Odličan uspjeh

Riječki studenti među 8 najboljih na globalnom natjecanju Henkel Innovation Challenge

Henkel natjecanje Top 8

Ove je godine trebalo osmisliti i predstaviti inovativan proizvod ili tehnologiju za 2050. godinu, i to za jedan od triju poslovnih sektora kompanije Henkel.

Henkel Innovation Challenge prestižno je međunarodno studentsko natjecanje koje se održava već osmu godinu zaredom. Dosad je sudjelovalo više od 35.000 studenata iz cijelog svijeta.

Ove je godine trebalo osmisliti i predstaviti inovativan proizvod ili tehnologiju za 2050. godinu, i to za jedan od triju poslovnih sektora kompanije Henkel: poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu (Laundry &Home Care), Beauty Care te poslovni sektor ljepila i tehnologije (Adhesives Technologies).

Svim timovima koji su prošli u hrvatsko polufinale bili su dodijeljeni i mentori koje su činili menadžeri kompanije Henkel. Oni su pružali smjernice timovima i pomagali im pri pripremi prezentacija.

Nakon pobjede na hrvatskom natjecanju, Branimir Peraić i Marko Pavičić iz Rijeke su sa svojom idejom „Persil Instant Cleaner“, koja se istakla među 50 prijavljenih ideja, stekli pravo nastupa na međunarodnom finalu koje se održalo od 7. do 11. travnja u Beču. 

– Nakon pobjede u Hrvatskoj dobili smo priliku da se natječemo na globalnom natjecanju gdje su bili predstavnici s 5 kontinenata. Nakon otkazanog leta prilikom odlaska u Beč, znali smo da trebamo ostati smireni i nastaviti prema planu. Nismo odustali, nego smo pronašli novi let i došli na natjecanje s malim zakašnjenjem. Unatoč kašnjenju, nakon prva dva dana natjecanja izborili smo finale između 23 zemlje svijeta. Ušli smo u TOP 8 finale gdje su bili predstavnici Austrije, Belgije, Italije, Brazila, Poljske, Filipina, Tunisa i mi iz Hrvatske. Svih osam finalista odradili su kvalitetne prezentacije, no pobjedu su na kraju odnijeli predstavnici iz Belgije. Nakon ovog natjecanja mogu reći da imam prijatelje u više od 20 zemalja svijeta, što me čini izrazito sretnim. – izjavio je Pavičić.

Branimir: – Željeli bismo se ovim putem zahvaliti Henkelu Hrvatska na tome što nam je omogućio da predstavljamo Hrvatsku na ovako velikom međunarodnom natjecanju; isto tako i mentorici Katarini Guszak iz Henkela koja nas je mentorirala za hrvatsko natjecanje. Posebnu zahvalu dugujemo našoj Henkel mentorici Mirandi Mladin koja je uložila puno vremena i truda u to da nas što kvalitetnije pripremi za međunarodno finale u Beču te Dariju Zoriću, našem mentoru iz Rijeke koji je bio uz nas od početka do kraja naše avanture, od hrvatskog do globalnog natjecanja, vjerujući u nas i onda kada mi nismo vjerovali.

– Ovo nam je natjecanje donijelo vrijedno iskustvo i praktično znanje koje će nam svakako biti korisno za sve buduće projekte. Svim studentima iz Hrvatske bih savjetovao da se prijave na sljedeće izdanje ovog natjecanja. Prijavite se, testirajte svoju kreativnost i pritom nešto naučite! Kako kaže slogan Henkel Innovation Challengea: Create. Learn. Grow. – zaključio je Peraić.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

zadarske_košarkašice

Međunarodni studentski turnir u Moskvi

Košarkašice Sveučilišta u Zadru osvojile zlato

Zadranke su u finalu igrale protiv momčadi Sveučilišta USEK iz Bejruta. U utakmici, u kojoj su obje ekipe pokazale visoku kvalitetu igre, Zadranke su bile nadmoćnije.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.