Simpozij na Filozofskom fakultetu u Osijeku

Studenti potiču razvoj svijesti o važnosti učitelja u odgojno-obrazovnom procesu

Simpozij

Sipozijem Moć odgoja i obrazovanja nastoji se prikazati sveobuhvatnost pedagogijske znanosti te poticati njezin interdisciplinarni pristup koji nudi široku lepezu zanimljivih područja i zanimanja. U njegov su program uključena studentska izlaganja, a prijave se primaju do 5. travnja.

Udruga studenata pedagogije Filozofskog fakulteta u Osijeku (USPOS) organizira drugi po redu međunarodni studentski simpozij Moć odgoja i obrazovanja kojim žele potaknuti osvješćivanje o važnosti odgojno-obrazovnog procesa u razvoju mlade jedinke, a time i važnost učitelja kao ključnog čimbenika. Simpozij će se održati na njihovu fakultetu.

– Simpozijem se nastoji prikazati sveobuhvatnost pedagogijske znanosti te poticati njezin interdisciplinarni pristup koji nudi široku lepezu zanimljivih područja i zanimanja. Naglaskom na svemoćnost odgoja i obrazovanja cilj je popularizirati odgojno-obrazovne znanosti te istaknuti važnost i perspektivnost pedagogije u suvremenome svijetu. Također, otvaraju se mogućnosti za daljnji istraživački rad te stručnu i znanstvenu izgradnju budućih odgojno-obrazovnih djelatnika. - stoji na internetskoj stranici USPOS-a. 

Pozvani stručnjaci iz područja odgoja i obrazovanja održat će predavanja, a uključena su i studentska izlaganja, rasprave te interaktivne radionice. Naglašeno je da će za ovaj simpozij, osim formalnoga dijela, biti organizirana i neformalna druženja kako bi se studenti s različitih sveučilišta upoznali te tako stvorili mogućnost za stvaranje poznanstava, prijateljstava i suradničkih odnosa. 

Na simpozij se mogu prijaviti svi studenti preddiplomskih, diplomskih, integriranih i poslijediplomskih studija putem Google obrasca. Sažetak koji će opisati zadatke, ciljeve i sadržaj izlaganja, pregled rezultata nedavnih istraživanja te zaključak izlaganja potrebno je poslati na adresu e-pošte: simpozij.uspos@gmail.com (zajedno s prijavnicom). Rok za slanje je 5. travnja 2019. godine, a povratnu informaciju o sudjelovanju na simpoziju možete očekivati do 15. travnja 2019. godine  

Detaljnije o simpoziju te o uputama za pisanje sažetaka i rada pročitajte na službenoj internetskoj stranici USPOS-a

Komentari na članak

Vezani članci

Renato Matić

Intervju: prof. dr. Renato Matić, sociolog

Bez ulaganja u obrazovanje nema društvenog razvoja!

Poznati sociolog Renato Matić progovara o problemima studenata i kritički analizira društveno i političko stanje u Hrvatskoj. Teme su odlazak mladih i obrazovanih ljudi u inozemstvo, politička korupcija, nepostojanje strategije razvoja društva. Profesor nudi i rješenja nekih problema te poručuje studentima da budu kreativni i slobodni u razmišljanju i djelovanju.

SAD

Tjedan međunarodnog obrazovanja

Savjetovanja, EducationUSA LL.M sajam i globalni virtualni sajam vrhunskih američkih sveučilišta

Tjedan međunarodnog obrazovanja održava se već 18. godinu zaredom u cijelom svijetu. Kako bi se istaknula važnost akademske mobilnosti i internacionalizacije obrazovanja, i ove se godine održava u Hrvatskoj.

Simpozij Industrijske elektronike

Simpozij industrijske elektronike 2015.

Simpozij industrijske elektronike će se i ove godine održati u hotelu Panorama

Simpozij će se održati 20. ožujka 2015. godine u hotelu Panorama u 20 sati.

Društvene mreže

Srce DEI 2019

Otvara se pitanje novih alata i tehnologije u obrazovanju

– U okviru Centra za e-učenje u Srcu svakodnevno radimo s nastavnicima i pomažemo im da steknu znanja o tehnologijama e-učenja, kako implementirati te tehnologije u nastavu te kako poboljšati njihove digitalne kompetencije. Time smo se vodili i prilikom izbora tema za interaktivne rasprave: Digitalne kompetencije potrebne visokoškolskim nastavnicima i Vrednovanje e-kolegija. – poručuju iz Srca. 

FB chat - Reformiramo obrazovni sustav - Vlada RH

Sat vremena premalo

Što je Vlada RH odgovorila na pitanja korisnika Facebooka?

Može se samo reći da je sat vremena premalo da se odgovori na nezadovoljstvo i upite korisnika. Oni su postavljali pitanja o obrazovanju od same osnovne škole, do neaktualnosti kurikuluma u srednjoj školi, ali o bolonji, odnosno njenom provođenju na različitim sveučilištima i fakultetima.