Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Ostati u Hrvatskoj - kako i zašto?

Konferencija o aktualnom društvenom problemu

Svjetski savez mladih nudi smjernice za sprečavanje kontinuiranog iseljavanja

Kontinuirani odlazak mladih ljudi iz države jedan je od gorućih problema današnjice. Donosimo vam najvažnije zaključke konferencije "Ostati u Hrvatskoj: kako i zašto?"

Najava ljetne romanse

„Studentologija: zavodljive istine o ljubavnim navikama“

Povjerite nam je li more krivo za vašu ljetnu romansu

Dok maštate o ljetu, prisjetite se ljetnih romansi i odgovorite na pitanja četvrte ankete u sklopu našeg velikog studentskog istraživanja o ljubavi.

Vip alumni program

Vip alumini program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Nakon uspješno provedenog prvog izdanja programa Vip alumni, koji je za većinu od 11 polaznika rezultirao zaposlenjem u Vipnetu i drugim kompanijama, pokreće se natječaj za drugu generaciju. Ove godine tako će čak 24 mladih visokoobrazovanih kandidata koji su diplomirali u 2015. dobiti priliku steći prvo radno iskustvo.

 Povezivanje gradova sa sveučilištima u projektu Europska prijestolnica kulture

Dubrovnik, Rijeka i Osijek kandidirani za Europsku prijestolnicu kulture

Povezivanje gradova sa sveučilištima u projektu Europska prijestolnica kulture

Cilj partnerstva između gradova kandidata i njihovih sveučilišta jest uspostavljanje dugoročne suradnje koja će omogućiti šire razumijevanje načina na koje kultura može doprinijeti razvoju grada.

Find job

Prijave u tijeku

„Preuzmi odgovornost za budućnost – misli i radi PODUZETNO!“ – edukacija uz mogućnost zaposlenja

Projekt se provodi s ciljem smanjivanja nezaposlenosti i poticanja mladih na preuzimanje aktivne uloge na tržištu rada u Splitsko-dalmatinskoj županiji, i to podizanjem razine znanja, vještina i svijesti mladih o mogućnostima samozapošljavanja i razvijanju poduzetništva.