Mladi u društvu

Predstavljen program GreenOn movementa: prezentacije, startup projekti i glazba!

GreenOn prezentacija

Na održanoj konferenciji za medije u hotelu Westin u Zagrebu predstavljen je program GreenOn movementa, projekta koji će se od 8. do 10. kolovoza održati u Zadru i na kojem će se promovirati važnost inovacija, primjene zelenih tehnologija i aktivnijeg uključivanja mladih u društvo.

Na održanoj konferenciji za medije u hotelu Westin u Zagrebu predstavljen je program GreenOn movementa, projekta koji će se od 8. do 10. kolovoza održati u Zadru i na kojem će se promovirati važnost inovacija, primjene zelenih tehnologija i aktivnijeg uključivanja mladih u društvo.

Na skupu koji je moderirala Tajana Gašparić, ambasadorica GreenOn movementa, okupljenima su se predstavili prof. dr. sc. Goran Vlašić, EFZG, Institut za inovacije, Karlo Vulin, predsjednik NO Kluba zadarskih studenata, Mate Damić, organizator GreenOn inovation expoa i Aldo Stošić, organizator glazbenog festivala.

“U Republici Hrvatskoj mladi se trenutno susreću s velikim problemima prilikom zapošljavanja te se od njih traže uvjeti koje oni ne mogu ispuniti. Vjerujem kako će ovaj projekt među ostalim pomoći mladim ljudima da pronađu svoj put”, istaknuo je prof. dr. sc. Goran Vlašić.

Glavni program GreenOn Movementa predstavio je Mate Damić, organizator GreenOn Expo-a:

”Sam projekt GreenOn movement podijeljen je na tri događaja: GreenOn Innovation Expo, na kojem će se održati prezentacije, GreenOn Startup Academy, koji će poslužiti kao platforma za osmišljavanje startup projekata, te glazbeni dio GreenOn Open Air”.

GreenOn Innovation Expo

Na GreenOn Innovation Expo-u prezentacije će također održati partneri GreenOn Movementa, studenti iz Membrain Concepta, projekta pametne samoodržive kuće koju su u potpunosti projektirali i izgradili studenti zagrebačkog Sveučilišta i kojoj će ovo biti prva javna prezentacija nakon natjecanja u Versaillesu. Na Expou će svoje radove predstaviti i najbolji mladi inovatori koji će biti odabrani na natječaju otvorenom do 15. srpnja, a prioritet imaju projekti iz područja zelene hrane, turizma, energije i industrije općenito.

Organizatori GreenOn-a
 
Organizatori GreenOn-a, FOTO: GreenOn Movement
 
 

Pobjednik GreenOn Innovation Expoa dobit će novčanu nagradu od 20 000 HRK, pomoć pri razvoju proizvoda od Zadarske razvojne agencije i poduzetničkog inkubatora,  a bit će odlučen glasovima publike i stručnog žirija, sastavljenog od predstavnika partnera GreenOn Movementa. Organizatori su ovdje istaknuli proaktivnost gradske uprave i turističke zajednice grada Zadra, koji su prepoznali vrijednost projekta.

GreenOn StartUp Academy

Paralelno s GreenOn Innovation Expo-om održat će se i GreenOn StartUp Academy u zadarskom Kazalištu lutaka. Polaznici startup akademije su studenti iz cijele Hrvatske, a broj polaznika bit će ograničen na 200 kako bi program bio što kvalitetniji. Akademija će trajati dva dana, 8. i 9. kolovoza, a polaznicima će predavanja o energetici, inovacijama i autoindustriji te problemima nezaposlenosti mladih održati i Saša Cvetojević iz ZIP-a te Aljoša Pleić, predsjednik uprave Sunstroom investicija.

Nakon odslušanih predavanja polaznici će se podijeliti u timove koji će imati 24 sata za osmišljavanje inovativnog i održivog startup projekta, koji će biti prezentiran na GreenOn Innovation Expo-u, a najbolji će prezentirati svoje radove i dobiti vrijedne nagrade.

 “Kao mladi poduzetnici, naišli smo na niz situacija i problema koje koče razvoj mladih i poduzetničkog duha. Iz tog razloga odlučili smo se na ovakav koncept događanja kako bi cjelokupnu problematiku približili što većem broju sudionika“, istaknuo je Karlo Vulin predsjednik kluba Zadarskih studenata.

GreenOn Open Air

Glazbeni dio GreenOn Open Air predstavio je organizator Aldo Stošić koji je najavio kako će se glazbeni dio održati 10. kolovoza 2014. na parkingu ŠRC Jazine, uz niz eminentnih imena svjetske glazbene scene kao što su Pendulum i Freestylers te ostali izvođači koji će biti objavljeni naknadno. Glavna pozornica, smještena u samom centru poluotoka uže zadarske gradske jezgre, uparena s vrhuncem turističke sezone garantira velik broj posjetitelja i daje mogućnost širenja ideje GreenOn Movementa.

Ulaznice je moguće nabaviti online putem Ticketshopa te na njihovim prodajnim mjestima. Cijene Early bird ulaznica do 20.7. ili rasprodanog kontingenta iznose 69HRK /9€, a nakon toga cijene ulaznica su podjeljene na sljedeći način: Ex yu 129 HRK /17€  general admission 175 HRK/23€ te Vip ulaznice koje se prodaju po cijeni 300HRK /40€.

Komentari na članak

Vezani članci

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.