Sveučilište u Zadru

Međunarodna studentska konferencija ANNONA 2015

ANNONA 2015

Studenti arheologije Sveučilišta u Zadru organiziraju prvu međunarodnu studentsku konferenciju na temu podvodne arheologije, koja će se održati od 13. do 15. studenog ove godine.

ANNONA 2015 naziv je prve međunardone studentske konferencije na temu podvodne arheologije, koju organiziraju studenti arheologije Sveučilišta u Zadru.

Na sudjelovanje se pozivaju svi studenti preddiplomskih, diplomskih i doktorskih studija te svi zainteresirani pojedinci za sudjelovanje u Međunarodnoj studentskoj konferenciji o podvodnoj arheologiji, koja će se održati na Sveučilištu u Zadru od 13. do 15. studenoga 2015. godine

Cilj konferencije je pružiti priliku studentima da izlože svoja iskustva u sudjelovanju u projektima vezanima uz istraživanje i zaštitu podvodne arheološke baštine. Međunarodni karakter konferencije potiče studente na međusobno upoznavanje i buduću suradnju, rasprave o relevantnim temama te razmjenu informacija i ideja na temu podvodne arheologije.

Potporu konferenciji pružili su znanstvenici s dugogodišnjim iskustvom u podvodnim arheološkim istraživanjima, dr. sc. Irena Radić Rossi sa Sveučilišta u Zadru, dr. sc. Giulia Boetto (CNRS – University Aix-Marseille) i dr. sc. Jens Auer (University of Southern Denmark).

Predavanja se očekuju o sljedećim temama: Pomorska trgovina kroz povijesna razdobljaBrodovi i brodski teretiLučke instalacijeNovi rezultati podvodnih arheoloških istraživanja u svijetu.

Glavna tema konferencije je trgovina koja se od prapovijesti do novoga vijeka odvija morem i unutrašnjim plovnim putovima.

Do 15. rujna 2015. godine potrebno je poslati sažetak izlaganja, dužine od 200 do 300 riječi, na adresu annona.zadar@gmail.com

Međusobno upoznavanje studenata potaknut će se putem različitih aktivnosti koje uključuju razgledavanje grada Zadra, posjet institucijama zaduženima za istraživanje i zaštitu podvodne arheološke baštine, studentski domjenak i zajednički zaron na arheološkom nalazištu kod otočića Brušnjaka u neposrednoj blizini otoka Paga. 

Kotizacija za sudjelovanje na konferenciji iznosi 30 eura, a uključuje troškove konferencijskih materijala, domjenka i ronjenja na odabranoj lokaciji.

Iznos je potrebno uplatiti na do 1. listopada 2015. godine na žiro račun Filozofskog fakulteta u Zadru kako bi se potvrdilo sudjelovanje na konferenciji.

Ostale informacije možete pročitati na prijavnici koju ćete pronaći na Facebook stranici projekta.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.