Projekt HSA

Online knjižica izbornih kolegija Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

HSA Knjižica izbornih kolegija

Knjižica je online pretraživač svih izbornih kolegija koje nudi Ekonomski fakultet, a ima ih 106 sa 16 različitih katedri. U njoj se mogu pregledavati i uspoređivati kolegiji prema broju ECTS-a, semestru i katedri kojima pripadaju.

Hrvatska studenska asocijacija već više od 20 godina nudi studentima „više od studiranja“.

Ova neprofitna, apoličtika studentska udruga, sa sjedištem na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, okuplja studente različitih zagrebačkih fakulteta u šest timova (Stručno usavršavanje, Ljudski potencijali, Međunarodna suradnja, Odnosi s javnošću, Financije, Kultura, zabava i sport) u uredništvu Managera, najvećeg studenskog poslovnog lista u Hrvatskoj.

Trenutno je aktualan njihov najnoviji projekt, knjižica izbornih kolegija EFZG-a. Knjižica je online pretraživač svih izbornih kolegija koje nudi Ekonomski fakultet, a ima ih 106 sa 16 različitih katedri. U njoj se mogu pregledavati i uspoređivati kolegiji prema broju ECTS-a, semestru i katedri kojima pripadaju.

Također nudi i mogućnost slaganja rasporeda i printanja prijavnog obrasca potrebnog za burzu izborih kolegija, čime je znatno olakšan cijeli proces upisa.    

HSA Printscreen Knjižice izbornih kolegija
 
HSA Printscreen Knjižice izbornih kolegija
 
 

Nakon što se prošle godine i sam uvjerio u kompliciranost istog, voditelj projekta Filip Carić odlučio je modernizirati cijeli sustav:

„Htjeli smo studentima omogućiti brži i lakši pristup svim podacima vezanim uz izborne kolegije. Podaci na stranicama i brošuri faksa nisu bili dovoljno dobro raspoređeni. S knjižicom, nakon par klikova, imate pred sobom izlistane sve potrebne informacije. Nakon što složite raspored i isprintate prijavni obrazac, ostavite ga na fakultetu i stvar je riješena. Nema više čekanja u redovima ili prepisivanja gomile podataka u prijavnicu na licu mjesta.“   

Opis kolegija na knjižici, osim navedenih kriterija, sadrži i nastavne ciljeve i plan programa, obaveznu literaturu, način polaganja kolegija, podatke vezane uz preduvjet upisa i ostale slične podatke. Martina Ramljak, koja je također dio šesteročlanog tima, ističe kako knjižica ima jednu jako bitnu razliku od podataka na službenim izvorima.

Naime, knjižica nudi i mogućnost komentiranja kolegija, čime studenti mogu jedni drugima biti od velike koristi u donošenju odluka oko upisa. Projekt su prepoznali i podržali mnogi profesori Ekonomskog fakulteta, kao i Dekanat.    

Više o knjižnici saznajte na web stranici ili na Facebooku.

Komentari na članak

Vezani članci

Ekonomski fakultet II

95. godišnjica Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Dan informacijske tehnologije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu

Dan informacijske tehnologije organizira Katedra za informatiku povodom proslave 95. godišnjice Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Zgrada

Ekonomski fakultet i Europska komisija pozivaju

Poslušajte predavanje o izazovima u EU

Ludolf Van Hasselt, predstavnik Glavne uprave za komunikacije u Europskoj komisiji, održat će predavanje o izazovima najveće europske integracije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. S obzirom na njegovo bogato iskustvo, pozivaju se studenti da se pridruže, 4. veljače u 11h.

Ekonomski fakultet II

Financial Literacy in Practice

Ako ne baratate najbolje financijskim terminima, prijavite se na radionicu i osvojite nagrade!

Cilj projekta je financijsko opismenjavanje studenata, a trenutno su otvorene prijave za subotu, 16. svibnja.

50. godina Seminara - grupna

Obljetnica rada

Proslavljeno pola stoljeća Seminara za matematičko programiranje i teoriju igara

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu obilježeno je pola stoljeća Seminara za matematičko programiranje i teoriju igara. U svečanom ozračju, voditelji i polaznici Seminara prisjetili su se bogate prošlosti.

Ekonomski fakultet

Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.