Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Andrey Shtylenko

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Mladi su sve svjesniji da je cjeloživotno obrazovanje najbolje jamstvo uspješne karijere. Potvrđuje to istraživanje koje je ruski poduzetnik i predavač, Andrey Shtylenko, proveo među mladima u dobi od 25 do 40 godina u Zagrebu, Rijeci i Splitu. U Zagrebu je za cjeloživotno obrazovanje zainteresirano 25, u Rijeci 20, a u Splitu 15 posto mladih.

- Oduševljen sam činjenicom koliko različit stav o obrazovanju imaju mladi u odnosu na njihove roditelje. Za većinu ljudi starije generacije na ovim prostorima obrazovanje je završavalo stjecanjem fakultetske diplome. Današnji mladi svjesni su da ona za uspješnu karijeru nije dovoljna i spremni su formalno obrazovanje nadograđivati novim znanjima i vještinama.- kazao je Andrey Shtylenko.

Istraživanje je proveo nakon niza predavanja koje je u Hrvatskoj održao mladima koji su kretali u poduzetništvo te pilot projekta za unapređenje karijere na kojem je proljetos u Splitu sudjelovalo dvadesetak ljudi. Zahvaljujući edukaciji Andreya Shtylenka oni su prepoznali svoje talente, naučili kako ih iskoristiti te stekli znanja i vještine neophodne za uspjeh na tržištu rada. Primjerice, Neven Katić specijalizirao se za dizajn plakata i upravo priprema svoju prvu izložbu, Zorica Radunić postala je financijski savjetnik za udruge, a Vicenco Tarabene otvorio praonicu rublja Cash & Peri.

Na temelju istraživanja te iskustva stečenog pri radu s mladima u Hrvatskoj, Shtylenko je osmislio novi edukacijski program CareerStarters koji će se u Splitu i Rijeci održavati od sredine studenoga. Tijekom tečaja polaznici prepoznaju svoje talente i kvalitete te se pod mentorstvom, koje spaja teoriju i praksu iz različitih područja neophodnih za uspješnu karijeru, razvijaju u željenom smjeru. To podrazumijeva, među ostalim, svladavanje prezentacijskih vještina te osnova marketinga i ekonomije općenito. Posebno važno područje poduke je razvoj konkretnog proizvoda, formiranje njegove cijene i stvaranje plana osvajanja tržišta. Dodatne informacije o projektu mogu se pronaći na službenim mrežnim stranicama.  

 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Neparožderi

Motovun Film Festival

Odlični filmovi za mlade na Buzz@teenu

Motovun Film Festival u Buzetu pretpremijerno prikazuje tri naslova iz svog glavnog programa, a za mlade priprema čak devet hrvatskih i stranih filmova uz gostovanja koja će zasigurno razveseliti i malu i veliku publiku.

Vjetrenjača

Radionica ministra Zmajlovića

Radionica za studente - Održiva Hrvatska

U suradnji s Ministarstvom zaštite okoliša i Fondom za zaštitu okoliša održat će se radionica o projektima vezanim za energetsku učinkovitost i održivo gospodarenje otpadom.

Spajanje studenata s poslodavcima - Inchoo

Kako do posla?

INTERVJU: „Studenti, uključite se u rad studentskih udruga, pokrenite neki vlastiti projekt i volontirajte!“

Pročitajte kako s perspektive studenta, s jedne strane, i poslodavca, s druge, što bolje konkurirati na tržištu rada i istaknuti se u masi.

Smjehotres 2017.

Stand up komedija

Svijet ujedinjen u smijanju šalje pozitivnu energiju u svemir

Već petu godinu zaredom komičari i komičarke Studija smijeha u tri grada, zajedno s vama, smijehom će zatresti Hrvatsku.

Publika

eSTUDENTov projekt

Case Study Competition 2015: Riješi poslovni slučaj i osvoji odlične nagrade!

Pri rješavanju slučajeva studenti rade u timovima koji se sastoje od dva do četiri studenta. Pri tome se mogu konzultirati sa zaposlenikom poduzeća (mentorom) koji je zadužen za određeno područje istraživanja, ali i s profesorima i s asistentima na fakultetu.