Rješavanje poslovnih slučajeva

Osječki studenti Marketinga uspješno odgovorili na poslovne izazove Bobi Snacksa

EFOS i Bobi Snacks

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je svečana dodjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća Bobi Snacks d.o.o.

Nova godina donijela je novu uspješnu suradnju Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća Bobi Snacks d.o.o. Naime, Katedra za marketing već dugi niz godina ostvaruje slične suradnje s poslovnim subjektima u Republici Hrvatskoj. Razlozi su jednostavni – omogućavanje studentima da primjene znanje stečeno na fakultetu u praksi te da se povežu s potencijalnim budućim poslodavcima.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing pod mentorstvom doc. dr. sc. Mladena Pancića i prof. dr. sc. Mane Medića, a u sklopu kolegija Brand management, rješavali su tri poslovna slučaja poduzeća Bobi Snacks d.o.o. Riječ je o najstarijem proizvođaču slanih grickalica koji danas uživa status vrlo popularnog brenda.

Foto: Bookmark

Studenti su imali mogućnost rješavati tri poslovna slučaja: nadogradnja postojećeg branda, razvoj novog proizvoda i co–branding Bobi i Donna Vekić. U prosincu 2016. godine predstavile su ih Manuela Jurčević – voditeljica prodajnog asortimana BOBI i Jelena Žerjav – asistentica voditeljice prodajnog asortimana BOBI. Nakon opredjeljenja za rješavanje jednog od tri ponuđena, studenti su do veljače 2017. godine aktivno prikupljali primarne i sekundarne podatke koje su potom koristili za kreiranje inovativnih i kreativnih rješenja.

Završno izlaganje održano je u četvrtak, 9. veljače pred predstavnicima Bobi Snacksa. Svečana dodjela priznanja i proglašenje pobjednika održalo se 21. veljače na spomenutom fakultetu. Tri najuspješnija tima podijelila su nagradni fond od 9 000,00 kuna. Najuspješnije su bile Ines Čamić, Ivona Jakovac i Maja Potočki. Na drugom mjestu našle su se Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Treće mjesto osvojile su Anamaria Milković, Nora Ninković i Marijeta Škrlec.

Komentari na članak

Vezani članci

Švicarski grad Bergun

Promocija turizma na drugačiji način

Švicarski grad zabranio turistima fotografiranje

U gradiću Bergün snimanje fotografije slikovitog polja cvijeća ili pogleda s planine skupo će vas stajati. Ovaj je grad u istočnoj Švicarskoj uveo kazne za turiste koji fotografiraju.

Održan 5. Smart Caffe 1

Mala priča o velikim pričama

Smart Caffe: "Nađite stvar u kojoj ste dobri i u njoj budite najbolji"

Održao se peti Smart Caffe u organizaciji studentske udruge Bookmark. Uspješni Igor Medić okupio je brojne studente i podijelio s njima uzbudljive priče iz poslovnog svijeta.

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

One does not simply

FAK-ov Veliki filmski kviz

Prijavite se na 14. Veliki filmski kviz

Pridružite se 14. Velikom filmskom kvizu na kojem vas čekaju hrpa kvalitetnih pitanja i filmski alkoholne specijaliteti po akcijskim cijenama!

Igor Medić na Smart Caffeu

Smart Caffe

Igor Medić otkriva male tajne marketinške profesije

Novi Smart Caffe održat će se 11. svibnja u caffe baru Peppermint. Svoj poslovni put posjetiteljima će predstaviti uspješni osječki stručnjak.