ESTIEM Times Case Study natjecanje

Od radionice do puta u Ankaru

Time Case Study

„TIMES CASE STUDY COMPETITION“ je natjecanje na kojem mogu sudjelovati svi studenti bilo kojeg fakulteta raspodijeljeni u timove od 3 do 4 natjecatelja.

Studentska organizacija ESTIEM koja povezuje studente, ali i institucije diljem Europe na području industijskog inženjerstva i menadžmenta, 11. siječnja 2014. u 10:00 sati, u prostorijama Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu organizira TIMES CASE STUDY NATJECANJE 

TIMES CASE STUDY COMPETITION“ je natjecanje na kojem mogu sudjelovati svi studenti bilo kojeg fakulteta raspodijeljeni u timove od 3 do 4 natjecatelja. studenti koji nemaju svoj tim, a žele se natjecati mogu se prijaviti i na samom natjecanju će im biti dodijeljen tim. 

Cilj TIMES CASE STUDY COMPETITION-a je na dan natjecanja, u određenom roku, riješiti određeni problem te ga na engleskom jeziku prezentirati stručnom žiriju. Stručni žiri  odlučuje o pobjedniku koji će dobiti priliku sudjelovati na polufinalu koje će se održati u Ankari (TURSKA), a pobjednici finala „TIMES“ natjecanja dobivaju titulu najboljih studenata inženjerstva Europe.

Prije natjecanja organizirana je radionica na kojoj će studenti saznati sve o case study-u. Radionica, na kojoj će stručni treneri iz Beograda prenijeti svoje znanje o rješavanju case study-a, održati će se 20. prosinca u 10 sati u prostorijama fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu.

Svi zainteresirani se na natjecanje mogu prijaviti slanjem e-maila na adresu times@siim.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.