljima je da osmisle sadržaje centra, poput smještaja, ugostiteljskih objekata, informativnog servisa, trgovine lokalnim proizvodima i rekreacijske zone te kreiraju ambiciozan, ali ostvariv poslovni plan.

Poslovni slučaj Općine Svetvinčenat pokazat će kreativnost natjecatelja u osmišljavanju novog kulturno-turističkog proizvoda ili onog koji će iskoristiti već postojeću ponudu i bogatu kulturu, povijest, gastronomiju i manifestacije mjesta. Matea Sanković Stanić, viša stručna suradnica za međunarodne projekte u Općini, istaknula je kako je Općina 2013. godine dobila titulu europske destinacije izvrsnosti na temu pristupačnog turizma te kako je kreiranjem nove ponude, poput organizacije vjenčanja i sl., svrha povećanje turističkog prometa u pred i post sezoni. Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine, Igor Macan naglasio je kako je cilj razvoja nove kulturno-turističke ponude prvenstveno dobrobit lokalnog stanovništva, pogotovo lokalnih iznajmljivača, s obzirom da je privatni smještaj jedini tip smještaja u Općini.

Lorena Boljunčić, direktorica tvrtke Idea Istra, predstavila je treći poslovni slučaj. Svrha mu je povećati prepoznatljivost Pule, njene povijesti i suvremenog života grada, a na natjecateljima je izazov osmišljavanja proizvoda koji bi omogućio jačanje identiteta grada i njegovog brandiranja.

Više informacija možete pronaći na Facebook stranici natjecanja.

FOTO: START-UP UDRUGA