LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Udruga komunikologije „Komuna” organizira

Studentski simpozij „Mediji na drukčiji način” na temu „Stvaranje imidža”

Sedmi simpozij „Mediji na drukčiji način” donosi pregršt zanimljivih predavanja od još zanimljivijih predavača!

Sedmi simpozij „Mediji na drukčiji način” donosi pregršt zanimljivih predavanja od još zanimljivijih predavača!

Udruga studenata komunikologije i novinarstva „Komuna” u suradnji s Odjelom komunikologije Hrvatskih studija, već sedmu godinu zaredom organizira simpozij „Mediji na drukčiji način”.

Simpozij će se održati na Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj 15. svibnja, u dvorani Zagreb u 10 sati. Ovogodišnja tema Simpozija je „Stvaranje imidža”.

Na temu stvaranja imidža predavanja će održati Zvonimir Pavlek (marketinški stručnjak s više od 40 godina iskustva), Dijana Đerđ (Voditeljica marketinga i PR-a u Volkswagenu Hrvatska) i Ana Tkalac Verčič (Katedra za marketing na EFZG). Uza stručne predavače, predavanja će održati i studenti komunikologije: Petra Škofić (Utjecaj društvenih mreža na upravljanje brendom) i Sandra Gašparić (Krizna komunikacija na slučaju poplava u istočnoj Slavoniji).

Program simpozija završit će zanimljivom panel raspravom na temu stvaranja imidža pod naslovom „Utjecaj društvenih mreža na stvaranje imidža. U panel raspravi sudjelovat će Verica Katić (Degordian), Mila Perović (Jasno&Glasno) i Krešimir Dominić (PingPong/Abrakadabra). Moderator panelice bit će mr. sc. Žanina Žigo Kopić.

U sklopu simpozija, kao i svake godine, organiziran je natječaj za najbolji likovni uradak, fotografiju i esej. Autore najboljih fotografija, likovnih uradaka i studentskih eseja organizatori će objaviti na Simpoziju te će oni biti bogato nagrađeni, a svi će radovi biti prikazani u izložbi u predvorju dvorane Zagreb na Hrvatskim studijma. 

Realizaciji simpozija pomažu gradsko kazalište Gavella, VBZ i 24sata te brojni medijski pokrovitelji. Više detalja o Simpoziju možete doznati na Facebook stranici udruge „Komuna” i stranici Simpozija „Mediji na drukčiji način.

 

FOTO: FACEBOOK