LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
„Freelancing – sadašnjost, budućnost ili oboje?”

Prepreke i prednosti „freelancinga” kao tema petog „Dana karijera” u Dubrovniku

Ovogodišnja tema „Dana karijera” jest „Freelancing – sadašnjost, budućnost ili oboje?”, a program je osmišljen na način da se odvija nekoliko panel-diskusija, predavanja i radionica na kojima će sudionici – poduzetnici, predstavnici tvrtki i alumni – govoriti o bitnim aspektima „freelancinga” u digitalno doba.

Ovogodišnja tema „Dana karijera” jest „Freelancing – sadašnjost, budućnost ili oboje?”, a program je osmišljen na način da se odvija nekoliko panel-diskusija, predavanja i radionica na kojima će sudionici – poduzetnici, predstavnici tvrtki i alumni – govoriti o bitnim aspektima „freelancinga” u digitalno doba.

Sveučilište u Dubrovniku peti put organizira Dan karijera koji će se održati u sveučilišnoj zgradi 22. veljače 2018. Ovogodišnja tema Dana karijera jest Freelancing – sadašnjost, budućnost ili oboje?, a program je osmišljen na način da se odvija nekoliko panel-diskusija, predavanja i radionica na kojima će sudionici – poduzetnici, predstavnici tvrtki i alumni – govoriti o bitnim aspektima freelancinga u digitalno doba. Bit će riječi i o mogućim poteškoćama, preprekama i zamkama koje očekuju sve one koji se odluče za taj profesionalni put, ali će sudionici studentima ukazati i na dobre aspekte ovog načina zapošljavanja.

Okupit će poduzetnike i poslodavce iz Dubrovačko-neretvanske županije, ali i predstavnike vodećih hrvatskih tvrtki: televizijskog novinara i urednika Gorana Milića, Karlu Andrić iz Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca, Marijanu Puljas iz Razvojne agencije Grada Dubrovnika DURA-e, direktoricu austrijskog ureda tvrtke Bruketa&Žinić&Grey Helenu Rosandić i direktoricu Odjela ljudskih resursa za podršku poslovanju Hrvatskog telekoma Ivu Lopac Butorac.  

– Iz iskustava predstavnika renomiranih tvrtki studenti imaju priliku čuti iz prve ruke što je potrebno za uspjeh na tržištu rada te dobiti priliku za susret s potencijalnim poslodavcima kao i za stjecanje drugih poslovnih kontakata. Dio u kojem ja mogu pridonijeti jest taj da studente mogu upoznati s uslugama DURA-e kao poduzetničke potporne institucije koja im uvelike može pomoći pri pokretanju i počecima vlastitog poslovanja ako se za takvo nešto jednog dana odluče. – istaknula je Marijana Puljas.

Imago Reklamna Agencija jedan je od sudionika ovogodišnjeg Dana karijera, a Igor Mladinović, kreativni direktor Agencije poručio je studentima kako je fakultet važna stepenica prema radnom okruženju te da je suradnja s ljudima izuzetno važna za bolji uspjeh.

– Fakulteti ne smiju biti smisao sami sebi, nego su samo stepenica prema realnom radnom okruženju. Važna stepenica, ali i dalje samo stepenica. Zato je susret studenata s ljudima koji će im sutra biti suradnici izuzetno važan. Ja se nadam da ih svojim primjerom neću ostaviti ravnodušnima, odnosno volio bih da ih zavedem oglašavanjem ili da im ga zgadim jer ako nakon panela ne budu imali neku emociju ili neko jasno mišljenje, onda smo se uzalud nalazili. – kazao je Igor.

Sudionici će imati priliku poslušati i inspirativnu priču o Nextbikeu i studentu poduzetniku koji je novu ideju pretvorio u biznis unatoč nepovoljnoj poduzetničkoj klimi u Hrvatskoj. Doznat će koliko je važno sudjelovati na različitim projektima, o radu u timovima i natjecanjima tijekom studiranja na fakultetu.

Izvor: Sveučilište u Dubrovniku

Cilj je Dana karijera omogućiti studentima izravnu komunikaciju s gospodarstvenicima, upoznati ih sa stvarnim stanjem i prilikama na tržištu rada te ih na njega uspješnije integrirati.

FOTO: SVEUČILIŠTE U DUBROVNIKU