Rješavanje poslovnih slučajeva

Osječki studenti Marketinga uspješno odgovorili na poslovne izazove Bobi Snacksa

EFOS i Bobi Snacks

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je svečana dodjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća Bobi Snacks d.o.o.

Nova godina donijela je novu uspješnu suradnju Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća Bobi Snacks d.o.o. Naime, Katedra za marketing već dugi niz godina ostvaruje slične suradnje s poslovnim subjektima u Republici Hrvatskoj. Razlozi su jednostavni – omogućavanje studentima da primjene znanje stečeno na fakultetu u praksi te da se povežu s potencijalnim budućim poslodavcima.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing pod mentorstvom doc. dr. sc. Mladena Pancića i prof. dr. sc. Mane Medića, a u sklopu kolegija Brand management, rješavali su tri poslovna slučaja poduzeća Bobi Snacks d.o.o. Riječ je o najstarijem proizvođaču slanih grickalica koji danas uživa status vrlo popularnog brenda.

Foto: Bookmark

Studenti su imali mogućnost rješavati tri poslovna slučaja: nadogradnja postojećeg branda, razvoj novog proizvoda i co–branding Bobi i Donna Vekić. U prosincu 2016. godine predstavile su ih Manuela Jurčević – voditeljica prodajnog asortimana BOBI i Jelena Žerjav – asistentica voditeljice prodajnog asortimana BOBI. Nakon opredjeljenja za rješavanje jednog od tri ponuđena, studenti su do veljače 2017. godine aktivno prikupljali primarne i sekundarne podatke koje su potom koristili za kreiranje inovativnih i kreativnih rješenja.

Završno izlaganje održano je u četvrtak, 9. veljače pred predstavnicima Bobi Snacksa. Svečana dodjela priznanja i proglašenje pobjednika održalo se 21. veljače na spomenutom fakultetu. Tri najuspješnija tima podijelila su nagradni fond od 9 000,00 kuna. Najuspješnije su bile Ines Čamić, Ivona Jakovac i Maja Potočki. Na drugom mjestu našle su se Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Treće mjesto osvojile su Anamaria Milković, Nora Ninković i Marijeta Škrlec.

Komentari na članak

Vezani članci

Uspjeh

Svijet marketinga

„Crowdfounding" u središtu pozornosti na ovogodišnjoj Market&NG konferenciji

Studentska udruga Bookmark, katedra za marketing EFOS-a i Adverta organiziraju Market&NG konferenciju. Trojac će na inovativan način dočarati studentima marketinške uspjehe.

Pepsi reklama

Inovativni Pepsi ponovno iznenađuje

Pepsi reklamom oduzeo dah prolaznicima

Pepsi Max ekipa ponovno je uspjela iznenaditi prolaznike nevjerojatno realnim projekcijama.

Projekt "POP"

Projekt „POP”

Promoviranje poduzetništva među studentima

Zagrebački studenti pozvani su da se prijave na natjecanje u sklopu projekta „POP”, koje promovira poduzetničku kulturu i promiče inovativno poduzetništvo. Mentorski će tim odabrati najbolje sudionike, koji će osvojiti vrijedne nagrade.

Kada bi muškarci zamijenili žene u reklamama

Stereotipi

VIDEO: Kada bi muškarci zamijenili žene u reklamama, to bi izgledalo ovako

Iako je urnebesno, također nas tjera na razmišljanje jer su stereotipi s kojima se susrećemo svaki dan toliko jaki da im se ne možemo othrvati.

http://iuri.uniri.hr/about-uniri/

Sveučilište u Rijeci

Izrazito pozitivan ishod Realizatora; nagrađeno 11 timova, a neki sudionici zaposleni

Studenti Sveučilišta u Rijeci koji su dobitnici nagrada za poslovna rješenja natjecanja „Realizator 2017" primili su svoje novčane nagrade, a i otvorili si vrata poslovnoj suradnji s poduzećima čije su slučajeve rješavali.