LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Maraton karijera na FER-u

„Svakome bih preporučio da započne raditi za vrijeme studija jer svako od tih iskustava doprinijet će kasnijoj karijeri”

Tomislav Grubišić, suosnivač Degordiana i Mediatoolkita, prošao je put od studentskih klupa do suosnivača jedne od najboljih digitalnih agencija u regiji. Kako je taj put tekao, svi zainteresirani mogu saznati 10. travnja na FER-u, a uoči predavanja donosimo intervju s njim.

Tomislav Grubišić, suosnivač Degordiana i Mediatoolkita, prošao je put od studentskih klupa do suosnivača jedne od najboljih digitalnih agencija u regiji. Kako je taj put tekao, svi zainteresirani mogu saznati 10. travnja na FER-u, a uoči predavanja donosimo intervju s njim.

Projekt Maraton karijera koji dovodi hrvatske uspješnike natrag na fakultete koje su završili prije ostvarenja karijere, pred vratima je. Prvi će svoju priču studentima opisati Tomislav Grubišić koji će na matičnom Fakultetu elektrotehnike i računarstva 10. travnja pred stotinjak studenata predstaviti svoj put od fakulteta do jednog od ponajboljih poslodavaca u zemlji. Suosnivač Degordiana ovom će prilikom ispričati kako je tijekom studiranja na FER-u krenuo u poduzetničke vode, a otkrit će i koji su to bili ključni trenuci i odluke koje su ga kao vlasnika poticale ili sputavale na privatnom i poslovnom putu te što je najviše doprinijelo njegovu uspjehu. Uoči Tomislavova predavanja na Maratonu karijera porazgovarali smo s njim o studentskim danima, važnosti iskustva za pokretanje vlastitog biznisa i svemu što Degordian čini vodećom digitalnom agencijom u regiji.

Kao student FER-a, jeste li oduvijek znali da ćete plivati u vodama digitalnog marketinga i općenito poslovnog svijeta?

Nekako sam od vrlo rane dobi, već u osnovnoj školi, bio jako zainteresiran za kompjutere pa zatim internet i development. Bio sam puno više naklonjen matematici u odnosu na ostale grupe predmeta. Tom sam linijom i završio na FER-u.

Mnogi poslodavci nerijetko nailaze na probleme pri zapošljavanju susrećući se sa studentima koji imaju diplome, dobre ocjene i slično, ali manjak radnog iskustva i prakse. Kako su se stvari na tom području odvijale kod Vas za vrijeme studiranja, u Vašoj struci?

Jedan od najboljih poteza koji sam napravio je što sam počeo raditi još za vrijeme srednje škole kad su to bili nekakvi ljetni poslovi te sam se za vrijeme studija već zaposlio i na puno vrijeme kao developer u tvrtki MojPosao. Svakome bih preporučio da započne raditi za vrijeme studija, makar na studentskim, kratkoročnijim poslovima jer svako od tih iskustava doprinijet će kasnijoj karijeri. Dok studiraš, normalno je da ne znaš sa sigurnošću što bi htio raditi i zato je studentsko doba idealno vrijeme da testiraš razne poslove jer ćeš tako lakše i brže prepoznati što te zanima i u čemu si dobar.

Je li razvoj vlastitog biznisa bio logičan slijed ili izuzetno hrabar (za to vrijeme) pothvat?

Prednost razvoja vlastitog biznisa za vrijeme studija je što si još „mlad i lud” i ne treba te biti strah riskirati. Kad smo kolega Daniel i ja osnovali tvrtku 2009. godine bilo je to vrijeme jake krize u Hrvatskoj, ali neke druge stvari dobro su se poklopile i otvorile nam mnoge prilike. U biznisu se često dogodi kombinacija znanja, sreće ili dobrog tajminga koji te poguraju naprijed.

Iako stara tek osam godina, Degordian je trenutno jedna od vodećih digitalnih agencija u regiji. Što je bilo ključno za ovakav brz i zavidan uspjeh?

Ako bih morao izdvojiti jednu stvar koja je ključ našeg uspjeha, to je stavljanje naših ljudi na prvo mjesto. Od samog početka naše firme, Daniel i ja sve smo odluke donosili imajući na umu naše zaposlenike prije nas samih i to se pokazalo kao najbolji način osobnog i poslovnog razvoja.

Degordian je pet puta dobio priznanje za najboljeg poslodavca u regiji. Što biste kao CEO jedne od vodećih digitalnih agencija u zemlji izdvojili kao najbitnije za uspješan obostran odnos sa zaposlenicima?

Jedna od stvari koja čini veliku razliku naše firme u odnosu na druge je transparentnost i otvorenost. Bilo od nas direktora prema zaposlenicima, ili zaposlenici međusobno, uspjeli smo stvoriti jednu vrlo zdravu i pozitivnu atmosferu temeljenu na iskrenosti, feedbacku i uključenosti zaposlenika u procese i odluke unutar firme.

Među poslodavcima u Hrvatskoj, ali i široj regiji, kao firma ste poznati i po tome da zapošljavate mnogo studenata. Radi li se tu o nedostatku stručne radne snage na tržištu ili o nečem drugom?

Inicijalno je razlog za zapošljavanjem studenata bio upravo nedostatak iskusnih ljudi iz područja digitala, što je bilo normalno do prije nekoliko godina jer je to područje kao struka još prilično novo svugdje u svijetu. S vremenom se sve više studenata zapošljavalo i zapošljava kod nas kao full time zaposlenici što nam je iznimno drago. Mislimo da je ulaganje u interni razvoj ljudi ispravno razmišljanje i svakako ćemo nastaviti ulagati u marljive, educirane, motivirane i proaktivne studente. 

O svemu tome i brojnim drugim zanimljivostima na Vašem putu do uspjeha razgovarat ćemo 10. travnja na Vašem bivšem fakultetu. Imate li poruku za studente dotad?

Bilo bi mi izuzetno drago da me pitaju sve što ih zanima ili muči. Želim pomoći svakome da maksimalno iskoristi studentsko doba i pronađe svoju idealnu karijeru jer ono što će raditi činit će im polovicu budnog dijela života. 

Ako vas je Tomislav zainteresirao i želite čuti još mnoštvo zanimljivosti i korisnih savjeta, požurite prijaviti se za sudjelovanje na Maratonu karijera jer je broj mjesta ograničen. Na FER-u startamo 10. travnja u 16 sati, a Tomislavovu će predavanju prethoditi CROZ-ova radionica kojom će Darko Špoljarić demonstrirati efekt timeboxa, usko vezanog uz ograničavanje našeg najvrjednijeg resursa – vremena.

FOTO: STUDENTSKI.HR