Institut za razvoj obrazovanja

Kreće kampanja za transparentnost i poboljšanje kvalitete visokog obrazovanja

Qualitywatch IRO

Projekt QUALITYWATCH kreće od pretpostavke da sve javne informacije o kvaliteti visokog obrazovanja moraju biti objavljene na internetu, no pitanje je do koje mjere su ti dokumenti lako dostupni, razumljivi i čitljivi zainteresiranim pojedincima.

Institut za razvoj obrazovanja, u suradnji s partnerskim organizacijama, najavljuje kampanju „QUALITYWATCH“ kojom će javnost upoznati s ulogom transparentnosti u unapređivanju kvalitete visokog obrazovanja. Veća transparentnost podataka o kvaliteti rada visokih učilišta može olakšati učenicima, studentima i njihovim roditeljima donošenje odluka o upisu na određena visoka učilišta i studijske programe, nastavku studija na višim razinama te pridonijeti osiguravanju uspješnog završetka već započetog studija. S druge strane, nositeljima obrazovnih politika i zaposlenicima visokoobrazovnih ustanova može osigurati bolji uvid u razne dimenzije kvalitete rada pojedinih visokih učilišta.

Kampanja „QUALITYWATCH“ održava se od 1. do 18. ožujka i sastojat će se od serije javnih tribina u Splitu (8.3.), Osijeku (14.3.) i Zagrebu (16.3.) te različitog multimedijalnog sadržaja na kojima će biti predstavljeni rezultati projekta „QUALITYWATCH": Aktivna uloga organizacija civilnog društva u praćenju i promociji kvalitete u visokom obrazovanju u Hrvatskoj” kojeg je financirala Europska unija u okviru programa IPA. Detaljnije informacije dostupne su na mrežnoj stranici projekta ili na mrežnoj stranici IRO-a.

Projekt QUALITYWATCH kreće od pretpostavke da sve javne informacije o kvaliteti visokog obrazovanja moraju biti objavljene na internetu, odnosno na mrežnim stranicama nadležnih institucija. No, dostupnost informacija na internetu ponekad nije dostatna. U slučaju osiguravanja kvalitete u visokom obrazovanju velik dio dokumenata jest objavljen na mrežnim stranicama nadležnih institucija. Međutim, pitanje je do koje mjere su ti dokumenti lako dostupni, razumljivi i čitljivi zainteresiranim pojedincima.

Primjerice, informacija o kvaliteti pojedinog visokog učilišta od interesa je učeniku koja razmišlja o tome koji fakultet upisati, studentici koja dvoji na kojem magistarskom studiju nastaviti obrazovanje, roditelju ili karijernom savjetniku koji želi pomoći svom djetetu ili učeniku u odluci koju instituciju odabrati. Mogu li se oni jednostavno i brzo snaći u vrlo složenom sustavu osiguravanja kvalitete te mnogobrojnim stručnim dokumentima koji proizlaze iz različitih postupaka osiguravanja kvalitete? 

Kampanja „QUALITYWATCH“ predstavit će rezultate istraživanja, različite alate i preporuke razvijene u okviru istoimenog projekta koji nude inovativna rješenja za unapređivanje kvalitete visokog obrazovanja. Time će građani i nadležne institucije dobiti konkretna rješenja i prijedloge koji mogu pozitivno djelovati na daljnje unapređenje kvalitete visokog obrazovanja.

IRO je nositelj projekta QUALITYWATCH koji se provodio od 2014.-2017.u partnerstvu s Centrom za mir, nenasilje i ljudska prava (Osijek), Udrugom MI (Split), Filozofskim fakultetom Sveučilišta u Rijeci, Institutom društvenih znanosti Ivo Pilar te Udrugom za razvoj visokog školstva „Universitas“. Međunarodni stručnjaci na projektu dolaze s Centra za politike visokog obrazovanja (CHEPS) Sveučilišta u Twenteu, Sveučilišta u Grazu te Sveučilišta u Ljubljani.

Komentari na članak

Vezani članci

NZ Transport Agency reklama

Uz puno emocija

VIDEO: Reklama s Novog Zelanda podiže svijest o prebrzoj vožnji

Emotivna reklama o jednoj kobnoj pogrešci tijekom vožnje.

Sea Star festival 2017.

Rezultati istraživanja

Sea Star donio Hrvatskoj više od 60 milijuna kuna

– Nakon izuzetnog starta Sea Star festivala, koji je premašio sva očekivanja, kreirala se povijesna šansa da Sea Star izraste u jedan od najznačajnijih glazbenih festivala Mediterana i jedan od najznačajnijih brendova Umaga, Istre, ali i cijele regije – rekao je direktor EXIT-a Dušan Kovačević.

https://pixabay.com/en/couple-making-out-young-happy-731890/

Rezultati istraživanja

Osobni razvoj nije izgovor za prevaru

Još nijedan razlog za prevaru nije opravdao ovaj čin. Istraživanje je pokazalo da eksperimentiranje koje podrazumijeva nevjeru neće pridonijeti razvoju individualca.

Vijeće Europe

Za Studentski.hr – Cvjetana Plavša Matić, upraviteljica Nacionalne zaklade

Intervju: Piši blog i spriječi mržnju na internetu!

Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva organizirala je zanimljivu kampanju za sprječavanje govora mržnje na Internetu. Rok za prijavu je 18. ožujka, a desetero mladih ljudi dobit će priliku pisanja vlastitog bloga u cilju promicanja temeljnih vrijednosti civilnog društva.

Discover EU

EPP-ova kampanja

Pokrenuta kampanja kojom bi mladi Europljani dobili besplatnu Interrail kartu

Besplatnu Interrail kartu trebao bi dobiti svaki mladi Europljanin na svoj 18. rođendan.