Projekt Studentske sekcije

Projekt „PRilika“ pomaže studentima da se lakše prilagode poslovnom tržištu

Promocija

Projekt „PRilika” funkcionirao bi na način neprofitne razmjene „usluga" – studentima znanje i neizmjerno potrebno iskustvo, a tržištu kvalitetan produkt i odrađen posao/projekt.

Na prvoj sjednici Studentske sekcije, novoodabrani voditelj Ivan Biošić predstavio je projekt „PRilika“ prisutnim članovima. Slogan projekta je „Tržište studentima, studenti tržištu“, a upućuje na nadopunu trenutnih nedostataka u visokom obrazovanju – praktične primjene znanja i vještina te suradnju s tržištem.

Studentska sekcija najavljuje suradnju s tržištem koja stoji iza projekta “PRilika”. Studenti se često žale na pusto teoretsko znanje i manjak praktične primjene istog. Stoga, uocenom problemu pokušat će se suprostaviti Studentska sekcija HUOJ-a s provedbom projekta “PRilika“.

– Tržište rada Republike Hrvatske traži radnike mlađe dobi, ali u većini slučajeva s ‘bogatim’ iskustvom što je rijetkost, ali sukladno trenutnom visokoobrazovnom sustavu. Razmišljao sam o navedenoj temi te došao do sljedeće ideje, nadam se da će tržište prepoznati naš projekt i pružiti mladima priliku – studentima sa željom i žarom za iskustvom punim kretivnih i intelektualnih ideja. Uskoro ćemo početi s raspisivanjem natječaja za suradnju s korporacijama, poduzećima i projektima koji imaju potrebu za odnosima s javnošću, a žele pružiti priliku studentima. Hrvatskoj je potrebna solidarnost u zajednici, a pogotovo po ovom pitanju - znanja i prakse – zaključio je s najavom projekta Ivan Biošić, voditelj Studentske sekcije.

Studenti članovi Sekcije dijele mišljenje s voditeljem:

– Projekt PRilika” upotpunjuje prazninu visokoobrazovnog ciklusa. Ovaj projekt je ono što je potrebno hrvatskom obrazovanju i smatram kako će uvelike pripomoći, nama, studentima, ali i pridonijeti odgovornom poslovanju – zaključila je studentica i članica Studentske sekcije.

Projekt PRilika” funkcionirao bi na način neprofitne razmjene usluga" – studentima znanje i neizmjerno potrebno iskustvo, a tržištu kvalitetan produkt i odrađen posao/projekt. Podsjećamo kako je Studentska sekcija dosad provodila razne edukacije, radionice i seminare, ali ovime prelazi na jednu višu razinu, potrebniju hrvatskom obrazovnom sustavu i zajednici.

Komentari na članak

Vezani članci

https://pixabay.com/en/adult-blur-book-business-color-1850177/

Pisanje kao rad

Što sve možete biti ako volite pisanje

Možda volite pisanje, no ne vidite se u novinarskoj ili spisateljskoj karijeri. Ako je tako, to ne znači da pisanje ne mora biti vaš primarni način zarade. Donosimo vam karijere kojima se možete baviti ako volite pisati.

Psihologija u praksi 2017.

Stručni skup

Brojni stručnjaci iz psihologijske prakse gostuju na ovogodišnjem PuP-u

Novi stručni skup „Psihologija u praksi” održat će se 17. ožujka na kampusu Borongaj. Stručnjaci iz psihologijske prakse predstavit će svoje stvarne radne obaveze.

Financijsko opismenjavanje srednjoškolaca Slavonije i Baranje

Opismenjavanje

Financijski impuls u borbi protiv niske razine financijskog znanja srednjoškolaca

Čak 19 srednjih škola na području Osijeka, Đakova, Slavonskog broda, Vinkovaca, Vukovara i Dalja obuhvaćeno je edukacijom Financijskog impulsa.

AIESEC-Rijeka

Intervju: Filip Simonovski

Od FOI-a do Microsofta

Donosimo vam intervju s Filipom Simonovskim koji je s 27 godina, zbog poznanstava i iskustava stečenih tijekom uključenosti u AIESEC, danas na praksi u Microsoftu u Bruxellesu.

ITC konferencija

Istrian Tourism Competition (ITC)

Studenti i mladi u jedinstvenom projektu Istrian Tourism Competition (ITC)

U sklopu projekta Istrian Tourism Competition, studenti i mlade osobe imati će priliku prezentirati svoje ideje i rješavati teme, odnosno case-ove, iz područja turizma. Prijave traju još samo sutra, požurite!