Sveučilište u Dubrovniku

Potpisan Sporazum o suradnji Sveučilišta u Dubrovniku i Vaterpolskog kluba Jug Croatia osiguranje

Ugovor Sveučilišta u Dubrovniku i Juga

Na taj način studenti će primijeniti teorijska znanja stečena na studiju, a VK Jug CO će dobiti plan marketinške kampanje.

Rektorica Sveučilišta prof. dr. sc. Vesna Vrtiprah i predsjednik Vaterpolskog kluba Jug CO Lukša Jakobušić potpisali su 19. ožujka u Rektoratu Sveučilišta Sporazum o suradnji.

Prvi zajednički projekt bit će izradba plana integrirane marketinške kampanje za VK Jug CO. Plan će izraditi studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju i Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku koji pohađaju kolegij „Integrirana marketinška komunikacija“, nositeljice izv. prof. dr. sc. Ivane Pavlić.

Na taj način studenti će primijeniti teorijska znanja stečena na studiju, a VK Jug CO će dobiti plan marketinške kampanje.

„Drago mi je da je VK Jug CO prepoznao znanja i sposobnosti naših studenata. Potičem sve oblike suradnje s gospodarstvenicima, institucijama, klubovima, udrugama, gdje naši studenti mogu teorijsko znanje primijeniti u praksi i vjerujem da će ovaj projekt pridonijeti kvaliteti marketinške komunikacije VK Jug CO“, rekla je rektorica Vrtiprah.

Predsjednik Juga Lukša Jakobušić uručio je ovom prigodom rektorici Sveučilišta člansku iskaznicu i loptu s potpisima igrača.

„U 2014. godini VK Jug CO uvršten je među pet najpoznatijih sportskih brendova Hrvatske. Nadamo se da će nam upravo ova suradnja sa Sveučilištem i studentima dati dodatnu dimenziju da uskoro postanemo najpoznatiji sportski brend u Hrvatskoj, uz zadržavanje svih vrijednosti i tradicionalnosti koje čine Jug posebnim, na ponos svih Dubrovčana“, izjavio je predsjednik VK Jug CO Lukša Jakobušić.

Komentari na članak

Vezani članci

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

Vip alumni prva generacija

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vip alumni je super prilika nakon fakulteta – prijavi se i ti!

„Vip alumni program sam je po sebi genijalno osmišljen – od samog starta u vidu eliminacijskih krugova, preko rada u struci nakon fakulteta, međunarodnog iskustva, hrpe treninga pa do samog kraja te dodjele preporuka i diploma.“

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.