Profesionalno usavršavanje

Najbolja prilika za ljetnu studentsku praksu u Coca-Coli HBC Hrvatska

Coke Summership

Coca-Cola HBC Hrvatska Coke Summership ljetnom praksom studentima omogućuje da steknu pravo poslovno iskustvo, iskoriste svoje potencijale i profesionalno se usavrše. Prijaviti se mogu studenti svih sveučilišta, viših i visokih škola u Hrvatskoj do 29. travnja.

Coca-Cola HBC posluje diljem svijeta, od Irske do Tihog oceana na istoku Rusije, od arktičkog kruga na sjeveru do Nigerije na jugu, a već godinama je među poželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj. 

Uvijek u potrazi za talentima, Coca-Cola HBC Hrvatska kroz Coke Summership ljetnu praksu studentima omogućuje da steknu pravo poslovno iskustvo, iskoriste svoje potencijale i profesionalno se usavrše. Prijaviti se mogu studenti svih sveučilišta, viših i visokih škola u Hrvatskoj, a praksa će se u razdoblju od 17. lipnja do 26. srpnja odvijati u uredima tvrtke u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Splitu i drugim hrvatskim gradovima.

Nakon postupka odabira kandidata koji se sastoji od mrežnog testa, psihometrijskog ispitivanja te intervjua, ukupno će 30 kandidata dobiti priliku za praksu tijekom koje će raditi na vlastitom projektu pod vodstvom mentora. Tri dana u tjednu bit će posvećena radu na projektu, a preostala dva studenti će sudjelovati na predavanjima i radionicama koje će voditi vrhunski stručnjaci Coca-Cole HBC i poslovnih organizacija s kojima tvrtka surađuje.

Tijekom šest tjedana polaznici će imati priliku stjecati vještine upravljanja projektima i prezentacijske vještine, usavršavati poslovnu komunikaciju, učiti kako učinkovito upravljati vremenom te stjecati još mnogo vještina nužnih za razvoj uspješne karijere. Svi koji uspješno završe program, dobit će potvrdu o završenoj praksi i ući u bazu za moguće buduće zaposlenike Coca-Cole HBC Hrvatska.

Program Coke Summership nudi dragocjeno iskustvo svim ambicioznim mladim ljudima spajajući izobrazbu i radionice, rad s mentorima te stvarno poslovno iskustvo. Prijavi se i ti za sudjelovanje u programu već danas i osjeti okus uspjeha, poleta i timskog rada! Prijave se zaprimaju na poveznici do 29. travnja.

Komentari na članak

Vezani članci

Pokloni pexels

Blagdansko darivanje

Kako pronaći savršen poklon, k tome i besplatan?!

Mučiš muku s pronalaskom savršenog poklona za prijatelja, dečka, curu, obitelj, ma... bilo koga?! Znamo, i nama je bilo tako dok nismo shvatili kako pristupiti tomu uistinu kompliciranom procesu, ali ono još važnije, kako te iste poklone dobiti besplatno! Iako se može činiti kao san, znanje što ćeš napokon kupiti prijatelju i činjenica kako će to netko drugi platiti ovaj su put stvarnost!

Sanja Ostroški

Fakultet organizacije i informatike

Zahvaljujući Inicijativi privatnog sektora za mlade studenti spremniji za tržište rada

Na predstavljanju Inicijative privatnog sektora za mlade sudjelovao je velik broj poslodavaca i studenata. Izneseni su zaključci o potrebnim koracima kako bi se smanjio jaz između poslovnog sektora i akademske zajednice, nezaposlenost te kako bi se zahtjevi tržišta uskladili s kadrovima koji završavaju svoje visokoškolsko obrazovanje.

"Event Management Contest" uspješno priveden kraju

„Event management contest”

Proglašeni pobjednici natjecanja Coca-Cole i udruge eSTUDENT

– Zbog velike konkurencije osjećali smo dozu nesigurnosti, no trudili smo se biti što kreativniji i originalniji te smo se nadali da će žiri to prepoznati. Organizacija natjecanja bila je na visokoj razini, a uvelike su nam pomogle dodatne konzultacije i suradnja s Coca-Colinim menadžerom za upravljanje robnim markama. Vjerujemo da će nam ovo iskustvo biti odlična odskočna daska i ulazak u pozadinu nečeg velikog, nečega u čemu se kao studenti nemamo prilike okušati. – ponosno su izjavili pobjednici natjecanja Nedeljko i Petra.

Coca-colina podrška mladima, 4. krug

Obrazovni programi

Coca-Cola uči mlade životnim i poslovnim vještinama

– Mlada osoba koja je tek završila fakultetsko obrazovanje i prvi se put susreće s tržištem rada vrlo teško uspijeva steći uvid u to koje vještine i znanja treba unapređivati. Coca-Cola HBC Hrvatska, kao istaknuti poslodavac, to je izvrsno prepoznala. – istaknula je Katarina Lehpamer.

https://www.flickr.com/photos/ileohidalgo/12330446194

Na današnji dan

Nekoć prodana za 1750 dolara, a danas vrijedi više od 57 milijardi

Prva godina Coca-Cole bila je mizerna s obzirom na to da se u prosjeku prodavalo samo devet čaša dnevno, no John Stith Pemberton vjerovao je da će njegov napitak postati popularan i bio je u pravu!