Primjer dobre prakse programa Mladi na djelu

Nedugo nakon Posebne Rektorove nagrade, Studentski.hr dobio još jedno priznanje

Agencija za mobilnost i programe EU

Nedugo nakon što je projekt Studentski.hr dobio posebnu Rektorovu nagradu, stiglo je još jedno priznanje koje pokazuje da se trud mladih ljudi koji vrijedno rade - zaista isplati. Ovog puta, riječ je o priznanju Agencije za mobilnost i programe Europske Unije, a detalje pročitajte u tekstu.

Nedugo nakon što je projekt Studentski.hr dobio posebnu Rektorovu nagradu, stiglo je još jedno priznanje koje pokazuje da se trud mladih ljudi koji vrijedno rade - zaista isplati. Ovog puta, riječ je o priznanju Agencije za mobilnost i programe EU koja je kao primjer dobre prakse, kada su u pitanju provođenje aktivnosti i odgovornost prema dobivenim financijski sredstvima, predložila Studentski.hr

Naime, Agencija za mobilnosti i programe EU, unutar programa Mladi na djelu, financijski je potpomagala projekt u razdoblju od 1. svibnja 2013. do 1. svibnja 2014. godine. Nakon evaluacije završnog izvješća, voditeljima projekta kao i svim sadašnjim i bivšim suradnicima, uputili su čestitke. 

Čestitke voditeljima projekta na pomnom nadzoru svih aspekata provođenja projekta i odličnoj organizacijskoj vještini osobito vidljivoj u postavljanju nove organizacije i izradi organigrama; motivaciji suradnika dodjeljivanjem nagrada na mjesečnoj bazi i društvenoj osjetljivosti uključivanjem osobe s invaliditetom u rad portala te naposljetku na rezultatu prema kojem 45% ukupne studentske populacije posjećuje portal.

Nekolicina mladih ljudi, predvođena dvojicom studenata FER-a, pokrenula je studentski portal osmišljen kao središnje mjesto distribucije različitih informacija koje su važne za studente: mjesto na kojem će studenti moći pronaći najvažnije informacije vezane za studentski život (oglasne prostore, otvorene poslove, profile studentskih udruga, projekte, popis studentskih institucija sa svim podacima, informacije vezane uz programe, stipendije, prakse i studiranje u EU i sl.), ali i mjesto na kojem će moći stavljati i preuzimati skripte, predavanja, nastavne sadržaje i sl.

Provođenjem nekoliko kampanja putem različitih kanala, a u cilju promocije portala (oglasi, plakati, letci, Facebook kampanje, newsletteri, videoklipovi i slično), ostvarena je odlična vidljivost mjerljiva brojem posjetitelja, registriranih korisnika te regrutiranim brojem suradnika koji je na kraju projekta iznosio 136. Ozbiljan odnos prema projektu i dobro vođena medijska kampanja rezultirala je partnerstvom s najznačajnijim studentskim udrugama (eSTUDENTa, AISEC-a, Studenti za studente Split...), privlačenjem medijskih partnera poput Tportala, TV Studenta, ICT Businessa (poslovni portal ICT industrije), ali i potporom Studentskog zbora koji je osigurao dodatna financijska sredstva.

Koncept održivosti portala temelji se na volontiranju koje velikom broju mladih omogućuje sudjelovanje u radu portala, a samim time i skupljanje dragocjenog iskustva. Neprestano uključivanje novih suradnika osigurava svježinu i nove ideje.

Ovim putem zahvaljujemo se Agenciji za mobilnost i programe EU na potpori koju su iskazali projektu, a svima vama poručujemo da se informirate o mogućnostima koje Agencija nudi te da sami krenete u ostvarivanje projekata koji će vam donijeti odlična iskustva i mnogo novih poznanstava. 

Komentari na članak

Vezani članci

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!