Završeno edukativno natjecanje Mozgalo

Mozgalo: Hrvatski studenti pronašli najbolje pivo i osvojili nagrade

Pobjednici Mozgala

Saznajte tko su pobjednici edukativnog studentskog natjecanja "Mozgalo" te kako su oni rudarenjem podataka otkrili koje je pivo najbolje na svijetu.

Studentsko edukativno natjecanje u popularnom rudarenju podataka (eng. Data Mining) po imenu Mozgalo, u organizaciji jedne od najaktivnijih studentskih udruga eSTUDENT, dočekalo je svoj rasplet u ponedjeljak, 2.6., na Matematičkom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu.

Tema ovogodišnjeg Mozgala bila je pronaći najbolje pivo na svijetu koristeći najbolju metodu rudarenja podataka. Šest timova koji su ušli u finalnu fazu natjecanja predstavilo je kratkim prezentacijama svoja rješenja i rezultate data mininga, a najbolja 3 odnijela su vrijedne nagrade.

Također, publici i natjecateljima obratili su se i ovogodišnji partneri natjecanja: Poslovna inteligencija (Platinum partner) i Zagrebačka banka (srebrni partner). Zagrebačka banka je predstavila i vlastiti data mining sektor.

Natjecanje Mozgalo održano je po prvi puta ove godine Od ukupno 34 prijavljena tima u finalnu fazu natjecanja ušlo je šest najboljih, a na završnici natjecanja proglašena su tri najbolja tima; prvo mjesto i 8000 kn osvojio je tim Neuroni (Dominik Tomičević, Ivan Borko, Marko Budiselić), drugo mjesto i 4000 kn pripalo je timu Pivo i to (Anto Čabraja, Hermina Petrić Maretić, Anamarija Fofonjka), a treće mjesto i 2000 kn osvojio je tim Bijeli betmen (Martin Tutek, Martin Miličić, Matija Ilijaš).

Pobjednički tim Neuroni, koristio je samo jednu od metoda data mininga i ispitivanjem tržišta i potrošača došao do podatka da je najbolje pivo na svijetu nizozemsko pivo Grolsch. Ovdje možete vidjeti i aplikaciju koju je izradio pobjednički tim te trenutno stanje ljestvice najboljeg piva na svijetu.

Mozgalo studentima pruža edukaciju i stjecanje praktičnih znanja iz područja statistike, matematike, računalnih znanosti i primjenjenih industrija, potiče studente na analitičko razmišljanje i samostalno razvijanje kreativnih riješenja stvarnih problema kojima se susrećemo. studenti se sudjelovanjem u natjecanju povezuju sa ostalim proaktivnim i ambicioznim studentima te tako dolaze korak bliže pretvaranju svoje kreativne ideje u uspješan poduzetnički projekt, baš kao i u ostalim natjecanjima eSTUDENTa.

Komentari na članak

Vezani članci

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

Vip alumni prva generacija

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vip alumni je super prilika nakon fakulteta – prijavi se i ti!

„Vip alumni program sam je po sebi genijalno osmišljen – od samog starta u vidu eliminacijskih krugova, preko rada u struci nakon fakulteta, međunarodnog iskustva, hrpe treninga pa do samog kraja te dodjele preporuka i diploma.“

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.