Europska komisija poziva na sudjelovanje

Natjecanje u pisanju: „What does an enlarged EU mean to you?“

Natjecanje Europske komisije u pisanju članka

Ako imate između 15 i 25 godina, iskoristite priliku i napišite članak u kojemu ćete odgovoriti na zadana pitanja i iznijeti svoje mišljenje.

2014. godine Europska unija obilježava dvije važne godišnjice: 100 godina od početka Prvog svjetskog rata i 10 godina od najvećeg proširenja Europske unije s čak deset novih zemalja-članica.

Europska unija sada je okrenuta zemljama koje su potencijalne članice: Albanija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Island, Kosovo, Crna Gora, Srbija i Turska.

Europska komisija želi saznati kakvo stajalište mladi ljudi imaju o dva pitanja:

- što današnja Europska unija, sa svojih 28 članica, može naučiti iz prošlosti kako bi poboljšala svoju budućnost?

- što proširenje Europske unije znači vama?

Ako imate između 15 i 25 godina, iskoristite priliku i napišite članak u kojemu ćete odgovoriti na ova pitanja i iznijeti svoje mišljenje. Članci trebaju imati maksimalno 700 riječi. Svoj članak možete poslati e-mailom na adresu: write@media-consulta.com, preko Facebooka ili poštom:

media consulta International Holding AG
Attn: Rachel Harding
Wassergasse 3
10197 Berlin
Germany

Članci se primaju do 11. svibnja, a natječete se za put u Bruxelles ili e-čitač. Dodatne informacije saznajte na stranicama Europske komisije.

Komentari na članak

Vezani članci

zadarske_košarkašice

Međunarodni studentski turnir u Moskvi

Košarkašice Sveučilišta u Zadru osvojile zlato

Zadranke su u finalu igrale protiv momčadi Sveučilišta USEK iz Bejruta. U utakmici, u kojoj su obje ekipe pokazale visoku kvalitetu igre, Zadranke su bile nadmoćnije.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.