Zlatni indeks

Natječaj koji nagrađuje one koji doprinose studentskom životu

Jasna Ožanić

Raspisan je natječaj za poduzeća koja svojim djelovanjem poboljšavaju obrazovanje studenata.

Studentska udruga eSTUDENT raspisala je natječaj Zlatni indeks namijenjen poduzećima koja su svojim djelovanjem doprinijela boljem studentskom životu i obrazovanju. U natječaju, na koji se mogu prijaviti sva poduzeća koja su djelovanjem na području studentskog obrazovanja poboljšali isto, mogu sudjelovati do 16. veljače 2014. godine

Inače, natječaj se održava već četvrtu godinu za redom, i to uz potporu zagrebačkog Sveučilišta, Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te predsjednika Republike Hrvatske, ali ove će se godine prvi put održati na nacionalnoj razini. To znači da će o svim pobjednicima natječaja odlučivati predstavnici svih sedam hrvatskih Sveučilišta. Cilj je samog projekta podizanje razine obrazovanja te povećanje uloge privatnih poduzeća u životu studenata kroz ulaganje u obrazovanje.

Nagrade će biti dodijeljene 13. ožujka 2014. godine u Hypo Centru, a sve informacije o natječaju mogu se pronaći na stranici projekta Zlatni indeks.

Komentari na članak

Vezani članci

Google Analytics

Google Analytics Academy

Prijavite se na Google Analytics akademiju

Ako želite naučiti nešto više o Google Analyticsu, iskoristite ovu priliku i sudjelujte u besplatnoj online edukaciji koja počinje 11. ožujka.

https://pixabay.com/en/business-computer-office-laptop-3370832/

Projekt „Iskustvo zlata vrijedi" otvorio je poziv za prijave

Studentska praksa za studente slabijeg imovinskog statusa i one s teškoćama

Poslovni dnevnik i Večernji list organiziraju projekt „Iskustvo zlata vrijedi". Prijave traju do 15. lipnja, a u nastavku možete saznati sve potrebne informacije o samom projektu i načinu prijave.

Rovinj photodays

Međunarodni natječaj suvremene fotografije

„Rovinj Photodays" 2014.

Ovogodišnji natječaj je internacionalnog karaktera i otvoren je za sve fotografe suvremene fotografske scene.

Holiwork, naslovna

Inovativni hrvatski projekt

Zahvaljujući „Holiworku“, milenijalci iz cijelog svijeta stvarat će u Šibeniku

– „Holiwork" cilja na „work hard enjoy hard" mlade profesionalce koji obožavaju to što rade, ali koji uz posao traže i druge užitke. To su ljudi koji biraju gradove prema kafićima, na kavu nose laptop, a radno vrijeme ne poznaju. – ističe Boris Šurija.

Coca Cola traži pripravnike

Uči, zalaži se, iskaži se!

Postani dio „Coca-Cola” tima

Kako stoji u najavi na web-stranici „Coca-Cole”, ukoliko ste mladi i želite raditi s vrhunskim stručnjacima, sada je vrijeme da se prijavite! Možda „Coca-Cola” traži baš tebe!