LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Energetska čokolada za bolju koncentraciju

Pametna studentska čokoladica Kofeina

Ne možete zamisliti početak dana bez kave? Predavanja nemaju smisla bez doze kofeina? Sve to zvuči poznato i mladim studenticama varaždinskog fakulteta koje su vidjele neraskidivu vezu studenata i kave te odlučile pomoći.

Ne možete zamisliti početak dana bez kave? Predavanja nemaju smisla bez doze kofeina? Sve to zvuči poznato i mladim studenticama varaždinskog fakulteta koje su vidjele neraskidivu vezu studenata i kave te odlučile pomoći.

Studentice na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu došle su na genijalnu ideju koja može pomoći baš svakom studentu. Antonija Milak i Ema Novak, odlučile su se za proizvodnju energetskih čokoladica koje bi uvelike pomagale s koncentracijom pri učenju. 

Energetske čokoladice imena Kofeina, postale bi poslastica bez konkurencije. Razlog nekonkurentnosti leži u tome što se trenutno na tržištu ne nalazi niti jedan proizvođač energetske čokoladice na bazi kofeina.

Iako smo vjerojatno svi čuli za Kavabon i slične čokolade okusa kave, Novak i Milak navode kako one sadrže samo povećani udio kofeina. Začetnice čokoladice Kofeina, kažu kako se niti jedan proizvod na tržištu ne promovira kao zamjena za kavu. 

Kao i mnoge odlične ideje, i ova je pala na pamet u jednom sasvim običnom studentskom trenutku. Naveliko je poznato da se u vrijeme kolokvija i završnih ispita ispijaju litre kave. Osim ovih situacija, kava se koristi i za razbuđivanje pri dolasku na predavanja i u pauzi između istih. Upravo je gužva oko kave, pri čemu nije stizala popiti čarobni napitak, nagnala autoricu na razmišljanje o poslovnom pothvatu. Zaključila je kako postoji potreba za kofeinom, no redovi su dugački. Upravo zbog predugačkih redova na automatima i u kantinama mnogi ne stižu niti do kave, a kamoli do mirnog uživanja u kofeinu uz čavrljanje dok traje pauza. U intervjuu za portal Poslovni.hr detaljnije su objasnile začetak ideje.

– Obzirom da ubrzan način života i posao sprječava ljude da uživaju u kavi, naša im energetska čokoladica s pojačanom dozom kofeina nudi kvalitetnu zamjenu. Našu ciljnu skupinu čine ljudi mlađe dobi, prvenstveno studenti i srednjoškolci, jer oni često nemaju dovoljno velike pauze da popiju kavu. Nadalje, mnogi naši prijatelji i poznanici imaju problema s buđenjem rano ujutro, a još im je veći problem odvojiti vrijeme za kuhanje jutarnje kave. Uočile smo da je u pauzama između predavanja veliki red ispred automata zbog čega neki ne stignu kupiti kavu ili je ona prevruća za konzumiranje. U navedenim situacijama bi Kofeina bila idealno rješenje. Smatramo da bi naša čokoladica mogla biti prihvaćena jer ima praktičan način konzumacije, a i inovativan je proizvod na hrvatskom tržištu. – objašnjavaju autorice.

Novak i Milak ističu kako njihovo poduzeće Wake up ima već jasno definirane kratkoročne, srednjoročne i dugoročne ciljeve. Kratkoročni se ciljevi baziraju na ustaljivanju brenda koji će se prepoznati i uz kojega će se vezati kvaliteta proizvoda. Naglašavaju i kako je cilj održati odlične partnerske odnose. U fazi srednjoročnog planiranja naglasak stavljaju na širenje palete proizvoda te proširenje na kompletno hrvatsko tržište uz povećanje broja osoblja. U ovu bi se fazu uključio i novi okus čokoladice, okus pistacija. Kod dugoročnog cilja, Milak i Novak imaju vizije o širenju asortimana sa raznim okusima te promoviranje prozivoda i njegov izvoz u susjedne zemlje. 

– Smatramo da Kofeina svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom može privući velik broj potrošača. Ona spaja ugodno s korisnim, to jest laku konzumaciju s trenutnim osjećajem buđenja. Želimo još napomenuti da naš cilj nije istisnuti kavu s tržišta, već pružiti potrošačima zamjenu kada nemaju mogućnosti razbuditi se istom. – rezimiraju mlade inovatorice

FOTO: PHOTO: MARCS-IJS