LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Razgovor s Dujom Kundidom i Antonom Plepelom

Predstavnici tvrtke SeekandHit pružaju studentima širu sliku o digitalnom marketingu i daju im ideju kako započeti karijeru

Tvrtka SeekandHit i ove godine sudjeluje na Danima kouminakcija, ovog puta sa seminarom WALKING IN YOUR CUSTOMERS SHOES. Da njime žele prikazati kako se moderan kupac ponaša u online okruženju i to povezati s poslovima koji stoje s druge strane cijelog procesa, a kojima bi danas/sutra studenti mogli započeti karijeru, otkrili su nam Duje Kundid i Anton Plepel koji će ga voditi.

Tvrtka SeekandHit i ove godine sudjeluje na Danima kouminakcija, ovog puta sa seminarom WALKING IN YOUR CUSTOMERS SHOES. Da njime žele prikazati kako se moderan kupac ponaša u online okruženju i to povezati s poslovima koji stoje s druge strane cijelog procesa, a kojima bi danas/sutra studenti mogli započeti karijeru, otkrili su nam Duje Kundid i Anton Plepel koji će ga voditi.

Na Danima komunikacija u Rovinju predstavit će se i tehnološka tvrtka SeekandHit koja pruža usluge i razvoj na području oglašavanja, analitike i obrade podataka, nastala 2007. godine Specijalizirana je za Google Ads oglašavanje i nositelj je Google Premier partner certifikata, koji joj je Google dodijelio temeljem uspješnih upravljanja značajnim ulaganjima u Google Ads, kontinuiranog postizanja dobrih rezultata s klijentima i povećanja portfelja klijenata.

Ono je čime se vode predstavnici tvrtke tzv. performance marketing, kojem je svrha da oglašavanje na internetu bude isplativo za klijenta, a za nas su otkrili Duje Kundid i Anton Plepel, koji će voditi seminar za studente na spomenutom Festivalu. Nadodaju da je u tvrtki trenutno 40 marketinških stručnjaka/stručnjakinja i razvojnih inženjera/inženjerki, a surađuju s brojnim domaćim i inozemnim tvrtkama kao što su Podravka, Valamar Riviera, Emmezeta, Kiwi.com, Socialbakers.

Ovo im nije prvi nastup na Danima komunikacija jer su prethodne godine održali seminar pod nazivom SCHOOL’S OUT! NOW WHAT?, kojim su htjeli studentima ispričati priču kako su kročili u svijet digitalnog marketinga, koji su im bili glavni izazovi, kako su učili i koji su prvi koraci u struci koje oni mogu napraviti još danas, dok su studenti. Ovog puta govorit će o temi WALKING IN YOUR CUSTOMERS SHOES s ciljem da studenti dobiju širu sliku o digitalnom marketingu, saznaju nešto novo i dobiju ideju u kojem smjeru bi mogli započeti svoju karijeru.

IZVOR: privatan album, HURA slike SeekandHit

Tema o kojoj ćete govoriti na Danima komunikacija vrlo je zanimljiva i sigurna sam da će se svidjeti svima prisutnima, no zanima me kako ste u moru mogućnosti i potencijalnih tema u području kojim se bavite došli upravo do teme WALKING IN YOUR CUSTOMERS SHOES i zbog čega ste odabrali baš nju?

– Ono je što svakodnevno promatramo kako se kupci ponašaju u online okruženju, na koji način pretražuju online, što rade kada dođu na određenu web-stranicu, kako reagiraju na određene elemente, ali i ostvaruju određene akcije, primjerice kupnju u web shopu. Na temelju toga došli smo na ideju da bi možda bilo zanimljivo prikazati kako izgleda customer journey (put od pretrage do kupnje) s aspekta modernog kupca u online okruženju. S druge strane, na tom putu moderan kupac susreće se s nizom uloga s kojima na određen način razmjenjuje informacije, a iza kojih stoje stvarne osobe i karijere. Drugim riječima, želimo prikazati kako se moderan kupac ponaša u online okruženju i to povezati s poslovima koje stoje s druge strane cijelog procesa, a kojima bi danas/sutra studenti mogli započeti karijeru. Zanimljiva je činjenica, na primjer, da osoba obavi preko 900 digitalnih interakcija (pretraga, klikova na oglase, posjete web-stranica, pregleda videa) prilikom kupovine novog automobila. Isto tako, neka predviđanja govore o tome da će 50% svih pretraživanja do 2020. biti glasovne pretrage. – otkrili su nam Duje i Anton.

Vjeruju da su ključni faktori koji utječu na zadovoljstvo zaposlenika to da cijela njihova organizacijska kultura u tvrtki teži tome da se zaposlenici osjećaju opušteno, ugodno i da nisu ograničeni klasičnim radnim vremenom te mjestom obavljanja posla, što na kraju donosi izvrsne rezultate. No, bez obzira na opuštenu atmosferu, teže profesionalnom odnosu s klijentima, poštuju dogovorene rokove, izvršavaju projekte te uvijek klijentima upućuju prijedloge kako bi im pomogli poboljšati ili unaprijediti njihovo poslovanje. Glavni im je cilj da s klijentima grade dugoročan, profitabilan i prijateljski odnos.

IZVOR: privatan album, HURA slike SeekandHit

Vidite li potencijal u današnjim mladim ljudima, posebice studentima ili mislite da je veći dio nezainteresiran i pasivan? Jeste li do sada u tvrtki dobivali upite od studenata vezano uz posao, praksu ili nešto slično? 

– Prema dosadašnjem iskustvu ne možemo reći da su studenti nezainteresirani, upravo suprotno. Na dosadašnjim radionicama uvijek bi nas iznenadio broj mladih koji bi prisustvovao i njihov angažman. Što se tiče upita od studenata za posao, u suradnji smo s Ekonomskim fakultetom u Splitu pri čemu kroz stručnu praksu obučavamo studente viših godina. Također, u suradnji s fakultetima i drugim neprofitnim organizacijama često organiziramo besplatne radionice Google Ads oglašavanja i do sada smo imali samo pozitivna iskustva i komentare.

Za sve one koji se u budućnosti vide u svijetu digitalnog marketinga imaju jednu vrlo poticajnu poruku:

– Zakoračite u svijet digitalnog marketinga bez straha, odvažite se kreirati primjerice Facebook stranicu i krenite skupljati fanove ili postavite prvu Google Ads kampanju. I ako spržite budžet za oglašavanje kroz kratki period – nije smak svijeta, dapače, naučili ste nešto novo, a najbolje se uči iz pogrešaka. Isto tako, ne čekajte poziv od nekog ili da vas uvede u novu priču –kreirajte svoju kroz samostalno učenje i eksperimentiranje.

Više o Danima komunikacija te samome programu možete pronaći na poveznici.

FOTO: PRIVATAN ALBUM: HURA SLIKE SEEKANDHIT