LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Ekonomski fakultet Rijeka

Marketingaši i oni koji to nisu bili upisani su u 15. generaciju studija Marketing menadžmenta

Novu generaciju upisali su polaznici s različitih visokoškolskih ustanova i iz poslovnih subjekata koji pokrivaju radna mjesta koja nisu isključivo vezana uz marketinški posao. Oni će timskim radom razvijati vještine, pomicati granice tradicionalnog marketinga te dobivenim temama i predavanjima te praktičnim primjerima uspješno pratiti svjetske trendove.

Novu generaciju upisali su polaznici s različitih visokoškolskih ustanova i iz poslovnih subjekata koji pokrivaju radna mjesta koja nisu isključivo vezana uz marketinški posao. Oni će timskim radom razvijati vještine, pomicati granice tradicionalnog marketinga te dobivenim temama i predavanjima te praktičnim primjerima uspješno pratiti svjetske trendove.

U prostorijama Velike vijećnice Ekonomskog fakulteta u Rijeci u petak je svečanim otvorenjem započela s radom 15. generacija poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing menadžmenta.

Marketinški stručnjaci tijekom svoje karijere dolaze do stadija kada je potrebno sintetizirati ideje koje imaju i osvježiti znanje koje posjeduju. Interaktivna atmosfera u kojoj se stimulira kreativnost pomaže profesionalnom usavršavanju, ali i poslovnoj realizaciji svakog pojedinca. Studij je namijenjen stručnjacima koji žele osvježiti znanje i alate korištene u svakodnevnom poslovanju i osmišljavanju projekata na kojima rade, ali i mladim ljudima s uspješno završenim diplomskim studijem koji su odlučili napraviti prve korake u svijetu marketinga.

Novu generaciju upisali su polaznici s različitih visokoškolskih ustanova i iz poslovnih subjekata koji pokrivaju radna mjesta koja nisu isključivo vezana uz marketinški posao. Oni će timskim radom razvijati vještine, pomicati granice tradicionalnog marketinga te dobivenim temama i predavanjima te praktičnim primjerima uspješno pratiti svjetske trendove.

Predavači su profesori s Ekonomskog fakulteta u Rijeci, gostujući profesori s drugih hrvatskih i europskih sveučilišta te gostujući predavači-stručnjaci marketinškog menadžmenta.

– Svake akademske godine Marketinški menadžment upisuje novu generaciju polaznika. Odlične povratne informacije polaznika i njihove uspješne karijere poticaj su za kontinuirana unapređenja programa i praćenja trendova u struci. Naši su predavači iskusni profesori s dugogodišnjim iskustvom u obrazovanju menadžera, a u svoje kolegije uključuju i brojne stručnjake iz prakse, koji su se dokazali svojim poslovnim rezultatima– rekla je voditeljica studija doc. dr. sc. Jasmina Dlačić na otvorenju.

15. generaciju poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing menadžmenta upisali su polaznici koji dolaze iz poduzeća kao što su: TDR d.o.o, Geo legal d.o.o, Lječilište Istarske toplice, Cordis d.o.o, Ferro Grupa d.o.o, Zrakoplovno-tehnički centar d.d, Mineral IGM d.o.o. te s brojnih fakulteta u Republici Hrvatskoj.

Inicijator i dugogodišnji voditelj studija prof. dr. sc. Bruno Grbac ističe kako je temeljni cilj studija transfer znanja o prilagodbi djelovanja u dinamičkom okruženju. Naime, zakonitosti tržišta neovisno o veličini i području djelovanja poslovnih subjekata iziskuju njihovu modifikaciju koja se postiže implementacijom marketinškog koncepta, odnosno marketinškim menadžmentom.

FOTO: PREMIUM IMAGE