Prijavite se i osvojite krstarenje po Jadranu

Student case study competition

Almissa Cruising case study

Studenti će formiranjem u timove rješavati konkretne poslovne slučajeve kako bi spojem analitičkih i kreativnih vještina iznijeli nove kvalitetno argumentirane perspektive glede tržišta nautičkog turizma u Hrvatskoj. Svojim vještinama i znanjima najbolji će tim osvojiti sedmodnevno krstaranje po Jadranu.

Almissa Cruising je mala i entuzijastična splitska firma koja se bavi organizacijom sedmodnevnih krstarenja po Jadranu, a ovaj su mjesec odlučili organizirati natječaj za studente Ekonomskog fakulteta u Splitu i Financijskog kluba. Natječaj se bazira na case study temi, odnosno analizi određene teme iz više perspektiva.

Case study analize su zahtjevne i stvarne, a obuhvaćaju konkretne poslovne slučajeve s kakvima se ljudi mogu susresti u savjetodavnim kućama ili projektnim analizama. Almissa Cruising ovaj je natječaj organizirala kako bi potaknula mlade ljude na korištenje vlastitog potencijala.

„Svjesni smo potencijala mladih i proaktivnih ljudi te smo njima i okrenuti, a iz osobnih iskustava znamo koliko ih mnogo ima na EFST-u i u Financijskom klubu EFZG-a te smo izrazito sretni zbog uspostavljene suradnje“, kažu organizatori.

Za natjecanje vam je potreban tim od četvero ljudi, a upravo pred te timove postavit će se tri case studyja. Najbolji tim kao nagradu dobiva sedmodnevno krstarenje po Jadranu. studenti EFST-a i članovi FK-a mogu se prijaviti asistentu Anti Mandiću na e-mail ante.mandic@efst.hr do sutra, 20. prosinca.

Pravila možete pročitati ovdje, a dostupan je prvi obrazac case studyja. 

Za sva dodatna pitanja posjetite stranice Financijskog klubaEkonomskog fakulteta u Splitu ili se obratite asistentu ili Pavi Laciću iz Almisse Cruisinga na e-mail pave@mala-luna.hr

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.