Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi. Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

OTP banka

Velika potpora studentima i mladima

OTP banka podupire portal Studentski.hr

OTP banka, prepoznavanjem uspješnih projekata i usmjerenošću na mlade, veliki je poticaj studentima koji radom i volontiranjem postižu vrhunske rezultate tijekom studiranja.

Aleja prvašića

Prvoškolci u Jastrebarskom sadili stabla

Hrvatska dobila prvu „Aleju prvašića“ – jedinstveni projekt koji se uskoro pokreće u cijeloj Europi

„Aleja prvašića“ otvorena je u Jastrebarskom, prvom gradu ovog iznimno kreativnog projekta. Cilj je da svaki prvi razred u Hrvatskoj do 2020. godine ima svoje stablo u ovom projektu.

Zlatni indeks 2016

Udruga eStudent

Studenti ocjenjuju i nagrađuju poduzeća projektom „Zlatni indeks“

Zlatni indeks projekt je u kojemu su poduzeća koja su pridonijela kvalitetnijem studentskom životu, obrazovanju i stručnom usavršavanju studenata nagrađena jedinstvenom nagradom na području Republike Hrvatske, ali i šire.

Muzička akademija

Nova akademska godina u zgradi na Trgu maršala Tita

Nova zgrada Muzičke akadamije

Nakon skoro 100 godina čekanja, muzičari su dobili vlastitu zgradu od 12 000 četvornih metara. Realizacija ovog projekta košta 210 milijuna kuna, a po pola financiraju Grad i država.

Brandenburška vrata

Projekt Erasmus+

Priključite se projektu „Labor” i besplatno otputujte u Berlin

Projekt „Labor” kazališnim će pristupom pristupiti temama anticiganizma i izgradnje romskoga identiteta. Priključite se, upoznajte druge kulture i običaje i otputujte u Berlin.