LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko natjecanje

„L'Oréal Brandstorm” za osmišljavanje frizerskog salona nagrađuje studente s 10 000 eura

Do 26. veljače traju prijave za ovogodišnje izdanje popularnog studentskog natjecanja kojim uspješna multinacionalna kompanija L'Oréal bogato nagrađuje inovativne studente, ali i kojim otvara svoja vrata potencijalnim budućim zaposlenicima.

Do 26. veljače traju prijave za ovogodišnje izdanje popularnog studentskog natjecanja kojim uspješna multinacionalna kompanija L'Oréal bogato nagrađuje inovativne studente, ali i kojim otvara svoja vrata potencijalnim budućim zaposlenicima.

Svjetsko studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja pozivati studente diljem svijeta da pokažu svoje talente i inovativnost. Ovogodišnji je izazov sudionicima osmišljavanje frizerskog salona budućnosti, a najbolje studentske timove L'Oréal u Parizu nagrađuje trima nagradama – za najbolju promociju brenda L'Oreal Professionnel, za najbolju tehnološku inovaciju te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta, a svaka nagrada donosi novčani iznos u vrijednosti 10 000 eura. 

Projekt Brandstorm ujedno je i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruža prilika za zaposlenjem u tvrtki L'Oréal.

Brandstorm zadatak

Ovogodišnji Brandstorm zadatak sastoji se od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti, odnosno osmišljavanja i povezivanje novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu. BRAND AWARD nagradit će najinovativnije osmišljeno iskustvo s potpuno integriranom marketinškom strategijom usmjerenom na uspostavljanje snažnog, dugoročnog odnosa s krajnjim potrošačima i stručnjacima. TECH AWARD također će u najvećoj mjeri nagraditi najinovativnije iskustvo, s naglaskom na nove usluge za krajnje potrošače i stručnjake, izgrađeno na spojenim uređajima, strojevima, tehnologijama, softveru ili hardveru. Nagrada za društvenu odgovornost (CSR AWARD) bit će dodijeljena održivoj inovaciji koja u najvećoj mjeri doprinosi pozitivnom utjecaju L'Oréalovih aktivnosti na okoliš i društvo, koja pokazuje razumijevanje cijelog lanca vrijednosti (od eko koncepcije do optimizacije opskrbnog lanca) i poštivanje biološke raznolikosti, uz podizanje svijesti potrošača o održivom životu.

Kome je namijenjen

Na Brandstormu 2018 mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, a u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi. Moraju biti formirani u timove po troje koji studiraju u istoj državi te se njihov sastav ne smije naknadno mijenjati nakon predaje pitcha (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već sudjelovali na prethodnim Brandstorm natjecanjima.

Cilj je natjecanja pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote. Ovom projektu cilj je poboljšanje studentskih poduzetničkih vještina, kreativnosti i bolje poznavanje poslovanja grupe L'Oréal.

Ključni datumi:

  • 26. veljače 2018. – rok za prijavu na natjecanje
  • 5. ožujka 2018. – rok za predaju projektne ideje 
  • TBD. – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
  • 28. ožujka 2018. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
  • 17. svibnja 2018. – svjetsko finale u Parizu

Više se informacija nalazi na službenoj stranici, gdje su dostupna pravila natjecanja te njegova prezentacija.

FOTO: PIXABAY