Regrutacija u „community management” timu

Prijavi se za dinamičnu praksu u području CM-a i uplovi u svijet društvenih mreža

Aplikacije

Središnji studentski portal u potrazi je za novim studentima koji će obavljati svoju volontersku praksu u timu za upravljanje društvenim mrežama. U nastavku saznaj što sve dinamični posao CM-a obuhvaća i pošalji svoju prijavu do 15. ožujka.

Community management, da, da, znam što je to – to je ono kad objavljuješ stvari na Facebooku – rečenica je koju izgovori svaka druga osoba kojoj upravljanje društvenim mrežama zvuči kao posao iz snova ne razmišljajući o svemu što se krije iza posla jednog CM-a. Iako posao na prvu zvuči jako cool i jednostavno, iza njega se kriju brojne nevidljive radnje i puno uložene energije. Sve ga to ipak ne čini manje zabavnim.

Što CM zapravo radi?

Osnovni je i najvažniji zadatak community managera komunikacija sa zajednicom i povezivanje tvrtke za koju radi sa zajednicom sličnih interesa. On sudjeluje u online aktivnostima zajednice kojom upravlja, potiče druge da sudjeluju i usmjerava komunikaciju u željenom smjeru. CM-ovi izlaze u susret korisnicima i klijentima, odgovaraju na upite i potencijalnim korisnicima pružaju potrebnu pomoć. Budući da se online zajednica može povezati i zadržati na okupu samo relevantnim i kvalitetnim sadržajem, uloga je community managera da takav sadržaj i kreira, bilo u obliku Facebook ili Instagram objava, tvitova ili postova za blog. Jedino tako, pružanjem potrebnih informacija i zabavnih sadržaja, mogu zadržati korisnike.

Osim toga, za CM-a su važne i metrike društvenih mreža jer mu pokazuju navike korisnika. Zbog toga je za ovaj posao vrlo važno praćenje aktivnosti na društvenim mrežama, izrada izvještaja i prikaza rezultata te praćenje statistika. Sve je to vrlo vrijedan pokazatelj zbivanja i korisno usmjerenje budućih akcija bez čega djelovanje CM-a nema smisla.

– Moje dužnosti kao CM-a bile su brojne: copywriting, rad na različitim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Viber), osmišljavanje planova objava za evente koje smo organizirali, live CM na eventima, edukacije i, budući da sam bila i voditeljica CM tima, koordiniranje rada i smjena community managera. – rekla nam je Anita Juričan.

CM nema određeno radno vrijeme

Radni dan community managera ne traje osam sati jer internet nikad ne spava. Radno mu vrijeme zapravo ovisi o zajednici te o ritmu fanova i followera. Uvijek treba biti dostupan za svoje korisnike, na njihove upite odgovara u što kraćem roku, a dobro raspoloženje za neobavezno čavrljanje s njima izuzetno je poželjno.

Koje su osobine potrebne za dobrog CM-a?

Community manager treba dobro baratati riječima jer slaganje Facebook objava ili InstaStoryja zahtijeva puno više truda nego što se na prvi pogled čini. Kada se radi o ograničenom formatu, bitna je svaka riječ, a raznolikost je izuzetno važna. No sve to pada u vodu bez dobrog poznavanja pravopisa i gramatike.

Za posao CM-a od velike su važnosti i dobre organizacijske vještine jer osoba koja upravlja društvenim mrežama mora biti u stanju pratiti različite i mnogobrojne aktivnosti u online zajednici te znati razlučiti važno od nevažnoga.

Osoba na ovom poslu mora pratiti sve promjene na društvenim mrežama do kojih svakodnevno dolazi, a uz to mora i testirati sve mogućnosti za poboljšanje komunikacije s korisnicima i povezivanje članova zajednice. Stalna je edukacija neophodna ako osoba želi pratiti sve trendove.

Izuzetno su važne proaktivnost te kreativnost, kako pri oblikovanju sadržaja tako i u komunikaciji s članovima zajednice.

– Kao CM naučila sam kako diše koja društvena mreža – od onih tehničkih stvari kako objaviti i schedulirati post, do toga da vidiš promjene Facebookovih algoritama u dvije sekunde i znaš na doktorskoj razini objasniti zašto je post o simpoziju loše prošao, a o štiklama i Harryju Potteru odlično. – podijelila je s nama iskustvo Antonia Glavan.

Ako nakon svega pročitanog misliš da je posao CM-a kao stvoren za tebe, imamo odlične vijesti. Portal Studentski.hr nudi ti priliku za volontersku praksu u našem community management timu, a 70 tisuća ljudi koje okupljamo na društvenim mrežama samo čeka na tvoje sposobnosti. Sve što trebaš učiniti jest ispuniti zadatak na poveznici, a vremena imaš još malo, do četvrtka, 15. ožujka. Iskustvo koje naši volonteri steknu uvijek im je korisno u daljnjem radu, a zahvaljujući njemu naše su volonterke Anita i Antonia, kao i Sanja, dobile posao/praksu u prestižnim marketinškim agencijama. Ako se još uvijek dvoumiš, dopusti da te naša bivša CM-ovka Sanja Kočiš uvjeri svojim dojmovima:

– Volontirajući na portalu kao novinarka, pokrivajući uglavnom teme tehnologije i zanimljivosti, odlučila sam se okušati i u CM-u. Polako sam se skroz uvukla u taj svijet društvenih mreža, svaka mi je objava bila novi izazov, a scheduliranje postova u tramvaju, pod predavanjem ili usred noći bilo mi je gušt. Naučila sam mnogo i postala i voditeljica tima, a to mi je kasnije bila lijepa crtica u životopisu pri traženju posla. Sastanci, brojna poznanstva i  održane radionice bili su odlični za napredak u profesionalnom smislu (jer sam zaista zavoljela cijeli digitalni svijet i marketing), a druženja, ljudi i atmosfera koja je vladala na portalu učinila su me komunikativnijom i pozitivnijom. –

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

Facebook

Novosti na Facebooku

Što je zapravo „Did you know“ opcija na Facebooku?

Facebook se sve manje koristi i toga su svjesni i ljudi u njegovoj upravi. Stoga su došli na ideju da naprave nešto što ostale društvene mreže nemaju. Da bi vratili osobnost korisnika, počeli su postavljati osobna i pomalo šašava pitanja pod opcijom „Znate li?“

JCI Zagreb

Sudjelujte u stvaranju pozitivnih promjena!

Konferencija „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.

https://78.media.tumblr.com/3b3ead756f83f42ed934ade8a7e5ac22/tumblr_o913qemnOX1vt10uho3_1280.jpg

Aleksandra Matura

Dvije, tri o fiktivnim i pravim vezama

U svijetu gdje su se prijateljstva i veze preselili na Facebook i Instagram, isti se iskazuju tagiranjem jedni drugih na objave tipa „Označi svog BFFa i mora ti kupiti Milku Oreo“ ili „A+M moraju ići na putovanje u Azerbajdžan“ koje postaju jedini iskaz prijateljstva dok zajedno sjedite na kavi, u tišini.

uniri

Sveučilište u Rijeci

Novi projekt namijenjen studentima: Znanje dolazi u kuću

Rijeka je pokrenula novi način daljnjeg obrazovanja od kuće koji će mnogima dati priliku za dodatno usavršavanje.