Izbor dekana

Lajoš Žager ponovno izabran za dekana Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

Lajoš Žager

Na sjednici Fakultetskog vijeća Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 145 članova glasalo je za reizbor profesora Žagera na funkciji dekana.

Fakultetsko vijeće Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagreb u širem sastavu izabralo je prof. dr. sc. Lajoša Žagera za dekana fakulteta za novo mandatno razdoblje od dvije akademske godine, od 2016/17 do  2017/18.

Od ukupno 175 članova Fakultetskog vijeća u širem sastavu, prisutno je bilo 158 članova, od čega je 145 glasalo ZA, 10 PROTIV, dok su tri glasa bila nevažeća.

Prof. dr. sc. Lajoš Žager za dekana Ekonomskog fakulteta u Zagrebu prvi put je izabran 2014. godine

Komentari na članak

Vezani članci

Ekonomski fakultet III

Sveučilište u Zagrebu

Ukinute suspenzije: dekan Ekonomskog fakulteta stao u obranu studentica

Čini se da je slučaj studentica zagrebačkog Ekonomskog fakulteta koji je zadnjih nekoliko dana iznenadio i šokirao hrvatsku javnost dobio svoj završetak.

Zgrada

Ekonomski fakultet

Izabran novi dekan na Ekonomskom fakultetu

Zagrebački Ekonomski fakultet dobio je novog dekana.

FFZG izvana

Cenzura nad studentima

Dekan FFZG-a cenzurirao pismo Saveza studentskih udruga na temu ugovora s KBF-om

Kada se izglasavala ova suradnja, tadašnji dekan Filozofskog fakulteta – a sadašnji rektor – Damir Boras nije adekvatno predstavio točne uvjete suradnje profesorima, studentima, članovima Vijeća. To je predstavio kao međufakultetsku suradnju bez dodatnih detalja.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dan_(rank)#/media/File:1gB.jpg

Sportsko natjecanje

Sveučilišni i veleučilišni karate borci snage će odmjeriti na državnom prvenstvu

Predstavnici sveučilišta i veleučilišta u karateu borit će se ekipno i pojedinačno u muškoj i ženskoj konkurenciji.

Konferencija "Marketing madness"

Konferencija na EFZG-u

Marketing Madness: uvid u aktualne trendove u Hrvatskoj i svijetu iz prve ruke

Najuspješniji marketinški stručnjaci s ovih područja upoznat će sudionike Marketing Madnessa s influencer marketingom, jednim od najvećih trendova u ovome svijetu, a bit će riječi i o opstanku masovnih medija u digitalnom okruženju.