LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Mediatoolkit radionica

Media monitoring u malome prstu volontera portala Studentski.hr

Kada smo rekli da Mediatoolkit proširuje formalno obrazovanje iz studentskih klupa – bili smo ozbiljni. Volonterima portala Studentski.hr omogućeno je stjecanje novih znanja o media „monitoringu".

Kada smo rekli da Mediatoolkit proširuje formalno obrazovanje iz studentskih klupa – bili smo ozbiljni. Volonterima portala Studentski.hr omogućeno je stjecanje novih znanja o media „monitoringu".

Mediatoolkit i Studentski.hr pokrenuli su uspješnu suradnju koja je ovoga tjedna i službeno krenula u realizaciju. Sve što su studenti volonteri mogli naučiti na svome studiju i radom na portalu sada su podigli na jednu novu razinu. U prostorijama spomenutog startupa održana je radionica gdje su mladi poučavali mlade, a uz nova saznanja nije nedostajalo ni smijeha ni dobre zabave.

Volonteri su imali priliku naučiti nešto više o media monitoringu, kako koristeći ovaj alat dobro rukovoditi informacijama online svijeta te pritom zadržati dobar imidž i ostati konkurentan na tržištu. Upravo za buduće marketinške i PR stručnjake, ali i novinare, ovakav je analitički alat izuzetno važan budući da prati relevantna spominjanja ključnih riječi u medijima, na webu i društvenim mrežama.

Mediatoolkit radionica; IZVOR Mediatoolkit

Naravno, u svome će volonterskome radu studenti na portalu moći u daljnjem korištenju alata naučiti kako kreirati i distribuirati relevantan sadržaj, analizirati uspješnost distribucije i čitanost na svim kanalima. Ipak, ono će im zasigurno pomoći i u daljnjem radu i praksi, kada će praćenje obilja internetskih informacija biti jedan od glavnih faktora njihovog poslovanja.
 
– Vidim se jednog dana u odnosima s javnošću i community managementu. Odnedavno koristim ovaj alat, i ne znam više kako bih bez njega. Osim što je izuzetno koristan u pretraživanju ključnih informacija, njegov potencijal krije se upravo u ljudima koji stoje iza čitavog startupa. To su mladi i komunikativni entuzijasti koji su nam toliko srdačno približili ovaj alat na radionici, i svakodnevno su tu za bilo koji upit. –  ističe Adela, suradnica tima za odnose s javnošću

Savjeti na radionicama koji se tiču naprednog pretraživanja informacija, ali i konkurentskog tržišta, kao i uvida u ostale bitne odrednice svih informacija (doseg, pozitivne ili negativne informacije, kanali distribucije, engagement korisnika i sl) tek su djelić onoga što volonteri imaju priliku naučiti. Mediatoolkit orijentira se na važnost prakse tijekom studija te zapošljavanje mladih. Upravo je zato ova suradnja izvrstan poticaj za mlade volontere na portalu, a to je tek početak.

FOTO: MEDIATOOLKIT