Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Bez veze nije bezveze 2016

Udruga eStudent

Projekt „Bez veze nije bezveze” potiče mlade na borbu protiv korupcije

Ovaj je projekt namijenjen ponajprije mladima, studentima, srednjoškolcima, ali i ostatku akademske zajednice. Njime se pokušava potaknuti mlade na raspravu o korupciji i mogućnostima zapošljavanja na osnovu vlastitog truda, a ne korisnih poznanstava.

Seasplash

Seasplash platforma u Puli

Seasplash Platforma #9 i prijave na besplatnu edukaciju VisuaLab/EduSplash

Kako domaćini grada Pule ne bi utonuli u zimski san, Seasplash platforma organizirala je bogati glazbeni program od 12. do 31. prosinca.

MAGfestival

Međunarodni festival komorne glazbe

Sedmi MAGfestival u Split dovodi nagrađivane europske i hrvatske komorne sastave i glazbenike

Ovogodišnji MAGfestival donosi pet koncerata vrhunskih komornih sastava iz zemlje i inozemstva. Posjetitelji imaju priliku čuti i mlade glazbenike sa šireg splitskog područja koji tek traže svoju afirmaciju.

Skills Creator

Udruga Put do uspjeha okončala još jedan program

Uspješno okončan besplatni program osobnog i profesionalnog razvoja „Skills Creator”

Program, koji se održavao pet dana, bavio se temama osobnog razvoja, profesionalnog usmjeravanja i smjera razvoja karijere, timskog rada i izgradnje odnosa, komunikacijskih vještina te pripreme za (prvi) posao.

Rast nezaposlenosti u Hrvatskoj

Udruga Igra protiv nezaposlenosti mladih

Besplatna edukacija za nezaposlene mlade o stjecanju kompetencija

Na edukaciju se mogu prijaviti nezaposleni između 18 i 29 godina starosti.