ESTIEM Times Case Study natjecanje

Od radionice do puta u Ankaru

Time Case Study

„TIMES CASE STUDY COMPETITION“ je natjecanje na kojem mogu sudjelovati svi studenti bilo kojeg fakulteta raspodijeljeni u timove od 3 do 4 natjecatelja.

Studentska organizacija ESTIEM koja povezuje studente, ali i institucije diljem Europe na području industijskog inženjerstva i menadžmenta, 11. siječnja 2014. u 10:00 sati, u prostorijama Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu organizira TIMES CASE STUDY NATJECANJE 

TIMES CASE STUDY COMPETITION“ je natjecanje na kojem mogu sudjelovati svi studenti bilo kojeg fakulteta raspodijeljeni u timove od 3 do 4 natjecatelja. Studenti koji nemaju svoj tim, a žele se natjecati mogu se prijaviti i na samom natjecanju će im biti dodijeljen tim. 

Cilj TIMES CASE STUDY COMPETITION-a je na dan natjecanja, u određenom roku, riješiti određeni problem te ga na engleskom jeziku prezentirati stručnom žiriju. Stručni žiri  odlučuje o pobjedniku koji će dobiti priliku sudjelovati na polufinalu koje će se održati u Ankari (TURSKA), a pobjednici finala „TIMES“ natjecanja dobivaju titulu najboljih studenata inženjerstva Europe.

Prije natjecanja organizirana je radionica na kojoj će studenti saznati sve o case study-u. Radionica, na kojoj će stručni treneri iz Beograda prenijeti svoje znanje o rješavanju case study-a, održati će se 20. prosinca u 10 sati u prostorijama Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu.

Svi zainteresirani se na natjecanje mogu prijaviti slanjem e-maila na adresu times@siim.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.