Međunarodno natjecanje u Poreču

„STEM Games” uvodi studente u društvo budućnosti

Isto

Otvara se prilika svim studentima da se okušaju u razmjeni znanja, sposobnosti i vještina kroz različite edukativne, zabavne i sportske aktivnosti koje će se održati u sklopu „STEM Gamesa”, natjecanja koje je ove godine posvećeno društvu budućnosti.

Međunarodno studentsko STEM natjecanje u znanju i sportu održat će se po prvi put u Europi, i to u Poreču, od 8. do 13. svibnja 2018. godine Organiziralo ga je više od 100 studenata s 11 hrvatskih STEM usmjerenih fakulteta i sveučilišnih odjela. Očekuje se da će se na natjecanje prijaviti više od tisuću natjecatelja.

Cilj je natjecanja poticanje studenata na interdisciplinarnost, promocija sveučilišnog sporta i zdravog načina života te razmjena iskustava i znanja kroz edukativne i zabavne aktivnosti sa studentima na srodnim fakultetima. Glavna tema ovogodišnjeg izdanja STEM Gamesa jest NextGen Society, odnosno društvo budućnosti čime se natjecatelje pokušava navesti da kroz edukativne i sportske aktivnosti krenu promišljati o svemu što budućnost i razvoj tehnologije donose te na koji će način taj razvoj promijeniti današnje društvo.

– Bolesti, jer ljudi žele živjeti dugo i što ugodnije. Putovanje u svemir, jer Zemlja nam je premala, sve smo već vidjeli. Čista voda, jer je ima sve manje. Napredno personalizirano podučavanje, jer svatko od nas uči na drugačiji način, a količina raspoloživih informacija raste. Mozak, jer još uvijek ne znamo kako funkcionira. Obnovljivi izvori energije, jer je danas sve na struju. Internetska sigurnost, jer će uskoro svi uređaji biti spojeni na Internet. – ističe docentica s FER-a, dr. sc. Ana Sović Kržić.

Studenti će svoje znanje i sposobnosti imati prilike odmjeriti u četirima STEM Games arenama (Science Arena, Mathematics Arena, Engineering Arena i Technology Arena) u kojima će se rješavati problemski zadatci iz specifičnih područja znanja. Svoje će sposobnosti prikazati kroz devet sportskih natjecanja koja služe kao poticaj na aktivno bavljenje sportom, razvoj natjecateljskoga duha te primjenu pravedne igre. 

Što se tiče edukativnog dijela programa, za studente će biti pripremljene različite edukativne radionice i predavanja te prezentacije projekata s područja inženjerstva, poduzetništva i znanosti STEM zajednice. Zabavni će pak dio uključivati kviz općeg znanja, beer pong, kartaške i društvene igre te priliku za natjecateljsko igranje videoigara (eSports). Planirana je i organizacija glazbenih tuluma u koje će biti uključeno i natjecanje u karaokama.

Više informacija o natjecanju možete pronaći na stranici stemgames.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

HULT prize 2019

Ideje za povećanje zaposlenosti

Studenti osmislili kako zaposliti 10 000 mladih u sljedećem desetljeću!

– Naša platforma idejno ima tri funkcije i jedan zajednički cilj – zaposlenje, ostvarenje poduzetničkih ideja i razvoj vještina s ciljem zapošljavanja mladih. – objasnili su predstavnici tima Absolute Knowledge.

Intesa San Paolo

Studentsko natjecanje

Sudjeluj u projektu koji te vodi u Milano

Do svibnja traju prijave za natjecanje koje će najboljim studentima omogućiti odlazak u Milano.

Sveučilišno vaterpolo prvenstvo 2009

Utakmice će se odigravati na bazenu Utrine

U dva tjedna odigrat će se cjelokupno natjecanje zagrebačkog sveučilišta u vaterpolu

Deset muških ekipa i samo 3 ženske ekipe odigrat će u 2 tjedna sve utakmice i saznat ćemo pobjednika ovogodišnjeg UNISPORT ZG natjecanja u vaterpolu.

POP (Escape the life)

Projekt „POP”

Izradom inovativnih poslovnih planova studenti zakoračili u poduzetništvo

Na završnoj konferenciji studentskog natjecanja projekta „Postani/ostani poduzetnik” proglašeni su pobjednici. Najbolji od najboljih je tim „Escape the life” koji je kao nagradu dobio i šest mjeseci predinkubacije u Tehnološkom parku Zagreb.

Europa

Europski događaj za mlade

8000 mladih započinje raspravu u Strasbourgu o budućnosti Europe

Godinu dana prije europskih izbora, mladi iz cijele Europe raspravljat će o njezinoj budućnosti. 130 organizacija mladih sudjeluje u samom događaju.