Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Klub mladih Split zapošljava

Udruga mladih

Klub mladih Split zapošljava voditelja programa

Splitski Klub mladih je u potrazi za novim voditeljem, odnosno voditeljicom. Prijave se primaju do 17. veljače.

OTP banka

Velika potpora studentima i mladima

OTP banka podupire portal Studentski.hr

OTP banka, prepoznavanjem uspješnih projekata i usmjerenošću na mlade, veliki je poticaj studentima koji radom i volontiranjem postižu vrhunske rezultate tijekom studiranja.

ReCOM FSB - 2015. cover

ESTIEM Zagreb

Studenti FSB-a održali Balkan ReCOM 2015.

Studenti Fakulteta strojarstva i brodogradnje, koji su dio međunarodne studentske organizacije ESTIEM, prošlog su tjedna bili domaćini još jednog uspješnog međunarodnog/regionalnog projekta Balkan ReCOM 2015.

Predstavljanje istraživanja o (ne)odgovornom spolnom ponašanju u Info zoni

Reproduktivno zdravlje mladih grada Splita

Predstavljanje istraživanja o (ne)odgovornom spolnom ponašanju

Provedeno je istraživanje o reproduktivnom zdravlju Splićanki i Splićana. U Info zoni će se u ponedjeljak, 15. veljače predstaviti rezultati.

Projekt „Koš za koš“

Otvorenje igrališta na zadarskom Bilom Brigu

Sretni osmijesi na novoobnovljenom igralištu u projektu „Koš za koš“

Nacionalni projekt „Koš za koš“ tvrtke S Event predao je Zadranima prvo obnovljeno igralište na Bilom Brigu s ciljem povratka mladih na sportske terene te, u konačnici, izgradnje zdravijeg i sretnijeg društva.