Europski parlament, Ured za informiranje u RH poziva studente

Prijavite se na drugi krug Medijskih nada

Europski parlament, Ured za informiranje u RH

Student si i imaš između 18 i 26 godina i želiš prisustvovati sjednici Europskog parlamenta - prijavi se na natječaj Medijske nade.

Nakon uspješnog prvog kruga prijava za natječaj za medijske nade koji organizira Ured Europskog parlamenta za informiranje u Republici Hrvatskoj, došlo je vrijeme i za drugi krug izbora.

Ako si student i imaš između 18 i 26 godina i želiš prisustvovati sjednici Europskog parlamenta - prijavi se na natječaj Medijske nade. Potrebno je do 23. siječnja napraviti novinarski video od maksimalno jedne minute na jednu od niže navedenih tema po izboru. 

Odlazak na rad i studiranje u inozemstvu (efekt ili defekt) - Europski parlament je u prosincu osigurao dodatna sredstva za program razmjene studenata Erasmus + za 2015. kojim se omogućava studentima stjecanje iskustva u inozemstvu. Lakša mogućnost rada i studiranja vani smatra se jednom od najvećih prednosti ulaska u EU, ali javlja se i pitanje odljeva mozgova. Na koji način Hrvatska može iskoristiti emigrante za zastupanje hrvatskih interesa u inozemstvu i kako ih u perspektivi privući natrag u Hrvatsku neka su od pitanja na koja se možeš osvrnuti u svojem videu.

Jesu li u Hrvatskoj prava žena na sve boljoj razini i na čemu treba poraditi? - 8. ožujka je dan žena, što je povod da se progovori o ženskim pitanjima, a Europski parlament tradicionalno obilježava ovaj dan raznim aktivnostima na ovu temu, pa će tako biti i na sjednici u ožujku. Kakva je situacija sa ženskim pravima u Hrvatskoj i je li trend pozitivan? Je li gospodarska kriza negativno utjecala na položaj žena u društvu? Također se možeš osvrnuti na pitanje zastupljenosti žena na visokim funkcijama.

Ovo su preporuke kako pristupiti obradi teme, ali imate svu slobodu da na zadane teme pristupite na bilo koji način koji smatrate prikladnim.
U ovom krugu nagrađuju se dva najbolja pristigla rada na bilo koju od navedenih tema. Jedan dobitnik putuje na sjednicu 9. - 11. veljače, a drugi na sjednicu 9. - 11. ožujka.

Svoj rad uploadaj na online video servis (Youtube, Vimeo i slično), a potom spremi link u formularu koji možeš pronaći ovdje.

Istovremeno sa svoga Twitter-profila morate poslati tweet sljedećeg sadržaja: "Upravo prijavljen/a na natječaj #MedijskeNade / cc. @EP_Zagreb."

Na gore navedenom linku nalazi se i opis cjelogodišnjeg natječaja, a detaljna pravila možete pronaći ovdje. Dodatne informacije pronađite na službenoj Facebook stranici te na Twitteru pod nadimkom @EP_Zagreb.

Komentari na članak

Vezani članci

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!