Projekt Studentske sekcije

Projekt „PRilika“ pomaže studentima da se lakše prilagode poslovnom tržištu

Promocija

Projekt „PRilika” funkcionirao bi na način neprofitne razmjene „usluga" – studentima znanje i neizmjerno potrebno iskustvo, a tržištu kvalitetan produkt i odrađen posao/projekt.

Na prvoj sjednici Studentske sekcije, novoodabrani voditelj Ivan Biošić predstavio je projekt „PRilika“ prisutnim članovima. Slogan projekta je „Tržište studentima, studenti tržištu“, a upućuje na nadopunu trenutnih nedostataka u visokom obrazovanju – praktične primjene znanja i vještina te suradnju s tržištem.

Studentska sekcija najavljuje suradnju s tržištem koja stoji iza projekta “PRilika”. Studenti se često žale na pusto teoretsko znanje i manjak praktične primjene istog. Stoga, uocenom problemu pokušat će se suprostaviti Studentska sekcija HUOJ-a s provedbom projekta “PRilika“.

– Tržište rada Republike Hrvatske traži radnike mlađe dobi, ali u većini slučajeva s ‘bogatim’ iskustvom što je rijetkost, ali sukladno trenutnom visokoobrazovnom sustavu. Razmišljao sam o navedenoj temi te došao do sljedeće ideje, nadam se da će tržište prepoznati naš projekt i pružiti mladima priliku – studentima sa željom i žarom za iskustvom punim kretivnih i intelektualnih ideja. Uskoro ćemo početi s raspisivanjem natječaja za suradnju s korporacijama, poduzećima i projektima koji imaju potrebu za odnosima s javnošću, a žele pružiti priliku studentima. Hrvatskoj je potrebna solidarnost u zajednici, a pogotovo po ovom pitanju - znanja i prakse – zaključio je s najavom projekta Ivan Biošić, voditelj Studentske sekcije.

Studenti članovi Sekcije dijele mišljenje s voditeljem:

– Projekt PRilika” upotpunjuje prazninu visokoobrazovnog ciklusa. Ovaj projekt je ono što je potrebno hrvatskom obrazovanju i smatram kako će uvelike pripomoći, nama, studentima, ali i pridonijeti odgovornom poslovanju – zaključila je studentica i članica Studentske sekcije.

Projekt PRilika” funkcionirao bi na način neprofitne razmjene usluga" – studentima znanje i neizmjerno potrebno iskustvo, a tržištu kvalitetan produkt i odrađen posao/projekt. Podsjećamo kako je Studentska sekcija dosad provodila razne edukacije, radionice i seminare, ali ovime prelazi na jednu višu razinu, potrebniju hrvatskom obrazovnom sustavu i zajednici.

Komentari na članak

Vezani članci

Saborska rasprava

Uvođenje medijske pismenosti u obrazovni sustav

Djecu treba naučiti koristiti medije

U Hrvatskom saboru jučer se po prvi put u povijesti Republike Hrvatske održala tematska sjednica pod nazivom „Medijska pismenost za sigurnost djece u svijetu medija i interneta“.

Uživanje

Nekoliko važnih napomena!

Što valja znati o Erasmus studiranju ili praksi?

Ako ste dovoljno hrabri i smatrate da je ovo odlična ideja, potražite svog koordinatora za Erasmus programe na fakultetu i upustite se u avanturu života. Tako ćete i osobno provjeriti radi li se o lovačkim pričama ili istinitim događajima.

Zlatni indeks 2016

Udruga eStudent

Studenti ocjenjuju i nagrađuju poduzeća projektom „Zlatni indeks“

Zlatni indeks projekt je u kojemu su poduzeća koja su pridonijela kvalitetnijem studentskom životu, obrazovanju i stručnom usavršavanju studenata nagrađena jedinstvenom nagradom na području Republike Hrvatske, ali i šire.

Centar za mlade Split

Erasmus+ projekt

U Splitu se radi na definiranju modela upravljanja budućim Centrom za mlade

U prostorijama Info zone održat će se predstavljanje Erasmus+ projekta koji će doprinijeti jasnijem definiranju potreba i usluga te modela upravljanja budućim Centrom za mlade u Splitu.

SCZG dvorište

Uoči praznika

Izmijenjeno radno vrijeme zagrebačkog SC-a, menzi i Student servisa

Zbog dvaju praznika zagrebački Studentski centar radi po izmijenjenom rasporedu sve do utorka, 26. lipnja.