Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Djevojka u vlaku

"Zašto ostati u Hrvatskoj?"

Velike kompanije o prednostima ostanka u Hrvatskoj na Youth Speak Forumu

U četvrtak 12. studenog u zagrebačkom hotelu Westin održao se Youth Speak Forum u organizaciji AIESEC-a. Kroz predavanja i radionice, studentima različitih profesionalnih usmjerenja ukazivalo se na prednosti ostanka u Hrvatskoj.

Bezvoljnost

Krajnje je vrijeme za odrastanje

Navike koje morate promijeniti prije tridesete

U redu, ova brojka trideset u naslovu članka nije tako zloćudna kako zvuči. Ali nije ni tako daleko! S obzirom na to da smo svake godine sve stariji, pravo je vrijeme za promijeniti životni način i sretnije dočekati tridesete!

Projekt „72 sata bez kompromisa“ - logo

„72 sata bez kompromisa“

Sudjelujte u međunarodnom volonterskom projektu!

Uključite se u projekt „72 sata bez kompromisa“ i odvojite 72 sata svoga života kako biste živote drugih učinili boljima!

Postani dio tima

Prijavi se i stekni vrijedna znanja i iskustva!

Start-Up udruga prima nove članove

Jedna od najaktivnijih udruga za mlade regrutira nove članove. Za članstvo u udruzi mogu se prijaviti studenti svih fakulteta u RH, koji će tako imati priliku sudjelovati u realizacijih postojećih i osmišljavanju novih projekata.

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!