Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi. Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Promocija studenata

Izvješće Europske komisije o životu mladih Europe

U Europi sve više mladih sa sveučilišnom diplomom, Hrvatska slijedi trend

Unatoč povećanju broja mladih sa završenim studijem, u Europi je sve više onih koji vrlo rano prekinu školovanje. Također, europski srednjoškolci pokazuje slabe rezultate u području čitalačke i matematičke pismenosti i prirodoslovlja.

Klub za mlade Zagreb

Klub za mlade Zagreb

Prijavite se na besplatne radionice

U Klubu za mlade Zagreb održavaju se besplatne radionice raznih tematika. Saznajte kako napisati životopis i motivacijsko pismo, uključite se na dramske radionice, saznajte ponešto i o legalizaciji marihuane. Prijave su u tijeku za sve radionice.

Ljetni posao

Radno ljeto

7 tipičnih ljetnih poslova i sve njihove čari

Diplomirani ekonomisti postaju konobari, informatičari iznajmljuju jet-skije, a pravnici apartmane. Bacimo pogled na najčešća i najzanimljivija zanimanja s kojima se susrećemo u turističkoj sezoni.

Dan karijera

Dan karijera Sveučilišta u Dubrovniku

Mladi, obrazovani stručnjaci potrebni su tržištu rada

- Studenti, pitajte poslodavce što vam mogu ponuditi osim plaće i okrenite razgovor za posao u svoju korist. - zaključio je panel-diskusiju Krešimir Macan.

Plural+ naslovna

PLURAL+ Youth Video Festival 2016.

Snimi video, osvoji 1000 dolara i put u New York

PLURAL+ poziva sve mlade osobe da pošalju svoje originalne i kreativne video uratke na temu migracije, raznolikosti i društvene uključenosti do 29. svibnja 2016.