Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Ekonomski fakultet

Financial Literacy in Practice

Edukacija o financijskoj pismenosti za sve studente

Prijaviti se mogu svi studenti Sveučilišta u Zagrebu, a nakon završetka edukacije sudionici će biti nagrađeni certifikatom o pohađanju, edukativnim materijalima i Cinestar darovnim kuponom.

Tečaj hrvatskoga znakovnog jezika

Čakovec, Osijek, Split, Varaždin, Vinkovci i Zagreb

Otvorene prijave za tečaj hrvatskog znakovnog jezika

Hrvatska udruga gluhoslijepih osoba Dodir otvorila je prijave za tečaj hrvatskog znakovnog jezika 2015/2016 u šest hrvatskih gradova. Prijave se primaju do 4. listopada 2015., a prijaviti se mogu svi zainteresirani građani, bez obzira na dobnu skupinu kojoj pripadaju.

Labaratorij ideja 2015

Promijeni život mladih

Budi laborant ideja za bolji život mladih

Smatrate da imate odlične ideje kako pomoći mladima? Dosta vam je samo kukanja kako nema nade u bolju budućnost? Laboratorij ideja idealna je prilika da pomognete mladima.

AZVO

Agencija za znanost i visoko obrazovanje

Dvogodišnji projekt „HRMinHE“ jača konkurentnost visokih učilišta

Kroz projekt Agencije za znanost i visoko obrazovanje vrijedan više od 240 tisuća eura izradit će se nekoliko dokumenata i alata koji će biti korisni zemljama uključenima u projekt te europskim visokim učilištima.

SAD

"Benjamin Franklin Transatlantic Fellows Summer Institute"

Jednomjesečni program u SAD-u omogućuje bolje upoznavanje američke kulture

Mladi u dobi od 16 do 18 godina pozvani su da se prijave na jednomjesečni program "Benjamin Franklin Fellows Summer Institute" u SAD-u. Kroz radionice, rasprave i prezentacije naučit će više o američkoj kulturi i načinu života.